Возможно ли забыть ужастное прошлое?
В детстве в 3 классе я поправилась, и одна девочка в школе угощала одноклассников, чтобы они мне говорили какая я толстая, так я набрала 20 лишних кило и сейчас бывают панические атаки хотя я значительно изменилась и в 8 классе. В пятом прошла в другую отличную школу, но не могу забыть это время, так как до сих пор вижу ту девочку
Вопрос от: ; Возраст: 15

психолог онлайн
Добрый день милая девушка. Вам нужна индивидуальная работа с психологом. И я думаю-вы справитесь с неприятными воспоминаниями.
психолог онлайн
Доброго дня, nik05690.
Співчуваю, що Ви пережили такий досвід психологічного насилля збоку своїх однокласників. Те, що Ви переживаєте є наслідком психологічної травми в дитинстві і зараз вона сидльно впливає на Ваше життя. Та дівчина є тригером, що запускає у Вас той травматичний досвід і Ви переживаєте його знову і знову. На жаль, в режимі переписки, пропрацювати цю проблему неможливо, а Вам потрібна підтримка і допомога психолога.
Чи Ви розповідали Ви своїм батьками про Ваші труднощі? Якщо ні, то що Вам заважає, якщо так - то як вони відреагували? Я б рекомендувала Вам поговорити із батьками і щиро розповісти про свою проблему та попросити їх Вас підтримати емоційно та фінансово (записатися на консультації до психолога, зараз можна через скайп чи вайбер). Якщо вони Вам відмовлять, то завжди є варіант шкільного психолога, безкоштовних психологічних консультацій у різних соціальних службах.
Я відчуваю, що Ви вже готові пропрацювати цю травму, адже Ви зробили перший крок - написали сюди і це варто поваги, Ви молодець! Крім цього, у Вас зараз підлітковий вік, а це ще одний стресовий чинник (адже Ви переживаєте вікову кризу становленя Вашої ідентичності) і підтримка психолога Вам точно необхідна. Чим раніше Ви звернитеся до спеціаліста, тим швидше і легше Ви пропрацюєте свій негативний досвід і тим менше проблем у Вас буде у дорослому віці.
Будь ласка, подбайте про себе, Ви цінна.