Чи дійсно він хоче одружитись зі мною
ми разом 1,5 роки він ще одружений стосунків з дрожиную немає ніяких , разом вони не живуть , спілкуються лише по телефону нарахунок виплат дитині . ми вже живемо разом він розповідає про щирі почуття про те що хоче створити зі мною міцну сім’ю , хоче дитину .
Він познайомив мене з батьками та близькими друзями . Ми завжди разом подорожуємо , проводимо весь вільний час від роботи разом , але розлучення постійно відтягується .
Причинами були постійні скандали і погрози з боку його дружини : якщо він піде вона щось зробить з собою , постійні маніпуляції дитиною і дзвінки.
Як мені вчини в цій ситуації я втомилась від обіцянок і хочу реальних дій .
В мене щирі почуття до цього чоловіка і я дорожу нашими стосунками але як зрозуміти чи він дійсно виконає обіцяне.
Адже він вже заносив заяву в суд , проте вона доводила всіх скандалами і він знову забирав заяву . Порадьте що мені робити ?
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Доброго вечора. Ви сумніваетесь у його намірах і маете на це повне право. Тому що дружина може скільки завгодно погрожувати та маніпулювати, але це гра в яку вона не зможе грати самостійно. Чоловік ведеться на ці погрози. Поговоріть з ним серьйозно. Він має сам обрати свій шлях.
психолог онлайн
Здравствуйте, Алла!
Сколько вы готовы находиться в таком "подвешенном" состоянии?
Дополнение от автора
Я думала сказати йому щоб він сказав чітко скільки йому потрібно часу щоб завершити ці стосунки і якщо він це не зробить до обіцяного терміну між нами нічого дальше бути не може
психолог онлайн
Определитесь для себя, сколько вы готовы ждать и быть любовницей, и исходя из этого и принимайте решение.
Мужчина, не важно по какими причинам, выбирает быть женатым на той женщине, а не на вас.
Хотел бы - давно бы развелся
психолог онлайн
цитата:
Это будет хорошим решением в том случае, если вы и правда готовы его придерживаться.
А иначе этоманипуляция.
психолог онлайн
Доброго вечора.
Ваше питання абсолютно доросле і розумне: а чи дійсно він хоче зі мною одружуватися?
Напевно не дуже хоче, оскільки не поспішає. Швидше за все вашого молодого чоловіка все і так влаштовує, ви даєте йому йому все, чого він від вас бажає. Від одруження він нічого такого корисного для себе не отримає, все буде як тепер. Відповідно, він не спішить, бо проблема є не у нього, а у вас. Тому, якщо для вас реально важливо це вирішити, то не питайте хлопця, скільки йому потрібно часу. А вирішіть для себе, скільки ви готові приділити часу на це очікування, так щоб потім не жаліти і не плакати, що ви потратили на нього кращі роки життя, а він не оцінив. Коли вирішите скільки це часу (наприклад, 3-4 місяці чи пів року чи рік, не знаю скільки буде у вас), повідомте про це хлопця. Так і скажіть: я тебе люблю і хочу бути з тобою, але так само мені важливо бути дружиною, в офіційних стосунках. я готова чекати (наприклад) максимально 5 місяців, якщо ти до цього часу не розлучишся, то мені буде боляче, але я піду шукати ту людину, з якою буду будувати сім'ю в офіційних стосунках. Я твоє право не розлучатися поважаю. але і своє право мати те, що для мене важливо я теж поважаю.
тільки тут дуже важливо, щоб ви дійсно були готові піти, якщо він нічого не зробить. Бо якщо ви не підете після того, як все це скажете, то це гірше, ні би ви нічого не казали.
Якщо зараз відчуваєте, що піти не будете готові, то або просто змиріться і насолоджуйтеся тим, що маєте, або йдіть в роботу до психолога і з'ясовуйте, що змушує вас бути не коханою, а "зручною" жінкою.