Проблеми з чоловіком
Проживаю з чоловіком 4 роки. Є син від першого шлюбу. Зараз чоловік зловживає алкогольом. Не можу з цим справитися. Практично завжди вибирає друзів а не сімю. Я у відчаї. Задумовуюся над розлученням.
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Добрый день!
Как давно Ваш муж начал пить? Пил ли он перед Вашими отношениями? Что Вас держит в этих отношениях?
Дополнение от автора
Стримує мене те що я люблю його. І дім в який я вклала дуже багато зусиль і коштів. Чоловік пє не часто але длиться це дні 3-4. До стосунків також випивав не часто з друзями.
психолог онлайн
Добого дня! Я вдячна, що Ви підняли таке важливе питання, звернулися до спеціалістів, я думаю, що Ви знаєте , що це тільки початок, далі буде.... дуже рідко в таких ситуаціях чоловік може кинути пити, ви ще дуже молода вродлива жінка, у Вас все життя попереду, також у Вас росте син, який все це бачить. Якщо Вам потрібна допомога розібратися в собі, чому ви знаходитесь в цих стосунках, я можу допомогти, звертайтесь.
психолог онлайн
Добрый день!
Тема алкогольной зависимости у близкого человека часто приводит в отчаяние, тех кто находится рядом. К счастью она лечиться, если вам дорог этот человек, вы можете попробовать уговорить его пройти лечение, хотя бы для того, чтобы сделать все, что ваших силах и потом не жалеть, что не попробовали сохранить семью. Многим удается это пережить и дальше строить отношения. Для этого возможно будет необходимо изменить весь образ жизни и окружение, и быть готовой поддерживать мужа. Это работа, и она требует огромного усилия, в том числе и с психологом. А развестись вы всегда сможете.
Удачи вам!
психолог онлайн
Доброго дня, nik1c8;.
Дуже Вам співчуваю, алкоголізм - це важка залежність, в яку втягуються всі члени сім'ї (і дружина, і діти) + ігори алкоголіка, коли друзі "втягують" його в залежність, а Ви посійно його рятуєте і витягуєте.
цитата:
Чоловік пє не часто але длиться це дні 3-4. До стосунків також випивав не часто з друзями.
"Часто" - це поняття суб'єктивне, а з Вашого опису помітно, що чоловік зловживає алкоголем (і зловживав раніше), алкоголізм - це хвороба, яку потрібно лікувати (існує багато різновидів алкоголізму). Звісно, Ви можете йому запропонувати сходити до психіатра + психолога-психотерапевта + приєднатися до групи Анонімних Алкоголіків, однак Ви не змусите його вилікуватися, поки він сам цього не захоче.
цитата:
Я у відчаї. Задумовуюся над розлученням.
Якщо Ви вже задумуєтеся над розлученням, то це означає, що Ви не кохаєте цього чоловіка, а щось Вас дуже тримає біля нього.
цитата:
Стримує мене те що я люблю його.
Дуже часто люди плутають любов із созалежними стосунками (а найчастіше це проявляється саме у сім'ї, де є людина із залежністю). Скажіть, будь ласка, чи у Вашій родині (батьківській, дідусі-бабусі) хтось зловживав алкоголем (чи іншим видом психоактивних речовин)? Що стало причиною розлучення із попереднім чоловіком? Як Ви переживали розлучення? Чи підтримує Ваш чоловік контакт із сином?
цитата:
І дім в який я вклала дуже багато зусиль і коштів.
А це Ваш дім, чи його дім? Ви є фінансово залежною від нього? Чи бували такі випадки, що чоловік "лякав" Вас, що якщо Ви підете від нього, або будете забороняти йому спілкуватися із друзями (випивати), то залишить Вас з нічим?