Яи написати йому чи ні?
Декілька місяців тому мене хлопець з яким ми були більше ніж друзями зник. Він не відповів на дзвінок і не відписав на мої повідомлення. Потім через друзів я дізналася що він почав стосунки з іншою. Мені звичайно було погано, але я його не ненавиджу. Але і досі не можу забути цю ситуацію бо він мені досить була близька людина. я часто про це думаю. Вчора дізналася, що його стосункам прийшов кінець. І мені дуже щиро хочеться йому написати, просто поспілкуватись. І не знаю чи це правильний вчинок. Допоможіть будь ласка порадою.
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
коли тебе кидають ось так....просто зникаючи, нічого не пояснючи, залишається багато запитань, на які нема відповіді....залишається незавершена ситуація....
цитата:
мені дуже щиро хочеться йому написати, просто поспілкуватись.
а що зупиняє вас від цього кроку?
і якого результату ви чекаєте від цього сілкування?
Дополнение от автора
Зупиняє страх. Боюсь, що він знову проігнорує мене. З другого боку це і був би остаточний кінець для мене. Я довго відходила, була загружена роботою, спортом і мені здавалося, що я забуваю його. А зараз коли я постійно вдома думки про нього не дають мені спокою. Я постійно надіюсь, що він мене не забув і нікого іншого до себе підпустити не можу. Цього тижня я ще й втратила роботу і мені здається я втратила останню стабільність в житті. Тому зараз дуже переживаю.
психолог онлайн
безумовно, коли ми втрачаємо стабільність, то нам хочеться опертися на когось...
чи є у вашому житті люди, які могли б допомогти вам,підтримати вас?
(батьки, родина, друзі...)
цитата:
коли я постійно вдома думки про нього не дають мені спокою
такі , "обірвані" стосунки залишають незавершені почуття...це насправді може бути дуже важко....
схоже, ви "ховалися" від цих важких почуттів у діяльність,
цитата:
була загружена роботою, спортом
, а коли активність зменшилась, виявилося, що почуття нікуди не ділися....
цитата:
Я постійно надіюсь, що він мене не забув
а що вказує на це?
ви готові продовжувати стосунки з того місця, на якому вони завершилися? з хлопцем, який навіть не наважився сказати вам, що не хоче більше мати стосунки з вами?
цитата:
Зупиняє страх. Боюсь, що він знову проігнорує мене. З другого боку це і був би остаточний кінець для мене.
" чи не краще жахливий кінець, ніж нескінченний жах..."
якщо ви так і не наважитеся написати хлопцеві, то будете фантазувати й далі, як би це могло бути....і незавершена ситуаціяможе залишитися незавершеною....
якщо ж ви спробуєте, ви ризикуте нарешті переконатися, що і справді цей хлопець не хоче мати з вами стосунків...чи допоможе це вам "завершити" цей стосунок у вашій уяві? Адже в реальності він закінчений уже давно....
Дополнение от автора
Зараз я тримаю все в собі і намагаюсь з цим справитися. Не хочу розстроювати маму, бо вона буде переживати за мене. Друзі підтримують в ситуації з роботою, і думають що я давно його забула. А мені стидно їм признатись, що я далі за ним сумую. Ви повністю праві, я ховалась від цього. Я головою розумію, що все давно закінчено і те, як негарно зі мною вчинили. І на те, що він мене не забув нічого не вказує. В нього скоро день народження і я хочу його привітати. Але зараз я реально боюсь зійти з розуму, що далі буду жити з цією уявою, боюся не знайти роботи, боюсь залишитися одною.
психолог онлайн
зрозуміло, що зараз у вас багато негативних почуттів, страхів, невпевненості і це впливає на загальне самопочуття, на те, як ви функціонуєте. Але у вас є друзі, які можуть вас підтримати, є мама, яка переживає за вас.
кажуть, "розділене горе-півгоря".
цитата:
Не хочу розстроювати маму, бо вона буде переживати
як часто ви відмовляєтесь від своїх потреб на користь інших? Турбуєтесь про інших, забувачи про себе?
цитата:
А мені стидно їм признатись, що я далі за ним сумую.
чи правильно я розумію, що вам соромно демонструвати іншим деякі ваші почуття?
може варто дати собі можливість прожити почуття, які у вас є...і безпечніше це робити поруч з кимось, хто вас підтримує...
