Недорозуміння
Доброго дня, мені 23 роки і мама маленької донечки 2.2 рочки, але я ще кормлю грудью, (але мені і доці це ще добре, і я бачу що вона їй ще потрібна), але ось свекрусі і чоловікові не йметься, їм потрібно щоб я закінчувалася гв.
Вопрос от: ; Возраст: 23
консультация психолога
Здравствуйте, Marina! Уточните, пожалуйста, в чем вопрос? Вы написали ситуацию, что есть такой факт. А хочется чтоб было как?

психолог онлайн
Здравствуйте, Марина!
И кормите на здоровье свою доченьку столько, сколько нужно вам и ей.
А мужа и свекровь успокойте, что как только поймете, когда нужно прекратить гв, так и сделаете.
Вы мама и вам виднее.
Дополнение от автора
Дякую дуже Вера Владимировна!!
психолог онлайн
Марина, добрый вечер!
цитата:
я ще кормлю грудью, (але мені і доці це ще добре, і я бачу що вона їй ще потрібна)
Я не соглашусь с мнением коллеги. Обычно грудное вскармливание в норме длится 1-1,4 года. Если Вы пытаетесь его затягивать, то нужно задуматься почему. Вы не даете ребенку почувствовать свою отдельность и это может задерживать его психо-эмоциональное развитие. Почему Вам важно это делать?
Дополнение от автора
Не бачу у цьому такої термінової необхідності, доця, просить грудь, Що означає не даю відчути свою віддаленість??
Дополнение от автора
Не бачу у цьому такої термінової необхідності, доця, просить грудь, Що означає не даю відчути свою віддаленість??Ольга Владимировна
---
психолог онлайн
Юлия Николаевна Сенченко
Дочка будет её долго просить. Вы как мама должны позаботиться о том, чтобы вовремя и постепенно отлучать от груди и давать ребёнку возможность отделения от Вас. Вы можете кормить и до 4 лет, но это несёт определённые последствия для психики. Это Вам нужно её кормить так долго для чего-то и с этим нужно уже разбираться. Задача мамы вовремя отлучить от груди и вовремя переложить в свою кроватку, чтобы ребёнок мог формировать отдельность своей психики
Дополнение от автора
'я кормлю, доця просить я даю, все. Ну не давати грудь, вона плаче, як не давати, дивитись на сльози.
Давайте може розберемось для чого мені це потрібно, як це вас так зацікавило
Ольга Владимировна
Дополнение от автора
Ну і невже це нормально коли вони хочуть, щоб я залишила їм доцю на пару неділь, а сама їхала повишати кваліфікацію.Що словами що дитина стрес в хорошій обстановці забуде. Коли я говорю, що для мене важливіша донька, ви говорять що це наче мій останній шанс.
психолог онлайн
Вітаю. Я погоджусь з колегою, тривале гв має певні наслідки для відділення дитини від матері. В 2,5-3 роки дитина має усвідомити свою окремість від мами, і у випадку гв їй буде це важко зробити. Окрім того Ви маєте пройти теж це відділення від дитини, та дати їй можливість дорослішати. Попіклюйтесь про майбутню самостійність доньки - почніть її відпускати від себе.
Дополнение от автора
Ну, але ж не робити шляхом, покинути її на тата, і бабушку і все, чи швидко розпочати відлучення і поїхати від неї
психолог онлайн
Конечно не должны. Речь идет о том, чтобы Вы были рядом и отлучали постепенно. Ваш ребенок кушает другую еду?
Дополнение от автора
Ольга Владимировна! Так їсть, ну але не все(м'яса, риби не їсть.... ((ну, я розумію все, і розумію, що я не буду годувати її до 4 років. Ну просто це ж потрібно робити, якось з умом, і не зробити для дитини травму, чого мама забрала сісю, і на що..
Дополнение от автора
Я б сюди не на писала, якби просто стояло питання відлучення, я знаю, що потрібно
Просто виникла така ситуація, так як я зараз у декреті, але мені на роботі запропонували посаду вищу, але щоб мене на неї поставили потрібно 2 місяці пройти курси(а курси казарменного положення), і ось мама чоловіка(свекруха, домовилась, щоб мені дали вищу посаду) говорить, що треба щоб ти їхала, це твій шанс, такого може більше не буде, їдь я візьму відпустку, чоловік візьме відпустку, і будемо сидіти з доцею, говорить ну вона ж уже кушає по трохи їду дорослу....
психолог онлайн
Вы затянули с гв. Вам нужно было это делать раньше и постепенно отлучать. Возможно, что это нужно Вам для чего-то? Какая причина, Вы думали об этом? Почему ребенок не ест мясо и рыбу?
Дополнение от автора
Я не бачу в цьому якусь причину, доці добре, і мені не заважає, чому не їсть не хоче, випльовує
Дополнение от автора
Цікаво для чого ж це мені потрібно
психолог онлайн
Как предположение, может для того, чтобы не выходить на работу как можно дольше?
Дополнение от автора
Не логічно, ми записались в садок, декрет 3 роки, до 3-ьох років, ми завершимо годування
психолог онлайн
Возможно, и нелогично, но в материнской любви вообще мало логики.
С интересом прочитала всю дискуссию, создаётся впечатление, что на вас нападают, а вы защищаетесь.
