страх стосунків
Зустрічалась з хлопцем 2 р.,серйозні відносини, йшло до весілля,перше кохання.Так склалось що розійшлись.Пройшло 4 роки , і ніяк не можу побудувати нові стосунки.Знайомилась з хорошими хлопцями, все було до певного моменту і сама все обривала.Переслідує відчуття що не моє.Не можу влюбитись.
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Елена Мандажи
Здравствуйте, mari!
Пожалуйста, сформулируйте свой вопрос психологам.
цитата:
Не можу влюбитись.
Как вы это понимаете? Как вы понимаете что влюблены?
цитата:
Пройшло 4 роки , і ніяк не можу побудувати нові стосунки.Знайомилась з хорошими хлопцями, все було до певного моменту і сама все обривала.Переслідує відчуття що не моє
Как вы понимаете что ваше, а что не ваше?
Какими качествами должен обладать парень\мужчина чтобы он вам подошел?
Удачи!
психолог онлайн
Доброго дня! Согласна с вопросами коллеги! Хочется добавить что именно вас беспокоит в описанной вами ситуации??
психолог онлайн
А в своей голове Вы завершили предыдущие отношения, отпустили их? Или мысленно возвращаетесь к ним, обдумываете, представляете встречу с бывшим возлюбленным? Если в Вашей голове находится экс, то не может появиться новый парень, так как место занято.
психолог онлайн
Доброго дня, щось заважає Вам у Ваших стосунках з хлопцями. Це може бути страх, може батьківський досвід. Можуть бути інші варіанти. Щоб зрозуміти для себе це, треба, на мою думку, поспілкуватися з психологом.
Дополнение от автора
Мені вже деколи здається що я навіть не знаю як то любити чи влюбитись,що саме я повинна відчувати, завжди присутня якась тривога і страх,що коли я відкриюсь людині, коли буде потрібна якась підтримка і розуміння він просто піде.
Також я пам'ятаю того хлопця, згадую деколи, але добре розумію що це все в минулому.Дуже порівнюю інших хлопців з ним, бо хлопець був хороший, але в певний момент він просто пішов без пояснень.
Дуже хочеться доброго,який підтримає, зрозуміє, почує, допоможе, який сприйматиме мене такою яка є.
Страшно не можу терпіти п'яних хлопців, мною аж починає трясти в такі моменти, із собою нічого зробити не можу, зразу починається істерика.
психолог онлайн
Ну, во-первых, Вам нужно переключиться с навязчивой идеи об отношениях на себя. Сместите фокус. Займитесь собой: учёба, карьера, внешний вид. Когда женщина в таком активном поиске -это считывается подсознательно и это, обычно, мужчин напрягает.
Во-вторых, раз парень ушёл без объяснений - у Вас не закрыт гештальт. Умом Вы понимаете, что отношения завершены, но подсознание постоянно крутит картинки. Завершите отношения с ним - освободится место для новых отношений. Есть очень много практик. Можете, например, написать ему письмо и высказать всё, что накипело, всё, что не смогли сказать. Письмо потом порвите и выбросьте.
Если есть возможность поговорить с ним лично - поговорите. Без иллюзий, скажите, что хотите поставить точку - так и Вы сможете высказаться и он объяснится.
психолог онлайн
Розумію Ваш стан, тут простою порадою не обійтись. Треба попрацювати зі спеціалістом. Укріпити себе, дослідити, де береться Ваша тривога.