якщо ви раптом покажете друзям, що ви все ще сумуєте, чи зміниться їх ставлення до вас?
коли ви говорите так
цитата:
боюся не знайти роботи, боюсь залишитися одною.
, що в цей час ви думаєте про себе?
Дополнение от автора
Ви праві, я часто думаю про потреби інших і не думаю про себе. І мені соромно показувати слабкість при людях , навіть близьких. Боюсь що вони вважатимуть мене слабкою. Коли я так говорю, я думаю що мені 27,а в мене ні чоловіка ні дітей, ще й тепер роботи. Мій брат часто мені на цьому наголошує, друзі говорять що мені давно пора народжувати. От і мене нагнітає ця думка.
психолог онлайн
то є складно...жити думками, почуттями, інтересами інших людей...а де тоді ви самі у цьому всьому?....
цитата:
я думаю що мені 27,а в мене ні чоловіка ні дітей, ще й тепер роботи
чи правильно я думаю, о за всім цим криється думка про себе- "Я- невдаха?"
і це може бути тимчасова думка....бо в момент кризи може бути складно думати про себе хороше....
а може бути частиною вашого "життєвого сценарію"....і тоді варто пошукати, як ви "навчилися" так ставитися до себе...відмовлятися від своїх бажань...бути "хорошою" для інших...
зрештою, почуватися невдахою....
зазвичай ми навчаємося ставитися до себе з дитинства...
можете подосліджувати, як ставились до вас у вашому дитинстві...
що говорили вам про вас ваші батьки, чи , хто виховував вас?
Чи порівнювали вас з кимось та як часто?
хто найбільше часу проводив з вами?
хто був найбільш терплячим до вас?
З ким у вас найдільш близькі стосунки?( мама, батько, бабуся, дідусь, брат чи хтось іще)?
До кого ви могли звернутися , якщо у вас виникали проблеми у дитинстві?
на кого вам хотілось бути схожою у дитинстві? чим цей образ приваблював вас?
Як батьки демонстрували вам , що люблять вас?
Як ви повинні були поводитись, щоб відповідати ідеалу ваших батьків?
звичайно, краще відповіді на питання шукати разом з психологом....
Дополнение от автора
Дякую Вам з розмову, так зараз в мене думка що, я нічого не варта невдаха. Але це швидше за все тимчасове явище. В мене просто було стабільне життя, робота, друзі, увага від хлопців. А зараз в період кризи я просто занепала духом, бо не знаю що буде далі. Просто звикла складати плани, а зараз з тим важче. В будь якому випадку дякую, я дуже обдумала Ваші слова.
психолог онлайн
Будь ласка, рада, якщо допомогла в дослідженні себе.
Звичайно, в момент кризи буває важко, бо ми не маємо інструментів для її подолання ..а ті, до яких звикли, не підходять...мусимо створювати нові...
хочу поділитися з вами цитатою з книги Екхарта Толле «Сила моменту зараз»
"Забудь ненадовго про життєві ситуації і зверни увагу на своє життя.
Бачиш, яка різниця?
Твоя життєва ситуація існує в часі. - Твоє життя відбувається зараз.
Твоя життєва ситуація - це продукт розуму. -Твоє життя - це реальність.
Відшукай "тісні ворота, що ведуть до життя". Вони звуться - "зараз". Суть життя - в теперішньому моменті..."
...Коли ти переповнений проблемами, в тебе немає місця ні для чого нового, у тебе просто немає простору для їх рішення. Тому завжди, коли у тебе з'являється можливість, створюй це місце, створюй простір, щоб виявляти життя під своєю життєвою ситуацією.
Повною мірою використовуй почуття. Будь там, де ти є. Дивись навколо. Просто дивись, не інтерпретуй. Милуйся світлом, формами, кольором, текстурою. Усвідомлюй безмовну присутність кожної речі. Усвідомлюй простір, що дозволяє всьому цьому бути. Слухай звуки; не суди їх. Слухай тишу, що стоїть за цими звуками. Потримайся що-небудь - все одно що, у відчувай і будь вдячний Існуванню цього.
Слідкуй за ритмом свого подиху; відчувай рух повітря, який втікає і витікає, відчувай енергію життя всередині тіла. Дозволь бути всьому, що є всередині і зовні. Дай своє добро на "існування" всього, що є..."
Удачі вам у пошуку нового, у самопізнанні та проживанні теперішнього!!