Чи то любов? Чи то журба?
Доброго дня.
У мене виникла проблема у «стосунках» чи то дружніх,чи то більш ніж дружніх я й сам тепер незнаю...
Мене звати Віктор мені 19 років.
Один рік тому я познайомився із однією ідеальною по моїх мірках дівчиною.Вона тиха,скромна,романтична,не любить дискотеки і людні місця,можна сказати домосєд,я тоді не повірив,що такі існують,бо думав що усі нормальні дівчата зникли.Я був щасливий знайти когось похожого до мене.Можливо це вас здивує,проте на той час мені було 18 років а дівчині Вікторії 13 років.
Зараз мені 19 років а їй 14 років. У жовтні мені виповниться 20 а Вікторії 15,так так у нас ДН навіть одного місяця,а ще однаковий телефон і бачення на життя.
На перший погляд все ідеально,проте не все.Завжди мусить бути те,що слугує перешкодою.В моєму випадку це її характер .
Наші відносини з дружніх переросли у більш ніж дружні,але підкреслю те,що ніякого зближення немає,оскільки вона неповнолітня і я не з тих людей,що ставить це в основу,для мене головне це стан душі і щасття від простої думки,що я комусь потрібен і мене не зрадять.
Спочатку ми зустрічалися,як друзі потім на одинадцятій зустрічі приблизно я запропонував стати їй моєю дівчино,на що вона погодилася.
Були ми разом не довго всього 2 тижні.
Потім вона запропонувала залишитися друзями.
Ми зустрічалися,як друзі проте декілька тижнів тому,вона намикнула на відносини.
Я придложив стати моєю дівчиною і вона погодилася.Все вроді було добре,проте я помічав,що вона холоне до мене.
Коли ми гуляли вона уникала обіймів і тримала дистанцію від мене,була дуже малослівна,майже весь час мовчала лиш я говорив.Хоча одного дня вона весела перша пише,а іншого похмура і посилає мене під три чорти.Коли я запитав,типу що сталося тиж моя дівчина,а ведеш себе якось неправельно,на що вона відповіла я не твоя дівчина...
Алеж ще декілька тижнів тому ти погодилася нею стати вдруге,на що вона відповіла я пожартувала...
Я лиш погоджувалася стати твоєю дівчиною через те,що ти погрожував покінчити з собою,сказала вона.
На другий день,вона знову перша пише дзвонить,запитую,як справи у мене.
А коли я не відповідаю,то ображається на мене.
Коли я спілкуюся з друзями вона рівнує і ображаються.
Я розірвав дружні стосунки із усіма лиш,щоб вона зрозуміло,що я дорожу нею і вона на першому місці у мене,проте вона посилає мене нах@ер.
Після чого банить,а десь через тиждень знову пише,щоб попробувати все наново.
Я нерозумію тут десь моя провина?
Чи просто грають моїми почуттями?
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Виктор, здравствуйте. Спасибо за детальное описание ситуации.
В возрасте, в котором находиться ваша "девушка", вполне вероятны сомнения, метания из одного полюса в другой формат отношений и т.д. Она только познает себя, своё тело, свои желания и начинает замечать себя в отношениях с парнями. На это нужно время и ваше терпение.
С другой стороны, вы почему-то очень болезненно реагируете на её неуверенность в формате ваших отношений. Какие чувства у вас вызывает такое поведение? особенно меня встревожила фраза про ваш ультиматум покончить жизнь самоубийством. Вам важно понять, что если вы будете вызывать у девушки чувство вины, стыда, жалости по отношению к вам, то ей будет сложно сближаться с вами как девушке.
Подумайте об этом, перестаньте играть её чувствами и после этого она возможно определится чего хочет в отношениях. А если терпеть вам сложно, возможно стоит присмотреться к другим девушкам?
Если важна поддержка в формате консультации, рад буду помочь.
Дополнение от автора
Ви говорите «перестаньте грати її почуттями»,але мені здається,що це вона грає моїми почуттями.
Знаєте наприклад коли ми весь день провели разом і в хорошому настрої попрощались,то вечером онлайн є вилака верогідність того,що ми посваримся.
Знаю звучить,як повна маячня і безвідповідальність,але так і є.
