Боюсь відпустити його, адже такого ідеального не зустріну більше
Доброго дня Вам.
Я студентка 1го курсу, навчаюсь у Києві, переїхала сюди лиш пів року тому. До цього жила у маленькому місті з мамою та хворою бабусею , тато нас покинув давно( але я його дуже люблю). Братів,сестер не маю. Працюю на роботах з 14 років. Найбільше хочу зробити мою маму щасливою і цілком забезпеченою, мрію про щасливу,повноцінну сім'ю.
У мене виникла складна ситуація: я зустрічаюся з хлопцем( 19 р.) з мого міста протягом 1 року ,у нас були ідеальні стосунки, ми ні разу не сварилися і серця наші як вогонь палали, до того моменту поки я не поїхала до Києва. Проблема у тому, що бачимося ми раз на місяць і через це стосунки наші за пів року стали сірими і навіть немає про що поговорити, іскри тієї немає. Зараз уже другий тиждень ми мовчимо, я не дзвоню і він не дзвонить. У нас таке вже було пару раз, проте потім я чи він дзвонив і ми знову говорили кожного дня. Зараз серйозно Все йде до розставання. Але коли я подумаю про те що втрачаю його відразу плачу, бо розумію наскільки щасливою з ним можу бути, він тей кого я уявляла собі в мріях, він мій наставник, завжди дасть пораду і вислухає. Інколи я думаю - чим заслужила від долі такого ідеального хлопця? Він мене дуже любить, це не раз було показано поступками, ніколи не гляне на іншу дівчину, для нього це діло честі, завжди бере вину на себе навіть якщо винна я.
І от ми майже розстаємося, що робити? Відносини на відстані, які гасять почуття чи розстатись і почати з нового листа обом?
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Здравствуйте, Лола.
А вы его любите?
Вы уверены что это тот человек, который вам нужен?
Или вы запутались?
консультация психолога
Здравствуйте.
Сочувствую Вашему беспокойству насчёт изменения отношений с парнем, которого Вы любите. Делились ли Вы с кем-то своими переживаниями? Действительно расстояние может влиять на качество отношений, но и отношения по своей природе динамичны и могут видоизменяться со временем. Довольно часто, когда мы имеем опыт хороших отношений, мы привязываемся к партнёру и боимся его потерять, а если отношения завершаются, то ощущаем грусть. Это естественный процесс. Вероятно, что Ваше сегодняшнее беспокойство потерять отношения с "идеальным партнёром" и надежда на сохранение отношений с ним в контексте дистанции может отражать опыт расставания с отцом, про который Вы упомянули.
Важно то, что в Вашей жизни есть человек, в отношениях с которым Вы испытали любовь, тёплые чувства и глубокую привязанность. Это означает, что Вы сможете построить подобные отношения и с другими людьми.
цитата:
Відносини на відстані, які гасять почуття чи розстатись і почати з нового листа обом?
Вы можете принимать то решение, которое Вам ближе. Однако помните, что в близких отношениях есть место и близости, и печали и злости, которые можно разделить с партнёром вне "идеальности" и на одном человека это не заканчивается. А также существует возможность встретить другого человека, которого можно полюбить и строить отношения.
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Галина Несмашна
Добрий день, Лола. У вашій життєвій історії багато передумов для того, щоб змішувати почуття до хлопця з нереалізованими стосунками з власним батьком. Коли ви пишете про хлопця, більше схоже на образ ідеального батька, а не партнера в стосунках. Тому і втрата стосунків з ним викликає настільки глибокий біль. Якщо маєте можливість звернутися до сімейного психолога це може стати корисним у розумінні себе і чого ви насправді чекаєте від стосунків з однолітками протилежної статі, а також вбереже від розчарувань у подальшому.
Те, що зараз ваші стосунки стали "стосунками на відстані" не єдина причина, чому вони так охололи. Чи говорили ви зі своїм хлопцем про те, які почуття у вас викликають такі зміни? Чи ділився ваш хлопець своїм баченням ваших відносин у майбутньому? Відверта розмова про це також може дати вам інформацію для подальших роздумів.
психолог онлайн
Говорили ли вы со своим парнем про то, как дальше могут развиваться ваши отношения?
Есть ли какие-то планы как долго вы будете жить порознь либо через какое-то время он переедет к вам, например?