Не можу розібратися в собі
Маю хлопця, у відносинах більше як пів року, але появилося таке відчуття, що я його не люблю... Просто ніби любов пішла не зрозуміло куди) Він багато робив заради мене в тому числі і змінювався в кращу сторону заради мене, а коли я йому пояснила це все він просто сказав що не відпустить в любому випадку і почав підтримувати... Гуляти з ним, розмовляти я не можу, якось не по собі, мене дратує кожен його рух і кожне його слово) Але і розійтися з ним не можу, тому що, я знаю як це важко та боляче і тим більше що було у нього важке дитинство та багато моральних травм залишилося(має досить низьку самооцінку, і навіть пробував колись скоротити собі життя). Я боюся робити якийсь вибір, а якщо це все просто мої вигадки і я дуже пожалію якщо розстануся з ним. Можливо я його і досі люблю? Допоможіть будь ласка.
Вопрос от: ; Возраст: 15

психолог онлайн
Мария Александровна Костюкевич
Добрый день!
Вы пишете, что не испытываете больше чувств к молодому человеку и поэтому хотите с ним расстаться. Сейчас Вам мешает чувство жалости к нему? Отношения не могут строиться на жалости. Что Вы получаете в этих отношениях и как долго Вы планируете в них находиться?
Дополнение от автора
Я просто не розумію чи це насправді я його вже не люблю, чи це просто мої ілюзії, які пройдуть за деякмй час. Я переживаю і блюся за те, що з цією людиною буде дальше... Можливо я і справді ще люблю?
психолог онлайн
Здравствуйте,
цитата:
Гуляти з ним, розмовляти я не можу, якось не по собі, мене дратує кожен його рух і кожне його слово)
Однозначно, то что вы описываете это никак не любовь.
цитата:
Але і розійтися з ним не можу, тому що, я знаю як це важко та боляче і тим більше що було у нього важке дитинство та багато моральних травм залишилося(має досить низьку самооцінку, і навіть пробував колись скоротити собі життя)
Похоже у вас не очень хорошо с границами. Проблемы парня это не ваши проблемы, и он должен решать их сам. Вы не должны жертвовать своей жизнью, чтобы его не обидеть. Это нормально прекратить отношения, которые вам не нужны.
цитата:
Что вы вкладываете в слово "люблю"? Что для вас оно означает?
То, что вы переживаете так за то, что будет дальше с этим парнем без вас, говорит не о любви, а о ваших плохих границах и невнимании к своим чувствам и потребностям.
Что именно вы получаете в этих отношениях? Что они вам приносят? Есть ли в них радость и удовольствие?