Стыдно за поведение перед парнем
Немного выпили с подругой и нашим другом, (с которым я очень близко общаюсь и всё идёт к отношениям, но у нас не было ничего в физическом плане), я постоянно обнимала его, гладила по волосам, одним словом всячески приставала, НО НЕСКОЛЬКО раз спросила комфортно ли ему и он ответил ПОЛОЖИТЕЛЬНО, теперь всё равно стыдно, думаю вдруг отпугнула. Что посоветуете сделать: ИЗВИНИТЬСЯ ИЛИ ОСТАВИТЬ ВСЁ КАК ЕСТЬ?
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Доброго дня, Кароліна.
цитата:
НО НЕСКОЛЬКО раз спросила комфортно ли ему и он ответил ПОЛОЖИТЕЛЬНО
Ви запитали його на вечірці, чи йому комфортно, коли Ви порушили його особистісні кордони і він відповів ствердно (він дав свою свідому згоду). Тоді чому Ви соромитеся і картаєте себе? Боїтеся його реакції після того, як у нього пройде стан легкого алкогольного сп'яніння? Чи можливо Ви відчуваєте сором і гнів на себе за те, що Ви проявили свої почуття на публіці? Можливо Ваша подруга якось відреагувала? Тоді причина не у хлопцеві, а у Вас.
Моя рекомендація - якщо Ви дійсно хочете почати стосунки із цим хлопцем, щиро розкажіть йому про свої почуття, хвилювання та сором за те, що Ви тоді порушили його особисті кордони. Скажіть, що він для Вас дуже цінний, він Вам подобається і Ви хотіли б проявляти знаки уваги зі свого боку. Проте, Ви поважаєте його як особистість і хочете дізнатися, чи не робить така Ваша поведінка йому дискомфорт (особливо на людях). Перепитайте його зараз, чи дійсно він не проти, щоб Ви і надалі проявляли до нього такі знаки уваги як на вечірці.
психолог онлайн
За что стыдно?
За что хотите извиниться?