боязнь заводити відносини
Добрий день,дорогі психологи. Зіткнулася з проблемою при побудові відносин з чоловіками. Якщо точніше то я вже давно з нею стикнулася але не вважала це проблемою донедавна. Справа в тому,що у мене є велика неприязнь до чоловіків(думаю це через відношення тата до мами),не знаю як її побороти,хоча свідомо розумію що всі чоловіки різні. Так от, коли починаю зустрічатися з хлопцем завжди вишукую ті мінуси,щоб якось випередити його,якщо він раптом захоче мене образити(хоча з хлопців мене ще ніхто не ображав),крім того фізичного контакту з чоловіками взагалі боюся і не уявляю як мені його побороти. Хоча і тут тверезо розумію що стосунки без інтиму довго не протривають.От і виходить що через 2-3 місяці всі відносини завершуються,бо чоловіки змучуються чекати коли я погоджуся на інтим. Щоб ви розуміли,якихось комплексів немаю,нормально виглядаю) А,і ще з татом я живу і досі(мама померла) і кожен день продовжую його ненавидіти(з'їхати не хочу через принцип)! Допоможіть якось розібратися бо я геть себе не розумію!
Вопрос от: ; Возраст: 25
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
цитата:
А,і ще з татом я живу і досі(мама померла) і кожен день продовжую його ненавидіти(з'їхати не хочу через принцип)
Добрый день. Расскажите подробнее, почему ненавидите отца и почему не готовы уехать?
Это может быть связано с Вашими отношениями с мужчинами.
психолог онлайн
Добрий день. В описі ситуації одразу декілька тем, які можна пропрацювати - і сталвлення до представників протилежної статі, і страх будувати довготривалі відносини, і стусунки з батьком, і страх вносити зміни у своє життя. Для того, щоб розпочинати роботу з пошуку варіантів їх вирішення, варто для себе визначитись: в якій сфері вам хочеться і ви готові щось змінювати вже сьогодні. Це може стати точкою входу в психотерапевтичний процес, а аналіз всього іншого буде допомогати цьому процесу. Прислухайтеся до себе, що саме з описаного у вас зараз "болить" найбільше?
психолог онлайн
Здравствуйте!
цитата:
А,і ще з татом я живу і досі(мама померла) і кожен день продовжую його ненавидіти(з'їхати не хочу через принцип)! Допоможіть якось розібратися бо я геть себе не розумію!
Из-за какого такого принципа не хотите уехать от отца? Его наказываете или себя за что-то?
Как пережили мамину смерть? Как уживаетесь с отцом?
Дополнение от автора
Не навиджу його через відношення до мами,завжди їй дорікав,сварився постійно,доходило і до рукоприкладства. Мама померла від онкології,раптово. Я не можу сказати що я "пережила" це. Я,мабуть,цим живу і досі.І картаю себе і всіх довкола (в першу чергу тата) за її смерть.Зїхати не хочу бо мама багато вклала в цей дім,а якщо зїду то навряд чи він мене колись сюди вже пустить(Хоча розмови з татом про це не веду!
психолог онлайн
Сколько всяких сложных чувств замешано в этом всем, где уж тут думать про мужчин и про отношения.
А есть ли возможность разделить дом или выделить Вам часть дома?
психолог онлайн
Чтобы разобраться с вашими отношениями с отцом, мамой, и как следствие в отношениях с мужчинами, вам было бы хорошо поработать с психологом.
Обращу ваше внимание, что вы поступаете как ваша мама. Она, не смотря на плохое отношение к ней вашего отца, терпела, но не уходила. Вы делаете аналогично. Вам плохо, вы ненавидите отца и в этой ненависти варитесь каждый день