Не могу принять решение
7,5 лет встречаюсь с девушкой, я тоже девушка. Вот вот должны съехаться. Всё в отношениях на данный момент хорошо, но принимаю решение расстаться.
В отношениях нет доверия, она много раз подводила меня в верности. Флирт, переписки и прочее. У неё свой взгляд на мир, на людей, на семью. У нас много общего и нам хорошо вместе, но я многое не могу принять в ней.
Я хочу традиционных отношений. За мной уже два года ухаживает молодой человек, он мне тоже нравится.
Но я не могу уйти от этих отношений. Я постоянно возвращаюсь, если пытаюсь уйти. Я уходила уже более 4-Х раз, но каждый раз возвращаюсь. Я устала.
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Добрый вечер! "Но я не могу уйти от этих отношений. Я постоянно возвращаюсь, если пытаюсь уйти. Я уходила уже более 4-Х раз, но каждый раз возвращаюсь" Почему, что мешает уйти?
Дополнение от автора
Мне кажется, что она без меня не может. Мне жалко столько лет. Мы верили всегда в вечную любовь и мне тяжело поверить, что это не так. Тяжело становится без неё, без общения
психолог онлайн
Вы думаете она без Вас не справится? Почему Вы не верите в нее?
Дополнение от автора
Потому что она часто мне говорит как я ей нужна и что она видит во мне спокойствие и уют
психолог онлайн
Доброго дня, Kseniia.
Відсутність довіри + розбіжності в цінностях - це одні із найголовніших причин розлучень. Якщо у Вас немає довіри і Ви не можете пробачити своїй партнерці її флірт, тоді Ви не зможете вибудувати партнерські стосунки (а життя перетвориться на постійні скандали).
Чи Ви казали своїй дівчині, що Вам подобається хлопець і Ви хотіли б з ним продовжувати стосунки? Що, на Вашу думку, найгірше може трапитися, коли Ви повідомите своїй дівчині про розтавання? Чому Ви поверталися (Ви були ініціатором, чи Ваша дівчина)? Чи є у Вашої дівчини друзі, які б змогли її підтримати?
психолог онлайн
Здравствуйте. Похоже на созависимые отношения. Такие отношения сложно разорвать, так как они влияют на личности партнеров.
Дополнение от автора
Как мне решиться расстаться и не возвращаться больше?
Я плачу так, что дышать попой не могу. Ночью просыпаюсь от кошмаров. Но как только мы сходимся всё проходит.
Я хочу быть свободной
психолог онлайн
Якщо Ви дійсно вирішили, що не хочете продовжувати цих стосунків і готові їх припинити, але проблема поглягає виключно у емоційній прив'язаності, тоді це созалежні стосунки. У такій ситуації необхідно працювати із психологом-психотерапевтом: знайти корінь созалежних стосунків у дитячо-батьківських відносинах і намагатися його розірвати через психотерапевтичне пропрацювання + проаналізувати Ваш попередній психологічно травматичний досвід і його перепрожити та відпустити. На жаль, самостійно Ви впоратися із цим не зможете, а в режимі переписки це вирішити неможливо.
Рекомендую Вам звернутися до психолога-психотерапевта на терапію. Вірю у Вас і бажаю успіхів!
Дополнение от автора
Мне сложно уйти от неё потому что в целом всё хорошо. Она ухаживает за мной до сих пор
И проблема только в будущем. Которого нет
консультация психолога
Здравствуйте, Kseniia. Вы писали "Мне сложно уйти от неё потому что в целом всё хорошо. Она ухаживает за мной до сих пор
И проблема только в будущем. Которого нет..." Да, всем приятно, когда за ними ухаживают, но счастье получить можно, когда любишь и ухаживаешь сам... А не ждёшь этого от другого. ::wink::
Дополнение от автора
Я ничего не жду и тоже делаю какие-то поступки. И подарки и записки и покушать что- то вкусное готовлю
психолог онлайн
цитата:
Мне сложно уйти от неё потому что в целом всё хорошо. Она ухаживает за мной до сих пор И проблема только в будущем. Которого нет
Якщо Ви бачите, що немає майбутнього, то це вже не стосунки і не любов, а емоційна прив'язаність. Всім приємно, коли про них піклуються. Але стосунки - це партитетність і взаємовіддача. Ви не зможете дати один одному любов, якщо буде викладатися лише хтось один. А Ви і не зможете викладатися тому, що у вас різні цінності, погляди на життя, відносини. Крім цього, таке враження, що, можливо, Ви боїтеся почати нові, психологічно ближчі стосунки з хлопцем і тому використовуєте несвідомо цю дівчину "як запасний варіант для втечі".
Якщо Ви боїтеся, що образите її, а вона про Вас так дбає, то хочу зазначити, що Ви лише зробите їй гірше, якщо продовжите такі стосунки. Ви і вона витратите час та енергію на стосунки, які заздалегіть не мають майбутнього + ви обоє не отримуватимете від них повного задоволення. Образа буде накопичуватися і далі розлучення буде психологічно травматичнішим. Будьте відвертою і з собою і з нею.
Рекомендую сходити на індивідуальне консультування до психолога-психотерапевта і пропрацювати Вашу емоційну прив'язаність до неї (припускаю, що корінь проблеми лежить в дитячо-батьківських стосунках та психологічних травмах минулого).
Бажаю Вам знайти гарного психотерапевта і вирішити свою проблему!
Дополнение от автора
Спасибо вам, Оксана