Дуже нервова дитина в 3,3 роки
Доброго дня. Не знаю чі ви зможете мені допомогти, але буду дуже вдячна за будь-яку інформацію. В мене є дитина 3,3 роки. Дуже розумна і добра дівчинка, але тільки щось не по її, вона зразу впадає в істерики. Кричить, тупотить, дьоргає ручками і ніжками. Інколи старається даже не дивитися на мене, каже не можу, не хочу. Я пробувала і сваритися, і просити, і не звертати уваги але нічого не діє. Вночі погано спить. По 3-5 разів просинається з плачом і істериками. Допоможіть будь- ласка, бо мені вже починає здаватися що це я винна, і я погана мама. 😭
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Что вы знаете про кризис 3х лет, про детскую агрессию?
Дополнение от автора
Я чула що таке може бути, але дуже боюся щоб не було гірше. Не знаю як правильно з цим справитися 🤷‍♀️
Дополнение от автора
Дуже не хоче в садочок ходити. Рано віддирають від мене бо кричить, але проходе 5-10 хвилин і все добре. Потім знову кричить коли лягають спати в садочку.
психолог онлайн
Доброго дня.
Ваша дитина, схоже, розвивається згідно віку і підійшла до усвідомлення того, що світ вертиться не лише навколо однієї її, а що ще є певні обмеження. Дитині важко стикатись з новими і неприємними переживаннями. Істерика - це сигнал того, що дитина не витримує емоційної напруги. І тут потрібна допомога батьків. Має бути два обов'язкових компоненти:
1. Обмеження мають бути завжди однакові: так набагато легше до них звикнути.
2. Дитину варто приймати з її істерикою і підтримувати емоційно.
Якщо ж Ви самі в таких ситуаціях починаєте почуватися винною, чи впадати в якісь свої непрожиті переживання, дитина це відчуває, як втрату опори і захисту. Що з Вами в цей момент?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Вночі погано спить. По 3-5 разів просинається з плачом і істериками.
Если Ваш ребенок плохо спит и часто просыпается, то это говорит о высокой тревожности, есть какие-то эмоции, которые ей тяжело переработать. Как давно она плохо спит? Есть ли у Вас возможность обратиться к
детскому психологу, чтобы он за ней понаблюдал. Да, действительно дети в этом возрасте бывают агрессивными и это со временем проходит, но, если есть беспокойство, то нужна консультация специалиста. Какие у Вас отношения в семье с мужем? Какой климат?
Дополнение от автора
Все добре. Ми не дозволяємо собі сваритися перед дитиною. Інколи ругаємося, але стараємося не перед нею. Якщо так сталося що вона побачила, то намагаємося якось відвернути її увагу.
В мене і чоловіка дуже не прості характери, думаю і вона собі трохи взяла від нас. Вона вперта, не всидчива, старається щоб було так як хоче вона. А коли не получается, тоді і істерики. Вона даже злиться якщо в неї щось не получается скласти чі намалювати. 🤷‍♀️
психолог онлайн
Как давно ребенок ходит в садик? Нравится ли ей там? Что вы знаете про воспитателей и обстановку в садике?
Как давно дочка спит плохо и просыпается со слезами? Не совпало ли это по времени с началом посещения садика либо с другими серьезными переменами в жизни?
Дополнение от автора
В садочок ми ходимо з вересня, але погано бо боліємо часто. Перших 5 днів її дуже подобалося, потім почалося не хочу і її віддирали від мене, але пройшло це десь чересь 2 неділі. Ми ходили нормально, трохи рано казала що не хоче але йшла. А десь неділю назад нас перевели тимчасово в іншу групу на 3 дні, то вона знов начала кричати що не хоче. Спати не хоче лягати, кричить там. Зарас ми в своїй групі але всеодно кричить. Питається чі я прийду, каже що хоче мене а мене немає. Каже що скучає. А спати вона погано почала після відлучення від гв, вона кричала 15 днів, доки не забула. Нам даже невролог виписував ноофен 100 два рази на день. І магній. Тоді вона почала краще спати і стала спокійніша. Можливо потрібно знову, не знаю😭 Бо знов почала гірше спати десь неділі 2 назад. Вона крізь сон злиця, соває ношками.
