Не можу відважитися розійтися з чоловіком з яким прожила доволі довгий термін
Доброго вечора. Ситуація як на мене складна, знайома з чоловіком вже 7 років(з них 3,6 заміжня). Все звісно з початку ,як і у всіх було чудово. Але в один прекрасний момент я зрозуміла ,що це вже інша людина. Він по собі егоїст, став вести нездоровий образ життя, прояви тиранії,забороняти виходити з подругами на прогулянки ,вирішувати як мені краще одягатися (щоб літом не я одягала шортів,коротких спідниць та суконь). Був переломний момент в нашому житті ,це було 1рік 2місяці тому, що я поставила уже ультиматум-чи сім'я , чи твої дружки та твої захоплення з алкоголем та легкими наркотиками. Але після 6місячкого перерви,знову все почалося як раніше.Але окрім цього роботи немає,мені не допомагає по господарству,і ставиться так як я йому винна,бо я його дружина. Я не отримую ніяких знаків уваги,поваги до себе. На даний час я відчуваю себе хатньою робітницею,кухаркою та секс-рабом. Я просто не можу зрозуміти ,чому я не можу його покинути,чому я завжди думаю що з ним потім буде. Хоча в мене були і є притенденти ,щоб створити нові стосунки. В мене є знайомий який не приховує своїх почуттів до мене(тривалістю 3 років), але я не можу давати якийсь шанс, щодо того що можливо щось може між нами бути ,бо розіб'ю йому серце.Чи може це бути із-за того ,що він був моїм першим хлопцем і це лише перші серйозні стосунки? Мені дуже потрібна ваша допомога і ваші поради ... .
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Доброго, Laura!
цитата:
Все звісно з початку ,як і у всіх було чудово. Але в один прекрасний момент я зрозуміла ,що це вже інша людина. Він по собі егоїст, став вести нездоровий образ життя, прояви тиранії,забороняти виходити з подругами на прогулянки ,вирішувати як мені краще одягатися
По-перше, не буває подібних "чудових" перетворень - з принца у шрека. Якщо він зараз егоїст і тиран, то таким і був завжди. Просто де були Ваші очі? А може це і влаштовувало Вас, або навіть і подобалося, а ось тепер вже набридло...
цитата:
На даний час я відчуваю себе хатньою робітницею,кухаркою та секс-рабом.
Це головне, на чому треба зробити акцент для себе. "Хто я для нього?". І друге важливе питання: "Хто він для мене?".
цитата:
Я просто не можу зрозуміти ,чому я не можу його покинути,чому я завжди думаю що з ним потім буде.
Тому що Ви граєте у дуже розповсюджену гру за трикутником Карпмана: Переслідувач-Жертва-Рятівник.
Коли Ви робітниця, кухарка та рабиня - Ви в ролі Жертви. А коли хочете врятувати та рятуєте від дружків та наркотиків - Ви Рятівниця. Тобто виконуєте вкрай благородну місію. А як же можна від неї відмовитися?!
А от коли Ви Переслідувач, то що Ви робите?!
Кожен з пари займає по черзі кожну з трьох позицій. Наприклад. Коли чоловік принижує Вас та агресує - він Переслідувач, коли потерпає від наркотиків і алкоголю - Жертва. А цікаво, як він себе проявляє як Рятівник?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Laura, доброго времени суток!
Как я поняла, Ваши отношения начали зарождаться и строиться ещё в подростковом возрасте. А это значит, что их основа по большей мере фантазийно-романтическая. Вы повзрослели, но, как я понимаю, отношения остались на прежнем уровне и, естественно, постепенно начали разрушаться. Соглашусь с коллегой, не бывает волшебных изменений по щелчку. Ваш молодой человек был таким или склонен к этому и раньше. Просто в силу возраста Вы могли этого не заметить.
цитата:
Чи може це бути із-за того ,що він був моїм першим хлопцем і це лише перші серйозні стосунки?
Юношеская первая любовь - с ней сложно расставаться, так что да, вполне может быть, что из-за этого Вам сложно поставит точку в этих отношениях.
Мудрости Вам!
Дополнение от автора
Мабуть,коли я почитаю вияснювати наші відносини та ставити ультиматуми ,діло переходить в сварку,я звісно починаю підвищувати голос ,контролювати його ,тоді звісно я -Переслідувач. Він завжди вважає ,що я від нього ніколи і нікуди не подінуся. І найстрашніше що це може так статися, я просто боюся за свій психологічний стан. Я ніколи і не могла б подумати що я колись звернусь за допомогою до психологів,але для мене зараз буде важлива будь яка порада. І дуже вам за це дякую)))
психолог онлайн
цитата:
І дуже вам за це дякую)))
Будь-ласка))
цитата:
Я ніколи і не могла б подумати що я колись звернусь за допомогою до психологів
І це дивно. Звертаючи увагу на ті обставини, що Ви описали у питанні. Бо людина, яка ЗДАТНА зайти в настільки психологічно руйнівні відносини, вкрай потребує психологічної допомоги.
цитата:
Він завжди вважає ,що я від нього ніколи і нікуди не подінуся. І найстрашніше що це може так статися, я просто боюся за свій психологічний стан.
Той, хто грає в подібні ігри і отримує дивіденди з цього: для Вас це супермісія з рятування чоловіка і відчуття себе мученицею та супергероїнею, той не може просто так з них вийти - і це призводить в результаті до глибокого неврозу. Так що, правильно боїтеся.
цитата:
Мабуть,коли я почитаю вияснювати наші відносини та ставити ультиматуми ,діло переходить в сварку,я звісно починаю підвищувати голос ,контролювати його ,тоді звісно я -Переслідувач.
Так, добре, що це розумієте. А як чоловік проявляє себе як Рятівник? Це теж може Вас тримати в цих деструктивних відносинах.
цитата:
але для мене зараз буде важлива будь яка порада
Вихід з них, з цих відносин, там же, де і вхід, але тільки у зворотньому напрямку. Розумієте де?
психолог онлайн
Добрий день! Перші три роки у стосунку нам даються для того, щоб ми зрозуміли, чи підходимо ми один одному. Якщо ні, то нормально розійтися , поки не « посадили дерево, не побудували дім, не народили дитину». Уявіть, яким буде Ваше життя, якщо Ви залишитесь у стосунку? Які переваги -вийти з стосунку?