От наприклад я вчора говорив,що вона мене забанила у мережах через просте недорозуміння,але вже сьогодні сама розблокувала мене і перша пішла на контакт.Навіщо вона тоді мене вчора блокувала?
Ось такі незрозумілі її вчинки мене чесно кажучи дратують.Сьогодні вона пише типу «привіт,можеш переписуватися?» на що я відповів так.Ми трохи по переписувалися і я час від часу декілька хвилин не відповідав,бо в той час спішив на автовокзал,а ще було 5 градусів,як відома при такій темпаратурі повітря айфони глючать.Вона пише «я бачу ти трохи зайнятий» я відповів «так я іду на автовокзал через 20хв автобус,а ще низька зарядка і клавіатура лагає» я думав вона поставиться з розумінням,але як завжди вона мене не розуміє.Вона написала «та хоч 50хв» я постарався проігнорувати це і запропонував подзвонити їй,так є більші шанси що від холоду не розрядитися айфон,проте вона сказала «ні нехочу пака» як правело це означає кінець розмови і інгор.Тобто вона образилася на те,що я не переписувався з нею.Абсурд,як не мене.
Після того сьогодні вечером ми знову почали переписуватися ініціатором був я.
Проте вона була дуже пасивною в плані спілкувані лиш відповідала на мої запетання словами «так,ага,ок,мг,нуну,класно,ну» і ніразу не поцікавилась що я роблю,як у мене справи,тощо. Потім вона рзказала,що шукає сайт для роздруківки фото.Я запропонував їй допомогу.Вона погодилася.
Я їй кинув 3 сайти,допоміг розізнати деталі,запропонував самому заказати фото для неї,щоб у простити їй роботу.
Я думав вона цінить мою допомогу,проте вона відписала «якісь тупі сайти», я відписав «що тебе не влаштовує? щоб я знав на що ореінтуватися?» я просто хотів уточнити,що не так.Вона відписала « та ніц забий,я сама знайду сайт» я відписав «як хочеш» далі її відповіть просто незрозуміла
«ага пака» тобто це означало закінчення розмови,коли вона говорить слова «пака» то цим самим висловлює свою злість.
Потім вона не відповідала на мої питання.
А що тут я не так зробив?
Чи от наприклад я вам це все в деталях розказую,що приблизно визначити причину цього всього.
От наприклад вона може образитися і заблокувати мене через те що я;
- Не подзвонив їй
- Не відповів на смс протягом 5 хв
- Не вислав фото мого обіду,яке вона попросила
- Коли спілкуюся з своїми друзями
- Коли не виконав того чого пообіцяв(з поважних причин,які вона не розуміє,або нехоче розуміти)
- Або коли я навчаюся чи готовлюся до екзамену,говорю їй «вибач але я навчаюся давай пізніше поговоримо» на що вона ображається,бо я уникаю з нею розмови.Чому вона не розуміє мене?
- Тай загалом її обіди часто без розумних на те причин,тим часом коли я готовий терпіти її і не затратим увагу на все.
Невже тут десь моя провина?
Я лише хочу нормально жити,знаючи що у мене є вона,я хочу щоб вона довіряла мені,а не рівнувала до кожного слупа.
Просто хочу про сипатися із хорошим настроєм,але через ці вічні сори без причин у мене пропадає настрій.
На щод вашої пропозиції «чи мені не пора приглянутися до інших дівчат» моя відповіть «звісно ні»...
Їй 14 років у цей вік вона щойно готується до дорослого життя,вона дуже ранима і зло пам’ятна впитує у себе все негаче мала дитина,я стараюся їй відати душу,але в замін лиш получаю безглузді образи,ігнори,недовіру,тощо.
Як мені бути?
Коли я звертаю увагу на її недоліки,вона зразу ображається і говорить,що я дуже високої думки про себе,хоча це неправда я завжи їй визнаю свої провини і відкритий перед нею.Тим часом,як вона майже ніколи не визнає своєї помилки.
Це гордість?
Чи це вік такий?
Просто я боюся,що у такому молодому віці я для неї стану огидним і в майбутньому вона може не осознати своїх помилок і звинуватити мене в усьому,тобто я хочу лиш щасття і добра,але можу стати ворогом тій людині,якій приділяю так багато часу і любові...