я не знаю, кто я.
я не знаю, кто я, чем мне заняться и что мне нужно.
2 года назад меня бросил человек, которому я доверилась и это очень изменило меня. я стала более отчужденной, на проблемы других мне порой все равно, но в то же время я очень сильно могу переживать за каждого близкого человека. я не знаю, есть ли у меня чувства, могу ли я испытывать любовь; у меня давно не было бабочек в животе. я очень эмоциональна в одно время, но в другое время я могу просто забить на все. меня часто стало все раздражать, иногда я думаю, что могла бы убить кого-то. я приношу себе физический вред. я не знаю, кто я. у меня много масок. мне одиноко, потому что я думаю, что никто меня не понимает.
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Доброе утро! Какую помощь Вы хотели бы получить?
консультация психолога
цитата:
у меня много масок
Доброе утро!
Возможно Вы заблокировали свои чувства.
Желательно разобраться с масками и тогда поймете "Кто Вы",с маской тяжело понять .
психолог онлайн
Доброго дня, Марія.
Співчуваю, що Ви розлучилися із хлопцем. Помітно, як Вам зараз тяжко.
Скажіть, будь ласка, якою була причина розтавання та хто був ініціатором?
Які у Вас стосунки з батьками, чи знають вони про Ваш емоційний стан та самоушкоджуючу поведінку?
У Вас є друзі і які із ними стосунки?
Які відносини у Вас із однокласниками і вчителями?
Чи зверталися Ви до шкільного психолога?
цитата:
иногда я думаю, что могла бы убить кого-то
В які моменти у Вас виникають такі думки і кого вони, найчастіше стосуються?
цитата:
я приношу себе физический вред
Зазвичай люди займаються селфхармом, щоб заглушити свій внутрішній психологічний біль та перенаправити гнів, які вони бояться виразити на інших, на себе. У які моменти Ви займаєтеся селфхаромом (що цьому передує)?
цитата:
я не знаю, кто я. у меня много масок.
У Вашому віці це природньо не знати, хто Ви і надягати безліч масок, адже Ви знаходитеся у кризі підліткового віку. Через тестування соціальної реальності та "приміряння" різних соціальних ролей Ви намагаєтеся себе дослідити та знайти своє місце у соціумі (становлення Вашої ідентичності). Зараз цей процес дається Вам дуже важко, адже Ви перебуваєте у складному емоційному стані. Вам точно необхідна підтримка та консультація у психолога.