Зрада батька
Навчаюсь в універі,в іншому місті. В мене дуже крута сім‘я,хоч маленька(мама,тато і я:) Нас завжди ставлять у приклад і я постійно гордилась своїми батьками. Кілька тижнів тому почала помічати зміни у батьковій поведінці. Він все частіше затримувався на роботі,став приділяти дуже багато уваги своєму зовнішньому вигляду,зависав у телефоні,ніби приховуючи щось. Моя цікавість та «чуйка» підвели мене до того,щоб зломати йому сторінку. Я це зробила. Одразу побачила переписку з коханкою. Вона була його колегою. Не буду вдаватись у подробиці їхнього діалогу...все було і так зрозуміло. В той момент мене розривало з середини. Тоді моє життя поділись на ДО цього моменту і ПІСЛЯ. Я кожного дня плачу,злюсь,кричу в душі... Всі завжди називали мене «татова донечка»,бо то й справді так було. Я дуже багато часу проводила з ним. Але тепер він для мене ніхто...не авторитет,не приклад для наслідування.. я зненавиділа його і здається,ніколи не пробачу. Не розумію як можна було так вчинити?!!!!? В голові багато думок,багато уявлень про цю розмову,коли я зізнаюсь,що все знаю... Мовчу тільки з однієї причини...МАМА! Я не хочу бачити її сліз та істерик,не хочу завдавати їй болю. Я зневірилась у людях,не вірю нікому,особливо чоловікам. Коли НАЙБЛИЖЧА ЛЮДИНА тебе зраджує,бреше та лицемірить..як бути далі? Не знаю,як все буде,але МОГО НАЙКРАЩОГО ТАТА я втратила назавжди... не хочу бачити його і їхати на вихідні додому. Соромно,що маю такого батька. Хочеться кричати на весь світ про свій біль,але терплю....
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Добрый день. Как Вас поддержать? Чего бы Вы хотели здесь?
Дополнение от автора
Хочу поради,що робити далі. Чи варто розказати все татові, чи спостерігати за цим далі,вдаючи,що все ок?
Дополнение от автора
психолог онлайн
Здравствуйте,
цитата:
НАЙБЛИЖЧА ЛЮДИНА тебе зраджує
Вы воспринимаете то, что у отца есть любовница, как предательство вас?! В чем он вас предал?
Какое отношение эта ситуация имеет к вам и вашим отношениям с отцом? Впечатление такое, что вы живете в какой-то мыльной опере, где все или хорошие или плохие. Изменил жене, значит ужасный человек, и все хорошее что он сделал до этого, это перечеркивает. Люди так не устроены, у них есть разные стороны личности, не все так однозначно.
Дополнение от автора
Дякую за відповідь,але мені здається ви взагалі не зрозуміли мою проблему та причину звернутись саме сюди.
психолог онлайн
Добрый вечер!
Вы восприняли отношения отца как измену Вам и маме. На самом деле это его взаимоотношения с мамой, а для Вас он остался любящим отцом. Если Вам тяжело это в себе держать, то есть смысл спросить об этом отца, а не изводить себя. Что Вы можете сделать в этой ситуации, если Вы пока не знаете точно. Отец Вам не говорил, что он планирует уйти и оставить Вас
Дополнение от автора
Дякую. Я просто тепер не можу йому довіряти,не можу вдавати,що все добре. Мені боляче кожного разу говорити з мамою,знаючи от таку фігню.
психолог онлайн
Для Вас папа остался папой, он Вам не изменял и пока Вы с ним не поговорили делать какие-то выводы рано.Возможно, что у него есть объяснение этому, но Вы себя заранее уже накрутили. Это его взаимоотношения с мамой, а не с Вами. Для него Вы всегда будете его любимой дочкой
психолог онлайн
Polya, доброго времени суток!
Коли таке відбувається, то у дітей, це майже завди так, відчуття зруйнованого світу. І це зрозуміло. Вам боляче, розпирае гнів, але...
Ви написалі що
цитата:
Нас завжди ставлять у приклад і я постійно гордилась своїми батьками
цитата:
Всі завжди називали мене «татова донечка»,бо то й справді так було. Я дуже багато часу проводила з ним.
Між Вами та татом були близькі, теплі стосунки, то може не варто ставити хрест не поговоривши з ним? Може має сенс разказати йому про свій розпач, про свій біль? Може варто дати йому шанс? Бо до цього він не давав вам приводу не довіряти йому, чи не так?
Мудрості Вам!
психолог онлайн
цитата:
Я просто тепер не можу йому довіряти,не можу вдавати,що все добре.
Зачем Вам притворяться, делать вид что ничего не случилось? У Вас явно случилось. Отношения родителей это конечно их дело. Но Ваши отношения с отцом так же важны. Этот секрет, который Вы держите в себе разрушает Вас.
цитата:
Мені боляче кожного разу говорити з мамою,знаючи от таку фігню.
Вы знаете, маму точно не стоит впутывать. Если Вам тяжело, лучше поговорить об этом с тем, в сторону кого направлены Ваши чувства. Скажите, почему папа именно предатель? Как он предал лично Вас? Обманул да, но почему предал?
Дополнение от автора
Дякую за відповідь. Справді називати його «зрадником» тупо.. розумію,що в мені зараз говорять емоції здебільшого. Та все одно не знаю,як заспокоїти себе та розвіяти всі нав‘язливі думки. Думаю,поговорю з татом,але трохи пізніше.
психолог онлайн
цитата:
Та все одно не знаю,як заспокоїти себе та розвіяти всі нав‘язливі думки.
Что в этих мыслях? Что Вас так сильно тревожит?