Що робити з відносинами?
Доброго дня!
В мене проблема в стосунках із хлопцем.
Я зустрічаюсь півтора року з одруженим хлопцем. Він мені постійно говорить що любить мене, хоче зі мною бути, що з дружиною в нього вже давно нічого нема, тільки спільна дитина, якою він дорожить, живуть вони разом, но в різних кімнатах, дружина знає все про нас.
Но коли я його запитую, коли ми будемо жити разом, він каже, що розійтися так швидко, з тим, з ким так довго був не може, це потрібен час.
Він не хоче травмувати дитину, дитині 7 років.
Я боюсь що він мені обманює, що любить, зі мною хоче бути, що він не може розійтися з дружиною, бо сильно любить.
Підскажіть що робити, чи варто чекати на нього!?
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Стандартные фразы женатых мужчин - ничего не держит, секса нет, переживание про ребенка.
А как долго МЧ не хочет еще травмировать ребенка? Чем ребенок старше, чем он острее и больнее переживает развод родителей.
Ждать вам или нет можете знать только вы. Сколько вы готовы еще ждать обещаний?
Дополнение от автора
Я просто не знаю що робити, люблю сильно, він мені постійно говорить що будемо разом і т.д.
психолог онлайн
цитата:
У вашего парня могут быть разные причины так отвечать:
- страх новых ответственных отношений
- не готовность к разрыву/ разводу с семьёй
- семейные ценности в воспитании ребенка и другие.
Попробуйте с ним обсудить как бы вы жили вместе. Что он об этом думает и как представляет себе? Расскажите как вы это видите.
И по его рассказу поймёте готов ли он к серьезным отношениям с вами.
Или попробуйте себе представить, что вы останетесь в таких отношениях с любимым мужчиной. На сколько вам в этом будет комфортно?
психолог онлайн
Доброго вечора! Здається, що Ви розчаровані такою поведінкою чоловіка. Схоже на те, що він грає з Вами в "динамо". Тут важливо прояснити ваші з ним стосунки, попросивши його означити ким Ви для нього є, чого він хоче від цих стосунків і як бачить майбутнє з Вами, інакше постає питання скільки Ви можете і готові його чекати? Чи збираєтесь жити в очікуванні, якщо його позиція буде незмінною, а ситуація залишатиметься в такому стані тижні, місяці або навіть роки?
Дополнение от автора
Він каже, що сильно любить, хоче бути зі мною разом, я хочу дитину, він теж на це згоден. Но потрібно трішки почекати
Я надіюсь що це все правда
психолог онлайн
Здравствуйте!
цитата:
Но потрібно трішки почекати
Определитесь сколько времени вы реально готовы ждать.
Обговорите с ним это время.
Если это время пройдет, но в ваших отношениях ничего не измениться - уходите.
Дополнение от автора
Він мені не може дати відповідь скільки часу чекати
психолог онлайн
Галина Несмашна
Он не может. Вы можете.
Вы готовы ждать его до конца жизни, при таких же условиях?
Если это продлиться 1 год?
5 лет?
10 лет?
20 лет?
50 лет?
Сколько вы сами готовы ждать?
Дополнение от автора
До року чекала би, но більше ні
психолог онлайн
Если вы знаете, что год готовы ждать максимум, то озвучьте ему эту цифру.
Но предположу, что будут новые обещания, рассказы почему не сейчас.
Вполне возможно, что чувства у МЧ есть, но удобно же - дом, жена, ребенок и любовница. Зачем что-то менять, усложнять себе жизнь разводами, алиментами, новым бытом с вами.
психолог онлайн
Скажите ему что готовы ждать 1 год.
Если за этот год ничего не измениться - уходите.
Дополнение от автора
Дякую вам велике!!))