Як мені подружитися з донькою вчительки?
Доброго дня! Розумієте, у мене є моя улюблена вчителька і у цієї вчителька є донька, яка ходить до десятого класу. Мені б хотілося знайти з нею спільну мову. З Наталією Петрівною (так звати вчительку) у мене ніби досить непогані стосунки, а от з її донькою, Анною, все навпаки. Вона мене просто не помічає, а я хочу стати з нею добрими друзями!😢😢
Що я маю зробити для цього?
Дякую!
Вопрос от: ; Возраст: 12

психолог онлайн
Добрый день!
Для чего вы хотите подружиться с дочкой учительницы?
Дополнение от автора
Вона дуже класна, і я хотіла б мати таку подругу.
консультация психолога
Доброго дня!
Це непроста справа подружитись з кимось.
Почну з недоліків :
- Ви з донькою вчительки маєте деяку розбіжність в віці. Вона старша за Вас, тому деякі її інтереси Вас ще не турбують;
- бути донькою вчительки - це тягар. Дівчину завжди виділяють інші вчителі, та і мама-вчителька має з донькою ще додаткові, "офіційні " стосунки. Тому зазвичай "доньки вчительки" дуже обережно будують стосунки в школі. Дівчина може "не помічати" інших, тому що їй так легше бути осторонь;
- як би ми не хотіли з кимось товаришувати, дружба - це стосунки двох. Ви можете зробити свої кроки назустріч, але і інша людина має зробити свої кроки назустріч Вам. Чи захоче вона це робити? Ніколи не можна бути впевненим.
Тепер про те, як потоваришувати:
-1. основа стосунку - інтерес. Якщо Ви маєте якості, що можуть бути цікаві цій дівчині , - покажіть себе! Наприклад, якщо Ви гарно співаєте - зробіть свій номер на шкільному святі, або викладіть свій запис у соціальних мережах, де буває ця дівчина. Або покажіть свої малюнки, вірші чи прозу. Чи зшиту саморуч м'яку іграшку.
- 2. дізнаєтесь більше про дівчину и про себе. Знайдіть те, що подобається і Вам, і їй. Це - ваша точка дотику. Наприклад, якщо подобається одна музична група - надішліть їй цікавий матеріал про групу, або ссилку на рідкісний запис чи концерт. Якщо ви захоплюєтесь танцями - почніть розмову з дівчиною про танці.
-3. кожний любить , коли йому приділяють увагу. Якщо Ви десь будете розмовляти з цією дівчиною - більше запитуйте та слухайте, ніж вихваляйте себе та розповідайте. І запитання мають бути про те "як?", щоб спонукати розповідати. Краще менше б Вам відповідали "так" чи "ні". Не дуже добре будувати розмову як допит.
І на останок - чому Ви вирішили, що дівчина до Вас ставиться "'не дуже добре"? Може Вам запитати саму дівчину про причину того? І в цій розмові викласти причини, чому Ви так хочете з нею товаришувати? !
Хай щастить!
психолог онлайн
У вас и правда очень большая разница в возрасте.
Максимум, скорее всего, может быть приятельское общение, если есть какие-то общие интересы. Можно, например, узнать, чем эта девочка занимается, возможно в каике-то кружки ходит, куда и вы можете. Либо какие-то общие занятия в школе, вроде школьных ярмарок, спектаклей и тп.
Возможно на этой почве какое-то общение. Но вряд ли это выйдет за стены школы либо какой-то секции. И не факт, что у девочки той будет интерес к общению с вами. Повторюсь, разница слишком велика.
А как у вас обстоят дела с друзьями-ровесниками?