психолог онлайн
А как проходило отлучение от груди, что дочка 2 недели кричала?
Я бы посоветовала вам обратиться к
детскому психологу, чтобы разобрать с что с ребенком и как вы строите взаимоотношения. А потом уже корректировать, если нужно.
Потому что истерики, крики, злость, если что-то не получается, это нормально для такого возраста.
Но вот вопрос в интенсивности, в том как вы реагируете. Плюс беспокойный сон, который показывает, что днем у ребенка зашкаливает тревога, возможно какие-то страхи. Да и вопрос про обстановку дома.
Какие у вас с мужем отношения? Как вы общаетесь? Какие у него отношения с ребенком?
Дополнение от автора
Да за грудю вона кричала 2неділі. І дуже кричала. Я тоже дуже емоційна, і часто не можу витримати її крики, і такош сварюся на неї за це. Я розумію що я не права, що потрібно стримуватися. Але коли 10 рас на день істерики, то я не витримую. Мені здається, що потрібно спочатку почати самій спокійніше реагувати на все, а вона з часом заспокоється.
Дополнение от автора
Дуже дякую за відповіді .
психолог онлайн
Скажите, а как долго Вы кормили ее грудью? Сколько ей было месяцев, когда отлучили? Дело в том, что дети считывают состояние своих родителей, даже если Вы ссоритесь и она не видит, но Вы постоянно находитесь в этом состоянии, а оно ей передается. Когда ребенок кушает грудь, то он восполняет свою близость, теплоту с мамой и конечно снимает свою тревожность
Дополнение от автора
1.6 кормила. А сваримося ми рідко. Чоловік допізна на роботі, немає коли сваритися🤣
психолог онлайн
Отвечаете на вопросы вы через раз, поэтому сложно понять, что происходит.
Но вы точно правы в том, что чем спокойнее вы, тем спокойнее ребенок.
Что касается некогда с мужем ругаться, то даже напряжение между вами может выливаться в детские истерики. Но при этом дома будет тишина и покой. Но дети отлично считывают то, что происходит в семье и без того, чтобы видеть и слышать крики
Дополнение от автора
Попробую заспокоїти спочатку себе....... А вона в мене умнічка, то все буде добре..... Дуже дякую...
психолог онлайн
Почитайте еще про кризис 3х лет, про то, как ребенку помогать, пока он еще не умеет справляться с эмоциями и адекватно выражать их.
Когда вы будете понимать, что происходит с ребенком, будет легче спокойнее реагировать. Тогда на место раздражению к ее истерикам придет больше сочувствия и желания пожалеть - ведь по другому сбросить эмоциональное напряжение ваша девочка еще не может
Дополнение от автора
Дякую. Обов'язково прочитаю. 😴👍
психолог онлайн
Скорее то, что Вы описываете похоже на этап развития, характерный для этого возраста. Обычно, когда отлучают от грудного вскармливания, то делают это постепенно, чтобы было менее травматично для психики ребенка. Если родители ссорятся, то дети могут быть тревожными. Ваш ребенок спит отдельно?
Дополнение от автора
Раньше зі мною спала, а зарас вже окремо. Але вона сама сказала що хоче кроватку окрему, таку як в садочку. А з чоловіком ми не сваримося систематично, з чого ви взяли🤷‍♀️. Інколи , але це у всіх на мою думку буває. 🤷‍♀️
психолог онлайн
В таком случае просто наблюдайте за ребенком. Из Вашего описания я не вижу каких-то критических моментов. Если Вас будет что-то беспокоить, то лучше обратиться к
детскому психологу, чтобы он понаблюдал за ребенком. Как вариант, можно исключить еще какие-то физиологические особенности, но это может сделать врач.
Дополнение от автора
Дякую