Думаю, это не так, психологи не ставят такую цель, и я продолжаю поддерживать ваш выбор давать дочке самое лучшее, и грудное молоко, в том числе.
Но иногда у мамы может быть много тревоги по поводу отлучения ребёнка от себя, и малышка, считывая эту тревогу будет подкреплять ее отказом от взрослой пищи в том числе.
Дополнение от автора
Я з вами згідна, я думаю мы зможемо разом з доцею завершити цей етап, коли розпочнемо ходити в садок(адаптаційний період) і я розімію, що завершуючи гв, я її менше не буду любити, так і само вона мене, просто треба з правильним підходом зробити, і я не рахую що це мало ще бути раніше, а має статись коли має статись, я дякую богу, що в мене є молоко і я можу ще досі кормити доцю
психолог онлайн
Вот и хорошо, что так)
Дополнение от автора
::smile::
психолог онлайн
Анна Автондилова
Для чего Вы тогда спрашиваете мнение специалистов, если Вы сами знаете, как лучше Вашему ребенку. Если Вы хотите услышать мнение профессионалов, то ГВ в норме длится до 1-1,4 года. Все что дольше тормозит развитие психики ребенка или приводит к симбиотическому слиянию с мамой, поэтому Ваш ребенок выплевывает взрослую пищу. Это к любви не имеет отношения. Вы можете отлучать ребенка постепенно и любить его при этом. Как раз любящая мать должна вовремя это сделать. Вы можете кормить и до 5 лет, но потом с этим будет работать уже другой психолог, когда он вырастит и поверьте, потом это сделать будет гораздо сложнее, чтобы дойти до раннего развития
Дополнение от автора
Ну чесно, я поважаю Вашу думку, але ви ну такий професіонал.
А ось ВООЗ говорить годування до 2 років обов'язково, далі за бажанням матері і дитини.
"Как раз любящая мать должна вовремя это сделать"-ви як психолог, як взагалі можете писати такі слова
Дополнение от автора
Ще ні однієї дитини не бачила, (яка довго була на груді довше 2 років) порушення з психікою, я не бачу по своїй дитині, що вона в чомусь тормозить...
Дополнение от автора
Пізно звичайно я почитати інформацію, думала, що більш правильно з психологом поспілкуватися, але виявилось не так трошки:що ви скажете на це:
Але ж на початку минулого століття жінки навіть не замислювалися про те, коли віднімати дитину від грудей. Це вирішувала сам дитина. І покоління тих дітей було набагато здоровіше, ніж нинішні.
Грудне молоко – це великий дар природи, безцінний внесок у здоров’я вашої дитини. Тому нерозумно відмовлятися від ще однієї можливості зробити малюка здоровим і щасливим
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Анна Автондилова
Ви, як мати, маєте повне право годувати стільки, скільки Вам захочеться. Я перечитала всі пости під Вашим питанням, жоден з психологів на Вас не нападав і казав кидайте це негайно. Ві звернулися за рекомендацією до психолога і кожен обґрунтував свою позицію. Чому Ви так активно захищаєте свою позицію, наче Вас хтось намагається переконати в чомусь. Жоден психолог ніколи не буде нав'язувати клієнту свою думку, і може просто виказати рекомендацію, Ви ж вирішуєте наскільки вона для Вас аргументована, якщо ні, лишаєтесь на своїй позиції та й по всьому. От тільки є одна істина, чим старше дитина тим важче її перекласти в окреме ліжко, окрему кімнату, відлучити від грудей і т. д. Так є діти в які самі кидають, хоча таких мало (у тому щоб лишатись на грудному вигодовуванні є багато "ніштяків" для дитини), є коли пропадає молоко в мами, і тоді теж вигодовування закінчується, але зазвичай доводиться відлучати дитину і так це для неї стрес, і для мами теж. Це і є перший крок до сепарації, і його треба пройти, як би не було болісно.
P.S. я маю дитину, годувала груддю, пройшла на 13 день після пологів операцію через серйозний мастит і курс антибіотиків в 2 тижні. Потім повертала лактацію в здорову грудь та годувала дитину однією. Пишу це тільки для того, щоб Ви були впевнені, я точно знаю цінність грудного вигодовування і пройшла дуже багато, задля того щоб годувати дитину.
Дополнение от автора
Дякую
психолог онлайн
Анна Автондилова
Вы можете обесценивать мнение специалистов, потому что Вам нужно услышать то, что Вы хотите. О профессионализме может судить только другой профессионал в этом направлении. Вы им не являетесь, к сожалению. В данном случае Вам нужно кормить, чтобы удовлетворить какую-то свою потребность, о чем Вы умалчиваете и ссылаетесь на ребёнка. Возможно, что в данном случае Вы докармливаете себя как младенца, даёте то, что сами могли не получить в детстве.
Дополнение от автора
О Господи, щоб ви ще не придумали... Я не хочу з вами про це більше говорити.
психолог онлайн
Здравствуйте! Лично знаю людей, которые кормили грудью до 3 -4 лет, не считаю это нарушением. Наоборот, это способствует хорошему физическому и психическому здоровью. Своего ребенка также кормила столько, сколько считала нужным. Делайте то, что считаете нужным, а мнения могут быть разными.
Дополнение от автора
Доброго вечора Анна Андріївна, дякую за відповідь