Коли прошу чоловіка щось зробити, наголошую при цьому, як це важливо, він не виконує прохання.
Коли наголошується на важливості справи чи діла, яке доручено Юрі, він його не виконає, просто посидить склавши руки. Сам мені сказав якось, що для нього це проблема. Коли щось його просять і він розуміє важливість, щось наче не дає йому виконати прохання, або зробити все навпаки. Каже, що я сильно тисну на нього. Так, роботу він не міг змінити 2 роки, при цьому ми обговорювали це зарані, бо в нас борги, і треба добре заробляти, щоб віддати, а робота в нього така собі була. Дойшло до того, що заробіток був 2000 на місяць. А звільнитися не може. Пояснити свої дії не може.
Коли ми споануапли робити щось важливе для нас по дому, наприклад, сьогодні почати ремонт на кухні, замість того, щоб взятися зі мною до роботи, лягає на диван і мовчки лежить, на питання *Що не так? * відповідає : все нормально, зараз Ідемо. І не іде. Він не ледацюга, все вміє і знає, як робити. Сам не може пояснити, чому йому розхотілося займатися справами. На роботі він сумлінно стараться. А от вдома.. Постійно розчаровує. Чи є це психологічною проблемою? Куди звернутися, як допомогти, як мені себе поводити?
Вопрос от: ; Возраст: 31

психолог онлайн
Наталія, доброго времени суток!
Було б добре, щоб Ваш чоловік сам захотів розібратися з цією проблемою. В очевидь що у нього була якась травмуючи подія, можливо він ріс з критикуючими батьками і тому зараз любий тиск викликає у нього супротив... треа розбиратися.
А Вам дуже рекомендую подумати про себе, почитати та робити техніки яки розслаблюють та заспокоюють.
Мудрості Вам!
психолог онлайн
Наталя, доброго вечора!
Підтримаю колегу. Можливо, у вашого чоловіка ситуація, коли від нього вимагається щось важливе зробити є так званим "тригером", що запускає певний механізм поведінки - пасивний супротив. На жаль, ми не можемо нічого зробити з поведінкою іншої людини, поки вона сама цього не захоче. Ваш чоловік, швидше за все, сам не усвідомлює що з ним відбувається, оскільки здебільшого такі механізми несвідомі. Єдине, що в б я вам могла запропонувати, це по-перше, поставитися до чоловіка з розумінням, він не зі зла так робить, він не може з цим впоратися. А по-друге, знаючи таку його особливість, намагайтеся не створювати спеціально для чоловіка таких ситуацій, де він змушений щось робити. Спробуйте його просити про допомогу по-іншому: наприклад, "я зараз починаю готуватися до ремонту. мені було б дуже приємно, якщо б ти мені допоміг" або "я тобі буду дуже вдячна, якщо ти зробиш для мене...". Обовязково висловіть вдячність, якщо чоловік вас послухає.
Вірю, що впораєтесь і зможете домовитись!
психолог онлайн
Доброго вечера! Так, складнощі, про які ви пишете, це психологічні проблеми. Важливо, щоб ваш чоловік хотів їх подолати і був готовий працювати над собою. Ви можете запропонувати йому звернутися до психолога, а бо ж звертайтесь самостійно, щоб отримати рекомендації спеціаліста, як діяти у таких випадках.