Я не получаю удовольствие от обычной мастурбации
Мне 14. Недавно узнала что такое миотонический оргазм. И я поняла что это моя проблема. Всё время я удолетворяюсь в определенной позе и только при напряжении мышц. Теперь я поняла что это не нормально и попробовала сделать это по-другому(как делают женщины в сайтах 18+). И в итоге я просто почувствовала маленькую приятность от процесса, но не получилось. Я теперь не знаю как теперь избавится от миотонического оргазма, потому что только от него получаю удовольствие. Помогите избавиться!
Вопрос от: ; Возраст: 14

психолог онлайн
Доброго дня, Кароліна.
цитата:
Теперь я поняла что это не нормально и попробовала сделать это по-другому
Чому Ви вирішили, що це не нормально (звідки у Вас, раптом, виникла ця ідея дослідження)? Якщо Ви займаєтеся міотонічним оргазмом і, при цьому, не виснажуєте себе фізичними вправи - то все ОК. Вам лише 14 років і Ви зараз досліджуєте можливості свого тіла.
цитата:
И в итоге я просто почувствовала маленькую приятность от процесса, но не получилось.
Насправді, для того, щоб досягти оргазму шляхом маструбації потрібна довга практика. Те, що Ви відчули приємність вже є першою ознакою того, що Ви йдете в правильному напрямку, просто необхідно краще практикуватися і не через фільми 18 +, а на основі підручників по сексології. Крім цього, оргазм - це також поняття психологічне і, можливо, Ви відчуваєте незахищеність у своїй кімнаті, коли намагаєтеся мастурбувати (боїтеся, що хтось зайде або почує Вас + зараз карантин і батьки часто перебувають вдома).
психолог онлайн
Добрый день!
Если у Вас есть беспокойство по поводу того нормально это или нет, то хочу Вас успокоить. Это вполне нормально и естественно для Вашего возраста.