Парень не хочет секса
У молодого человека до меня (ему 26) не было отношений около 2 лет. И при близости у него банально не сто*т. Но на оральные ласки он согласен, ничего не давая взамен. Стоит ли продолжать такие отношения ?
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Добрый день.
Возможно, у Вашего молодого человека, физиологические проблемы. И ему, стоит обратиться к врачу.
Возможно, если у него не было 2 года секса, есть страх и барьер.
Вам, необходимо ответить себе на вопросы:
Насколько этот человек Вам дорог, и хотите ли Вы быть с ним?
Готовы ли Вы, его поддерживать, и преодолевать трудности вместе?.
психолог онлайн
Доброго дня, Kriss1214.
Причин може бути безліч, проте на форумі ми не здатні сказати точно, що відбувається з Вашим хлопцем. Ви відкрито обговорювали із своїм партнером, що Ваше сексуальне життя Вас турбує?
Погоджуся з колегою, що було б добре, щоб Ваш хлопець сходив до сексолога (або ви зробили б це разом). Вирішувати, звісно, лише йому. Однак, задоволення від сексу мають отримувати обоє. Якщо Ви будете пригнічувати свою потребу і вкладуватися лише сама у ці стосунки, то це, рано чи пізно, призведе до накопичання образ та скандалів у відносинах. Дуже часто, одною із найпоширеніших причин розлучень, є сексуальна незадоволеність одного з партнерів (і найголовніше - нездатність це обговорити спільно).