Сепарація
Доброго дня. У мене така проблема , ми з чоловіком живемо з моїми батьками. Оскільки ми живемо у селі тут діють свої стереотипи, коли ти одружена ти маєш повністю віддаватися чоловікові в тебе не має бути друзів нічого. І тим більше чоловік у мене також такої позиції. Суть того коли я хочу піти десь до подруги чоловік повозмущається але відпустить а батьки починають налітати на мене кричати щоб я дома сиділа бувало таке що і налітали і били ремнем мене. + Чоловікові їхня поведінка подобається, він розуміє що він нічого зімною зробити не може а батьки мене усмирнять. Він наприклад не хоче десь піти погуляти , я його прошу піти і як тільки він погоджуються, появляються батьки ,, а чому вам кудись іти сидіть дома, не бачиш чоловік змучений хоче дома посидіти, ти лиш би гуляла ти вже жінка мусиш бути коло чоловіка,, і тоді ми сидимо дома. Як тільки ми сваримося появляється мама або тато які б'ють мене тому що я сварюсь з ним. Вони не розуміють що ми собі можемо розібратися самі. Була також ситуація коли у мене було день народження і чоловік не міг придумати що мені подарувати, ми через це сперечались прийшла мама - ,, а нащо щось дарувати як ви вже одружені ви вже не хлопець і дівчина,, вони не розуміють що це елементарний прояв уваги любові . Вони самі живуть тим що тато мамі ніколи нічо не дарує, ні слова красиві їй не говорить не обнімає і не цілує і вони вважають що має таке бути і в мене. А якщо ми з чоловіком сваримось що мені там щось не подобається тато каже вдарь її добре тоді буде тебе слухати. Після весілля я схотіла піти до подруг, чоловік не хотів щоб я ішла і пішов сказав моїм батькам, коли я узувалась уже іти на вулицю вони вибігли з кімнати закрили двері, що я маю іти або з чоловіком або взагалі не іти, я забрала ключ і відкрила двері тоді мама взяла мене за волосся і потішила до кімнати щоб я сиділа дома. Тато налетів бити мене. Почали говорити що я гуляща.В той момент я відчула себе якимось звірятком яке не послухалось і його батогом щоб усмирнити вдарили. А саме гірше що чоловік на все це спокійно дивився. Мій чоловік тільки тей що робить що на роботі а потім дома поїв і пішов спати, у нас немає ніякого спілкування, а коли я стараюсь десь піти гуляти він не хоче тоді з'являються батьки які завжди проти мене і починають кричати що я кби я так народилася як він мені б не хотілось десь іти. Що мені робити, з'їхати я не можу через те що чоловік не захоче, бо тут я слухаюсь батьків а як будемо окремо то я його слухати не буду
Вопрос от: ; Возраст: 21
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Здравствуйте, Наталия!
Вы учитесь или работаете?
Кто обеспечивает вас материально?
цитата:
з'їхати я не можу через те що чоловік не захоче
Вы у него спрашивали или это ваши предположения?
психолог онлайн
Здравствуйте Наталия, отделение или сепарация от родителей в хорошем варианте происходит в подростковом возрасте, когда мы начинаем заявлять о себе, о своих чувствах и потребностях. Тогда в этом помогает здоровое чувство агрессии, которое и дано, чтобы отстоять свои границы и заявлять о себе. Вы не прошли этот путь, поэтому сейчас позволяете себе так обращаться с собой.
На ваш вопрос Что делать? есть простой ответ
Работать, защищать свои границы, научиться ненасильственному общению, заявлять о своих чувствах и потребностях и.тд
На это у многих уходит пол жизни, и то с помощью терапевта. Удачи вам
психолог онлайн
цитата:
Чоловікові їхня поведінка подобається, він розуміє що він нічого зімною зробити не може а батьки мене усмирнять. Він наприклад не хоче десь піти погуляти , я його прошу піти і як тільки він погоджуються, появляються батьки ,, а чому вам кудись іти сидіть дома, не бачиш чоловік змучений хоче дома посидіти, ти лиш би гуляла ти вже жінка мусиш бути коло чоловіка,, і тоді ми сидимо дома. Як тільки ми сваримося появляється мама або тато які б'ють мене тому що я сварюсь з ним.
Добрый день. Вы пишете о том, что родители поддерживают Вашего мужа, усмиряют Вас, чего он сам сделать не сможет. А что Вы такого будете делать, если начнёте жить отдельно, зачем ему нужно будет Вас усмирять?
Дополнение от автора
Якщо ми будимо жити окремо я зможу десь піти, позволить собі трохи більше від життя ніж тоді коли живу з батьками. А його це лякає
психолог онлайн
Наталия, если Вы хотите съехать от родителей, стоит подумать, что Вы для этого можете сделать.