Як мені правильно поступити?
Мені потрібна ваша допомога, розібратися в собі і в своїх стосунках, щоб уникнути депресії . В мене недавно ( 2 місяці тому) закінчились стосунки з хлопцем, через тиждень після розставання, почався закручуватися роман з іншим партнером, ми зустрічалися лише тиждень і почався карантин, зараз вже місяць спілкуємся на відстані, але весь той час колишній не виходив з голови. Вирішила спілкуватися з колишнім, не знаю чи правильно поступаю. Доможіть, будь ласка розібратися .
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
пройшло мало часу з моменту розставання з колишнім хлопццем...всього тиждень....зрозуміло, що ви не встигли повною міро відпустити ці стосунки...видається, що й нові стосунки почали для того, щоб не залишатися на самоті, не страждати...
цитата:
Вирішила спілкуватися з колишнім
чи правильно я зрозуміла, що колишній хлопець підтримує з вами стосунки?
Також хотів би спілкуватися з вами?
Діано, що саме вас турбує , що ви не впевнені, чи робите правильно?
підтримувати спілкування з обома хлопцями?
повертатися до стосунків з колишнім хлопцем?
психолог онлайн
Доброго дня, Діано. Що саме, Ви очікуєте від стосунків? Що у першому та другому разі вони Вам дають? Як Ви почуваєтесь, коли не мате стосунків з чоловіками? Які інтереси та цінності у житті Ви маєте?
психолог онлайн
О чем думаете относительно бывшего МЧ?
Как пережили расставание? Кто был инициатором? Как долго были отношения?
По какой причине начали новые отношения?
психолог онлайн
Доброго дня, Діано.
цитата:
В мене недавно ( 2 місяці тому) закінчились стосунки з хлопцем
Скажіть, будь ласка, хто був ініціатором розтавання і в чому полягала причина розлучення?
цитата:
через тиждень після розставання, почався закручуватися роман з іншим партнером
Ви кохаєте цього хлопця, чи це спосіб "заглушити біль втрати" (Ви боїтеся самотності)? Що Вам дає теперішній хлопець, що не давав Вам колишній у стосунках?
цитата:
Вирішила спілкуватися з колишнім, не знаю чи правильно поступаю.
Чому Ви вирішили відновити спілкування? Ви сама є ініціатором відновлення спілкування? Насправді, Ви зараз переживаєте основні стадії втрати (заперечення, гнів, торги, депресія, прийняття). Припускаю, що Ви зараз знаходитеся на стадії заперечення і торгів, адже період розтавання є дуже невеликим (тому Ви постійно згадуєте колишнього).
Для того, щоб зрозуміти наступний план дій, перш за все, подумайте, чи Ви хочете відновлення стосунків із колишнім, чи Ви хочете розвивати нові стосунки із теперішнім.
психолог онлайн
Доброго вечора, депресія від чого має початися?