Проблеми з батьками
Доброго дня. Останнім часом я сварюся з батьками щодо конфліктів з іншими дітьми. Все зводиться до того, що вони кажуть, що я маю змінити своє ставлення до життя і т.д. Також мама не визнає мого життєвого досвіду.
Як їм пояснити, що я така, як є і змінюватися так, як вони хочуть, не збираюся.
Вопрос от: ; Возраст: 13

психолог онлайн
Вітаю, поводьтесь як доросла людина, менше емоцій, більше аргументів і батьки, з часом приймуть вашу дорослість, та Ваше право на власну думку та досвід.
психолог онлайн
Доброго дня. Батькам буває важко прийняти факт, що ви дорослішаєте і маєте свій власний погляд на речі, відносини. Вам хочеться чути від них підтримку, а натомість отримуєте критику? Замість того, щоб сваритися з приводу того, з-за чого і виникають у вас сварки, спробуйте повідомити їм про свої потреби: в підтримці і прийнятті, можливо і розмова тоді піде в інше русло. Є шанс, що і батьки почнуть говорити про власні потреби і переживання з приводу ваших конфліктів з іншими. Бажаю вам взаєморозуміння з батьками.
психолог онлайн
Добрый день. Здесь не помогут слова, только ваши действия будут наглядно говорить. Ваш жизненный опыт действительно очень важен и ценен, главное сами уважайте себя