Как объяснить что он любит
У меня есть парень которого я полюбила а он хочет растаца и за того что говорит что не любит но приветом действия говорят об обратном он меня всегда ишит ревнует хочет видеть говорит что нравлюсь чюсвует мою боль как объяснить что это и есть любовь
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Доброе утро! Что имеете ввиду, это и есть любовь? Боль? Здоровая любовь не болит.
психолог онлайн
Здравствуйте!
Что Вы чувствуете к парню?
Вам нравится, когда Вас ревнуют?
О какой боли идёт речь?
психолог онлайн
цитата:
он меня всегда ишит ревнует хочет видеть говорит что нравлюсь чюсвует мою боль как объяснить что это и есть любовь
Скорее всего, это не про любовь. Больше про искаженные представления о ней. Болезненные проявления.
психолог онлайн
Доброго дня, Фаина.
Дуже сумно, проте ми не можемо за іншу людину визначити, які у неї почуття. Тільки хлопець здатний їх усвідомити та зрозуміти.
цитата:
действия говорят об обратном он меня всегда ишит ревнует хочет видеть говорит что нравлюсь чюсвует мою боль
Це Ваше суб'єктивне, викривлене уявлення про любов. Справжня любов проявляється в паритетності, взаємопідтримці та довірі. Не нав'язуйте іншим свої переконання. Щодо мотивів його дій, ми також можемо лише будувати гіпотези, але не факт, що це істина. Якщо Ви постійно про це думаєте, то запитайте його прямо: "Чому ти хочеш мене бачити і говориш, що я тобі подобаюся, якщо ти говориш, що не любиш мене? Мене це дуже хвилює і я хочу розібратися".
Також запитайте себе, чому Ви так сильно хочете його переконати, не відпускати, хоча хлопець Вам прямо сказав, що він Вас, на жаль, не кохає. Припускаю, що Ви зараз знаходитеся на стадії заперечення втрати. Для любові потрібні двоє. Якщо Ви одна будете боротися за збереження цих стосунків, то це вже не паритетність і майбутнього в таких відносинах немає. Так, безумовно, Ви відчуватимете сум, біль, гнів, але це цілком нормально. Переживіть їх повністю, щоб звільнити своє серце для людини, яка буде Вас любити і цінувати.
Бажаю Вам щастя і взаємного кохання!