Дитяча невпевненість
Умене є донечка, Іванка, їй 6 років. в спілкувані з дітьми дуже стримала, дуже боязка, не може постояти за себе, хоча вдома все зовсім навпаки.
Вопрос от: ; Возраст: 32

психолог онлайн
Доброго времени суток!
Тут треа спілкуватися з дитиною, з’ясувати, що вона відчуває, чи подобається їй бути серед дітей чи ні, що вона хоче...
психолог онлайн
Добрый день!
А как Вы себя ведете в жизни? Как вели себя в детстве?
психолог онлайн
Добрий день! Тут важливо зрзуміти, чи було так завжди, чи, можливо, така поведінка проявилася після якоїсь події. Можливо, е особливість їх зарактеру, а можлив, у неї без невдалий досвід спілкування з однолітками. Або було недостатньо контактів з дітьми в її житті. Чи у всіх колективах вона поводить себе невпевнено? Чи міняється це з часом (наприклад, спершу невпевнена, а потім звикає)? Чи є знайомі діти, з якимим вона успішно комунікує? Важливо, щоб у неї було середовище, в якому їй буде комфортно, де вона буде дбре почуватися. Ну і, звичано ж, якщо вас хвилює ця ситуція, добре заернутися з неї до психолога очно.