Чи можуть травми з дитинства впливати на моє сьогоднішнє життя?
Я з дитинства нікому не потрібна. Потім коли я виросла я мала багато чоловіків. Згодом все це покинула народила дитину і живу сама. Зараз я маю 3 чоловіків але почуваюся самотньо. Скажіть будь ласка це через трвми дитинства чи причина в іншому? Наперед дякую!
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Добрий день. Так, дитинство та відносини з батьками та вихователями мають ключове значення для формування поведінки і стосунків у дорослому житті. Проте, все не можно пояснити ВИКЛЮЧНО дитинством, бо завжди є і більш зрілий досвід, і ваші вольові рішення.
психолог онлайн
Ольга, добрый день!
Любая травма может влиять на нашу жизнь. Детские взаимоотношения закладывают фундамент на многие годы и, если Вы чувствуете, что это на Вас влияет, то лучше обращаться индивидуально за терапией
психолог онлайн
Ще саме у вашому теперішньому житті ви б хотіли змінити і як би ви хотіли шоб вам у цьому допомогли психологи?
психолог онлайн
Оля, доброго дня!
Досвід дитинства має велике значення, особливо те, як задовільнялись ваші базові психологічні потреби в любові, прийнятті, безпеці. Так буває, що середовище змінюється, але почуття самотності і у власній непотрібності залишається. Тут може допомогти робота в напрямку схема-терапии, яка допомагає зрозуміти свої базові емоційни потреби, а також самому в дорослому віці задовільняти їх, через роботу з минулим досвідом.
З повагою Вікторія Левицька
психолог онлайн
Доброго дня! Звязок між дитинством і теперішнім життям Є. Часково ви самі описпли закономірність між бути потрібним комусь і тим що далі відчуваєте самотність. Відповідаючи на ваше запитання. ЧИ МОЖУТЬ ТРАВМИ З ДИТИНСТВА ВПЛИВАТИ НА МОЄ СЬОГОДНІШНЄ ЖИТТЯ? Так, і навть більше, вони можуть ставати однією з основ поведінки, оскільки відпечатуються на людині.
психолог онлайн
Якось вам вдається облаштовуватися так, щоб оточивши себе людьми (чоловіки, дитина) все одно почуватися самотньою.....
цитата:
Я з дитинства нікому не потрібна.
схоже, є досвід занедбання важливої потреби:потреби в привязаності.
Якщо нема досвіду як це - бути близьким з кимось, то порожнеча всередині заповнюється кількісно, але не дає задоволення...
Це як бочка без дна....її складно, а іноді й неможливо наповнити....
може варто звернутися до психолога очно?
дитинство минулося...зараз є ваші звичні способи налагоджувати стосунки з іншими та з собою...якщо вони не є ресурсними, варто спробувати їх змінити. Разом з психологом це буде зробити легше.