Жизненное самоопределение
Одного разу меня изнасиловал мальчик я тоже мальчик ( после цього я стал геем я хочу завязать с ними но у меня ничего не получается. Помогите пожалуйста 🥺🥺🥺
Вопрос от: ; Возраст: 15

психолог онлайн
Доброго дня, nik6cd.
Дуже Вам співчуваю, сексуальне насилля - це жахливо. Ви комусь розповідали про цей випадок (батьки, шкільний психолог)?
цитата:
после цього я стал геем я хочу завязать с ними но у меня ничего не получается.
Насправді, поняття "сексуальної орієнтації" є дуже складним і комплексним. Ви не можете сказати точно, що Ви є гомосексуалом, поки не пройдете повноцінну діагностику у сексолога. Припускаю, що зараз у Вас посттравматичний стресовий розлад, тому Ви плутаєте орієнацію із пережитою психологічною травмою. На жаль, в режимі переписки впоратися із ПТСР неможливо, Вам варто звернутися за допомогою до психолога-психотерапевта (зараз є багато онлайн консультацій). Пам'ятайте, що якщо батьки не погодяться підтримати Вас фінансово, то завжди є шкільний психолог та психологи, що працюють безкоштовно у психологічних службах.
Ви звернулися сюди, розповіли про сексуальне насилля і Ваш страх - Ви сильна людина і це варте поваги. Будь ласка, потурбуйтеся про себе і зверніться якнайскоріше до спеціаліста.
Ви цінний! Я вірю у Вас і бажаю Вам щастя!