Хочу понять любить ли меня парень
Познайомилась з хлопцем - Д. Гуляли, одного разу він був трішки випивший, хотів поцілувати, я його вдарила. Через місяць він написав ; я знаю що ти мене любиш. Я відповіла ні. Хоча любила. Він зник. Заблокував мене всюди. потім його друг дзвонив десь два три рази за два місяці. Питав як у мене справи. Перед НР мій Д з'являється , пише, дзвонить..ми гуляли все було супер. Але я вже знайшла роботу в іншому місті, і переїхала. Він дзвонив, писав, ми спілкувались. Я хотіла стосунків, і коли про це йому сказала, то він злився, сказав ні. Потім сказав почекай трохи. Я не розуміла нічого, думала може він грається моїми почуттями. Бо я йому сказала що тоді у вересні я не відповіла чесно на його питання бо боялась втрати його, написала йому що люблю його. Він просто прочитав і не відповів ніяк на повідомлення, а потім подзвонив ніби нічого не було. Тут паралельно з'являється інший хлопець..у нього гране ставлення до мене, і все з ним зрозуміло..але не тягнуть як до Д. Але я чомусь ще раз подумала що Д не серйозний і що краще той інший, бо він стабільний. І я розказала Д все як є. І ми перестали спілкуватись. Тобто я вибрала іншого. Проходить місяць, і на 8 березня Д вітає зі святом. Потім через пару днів дзвонить пяний, каже що я найкраща. Що він гуляв з якоюсь дівчиною але вона не я. І знову закрутилося. Я відшиваю того іншого, і знлву з Д. Тут карантин, ми в різних містах і від березня просто спілкуємось по телефону. Він сказав що любить, я такою. Все супер до одного моменту. Була п'ятниця, він питає за що я його люблю..я відповіла..потім субота він не дзвонить до мене( хоча зазвичай він дзвонив а не я) я дзвоню він піднімає і каже я з другом я занятий, думаю ок. У вечер подзвонив розаказ де був і що робив. У неділю рано щось написав в інстаграмі і все..я подз він не підняв. В понеділок рано подзвонив а я розізлилась за недлію і грубим тоном до нього говорила. Через 2 год, зрозуміла що була не права, подз він не підняв, написала і вибачилась, прочитав але не відписав. У вівторок я знову подз і написала. Ігнор. У вечері кидає мені відео з тіктоку. Я ігнорю. В середу у вечері подз пяний, точніше він пив з другом. Говорив не він а друг, не вибачився ні нічого. Друг розказував всяку фігню. Я взлилаьс і вибила. Не знаю що робити. Хочу ігнорити його навіть якщо дзвонитиме. Хай відчує як це боляче. З іншої сторони не можу бо люблю, і не хочу робити йому боляче. Він розведений рік, жінка зрадила. Він мене любить? Чи граєтється моїми почуттями щоб підняти самооцінку?
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Доброго дня!
Відповісті на Ваше запитання може тільки сам Д, тому було б добре, якщо б Ви змоглі відверто поговорити і поділитися своїми думками саме з ним.
З того що Ви описали стосовно стоуснуків, враження високої емоційності, але без відкритості, тому можливо у Вас і виникають сумніви.
Подумайте, що саме Вас насторожує, що викликає сумніви і проговоріть це зі своїм хлопцем.
З повагою, Марія Шевченко
психолог онлайн
Доброго дня, Misa0722.
цитата:
Я відповіла ні. Хоча любила.... Бо я йому сказала що тоді у вересні я не відповіла чесно на його питання бо боялась втрати його, написала йому що люблю його.
Помітно, що Ви не можете ніяк зрозуміти, що у Вас за почуття до цього хлопця. То Ви говорите, що його любите, то що не любите. Ви його боялися втратити, коли б відкили йому свої почуття? Чому? У Вас є негативний досвід попередніх стосунків?
цитата:
Він зник. Заблокував мене всюди. потім його друг дзвонив десь два три рази за два місяці. Питав як у мене справи.
Дуже дивна реакція хлопця, він Вас блокує. Потім чомусь у ваші стосунки вмішується його друг. Які у Вас стосунки із цим другом?
цитата:
Перед НР мій Д з'являється , пише, дзвонить..ми гуляли все було супер. Але я вже знайшла роботу в іншому місті, і переїхала. Він дзвонив, писав, ми спілкувались. Я хотіла стосунків, і коли про це йому сказала, то він злився, сказав ні. Потім сказав почекай трохи.
Ви питали його, чому Д. Вас заблокував, а тут вирішив зателефонувати? Він Вас розблукував? Помітно, що проблема у Ваших відносинах саме у недообговоренні образ, потреб та відкритому вираженні переживань один одному.
цитата:
Тут паралельно з'являється інший хлопець..у нього гране ставлення до мене, і все з ним зрозуміло..але не тягнуть як до Д. Але я чомусь ще раз подумала що Д не серйозний і що краще той інший, бо він стабільний.
1. Що Вам не давав той хлопець у стосунках, що давав Д.?
2. Що Ви вкладаєте у поняття "стосунки"?
3. Що Вас лякає у стосунках з Д. і чи бачите Ви з ним спільне майбутнє?
цитата:
Тобто я вибрала іншого. Проходить місяць, і на 8 березня Д вітає зі святом. Потім через пару днів дзвонить пяний, каже що я найкраща. Що він гуляв з якоюсь дівчиною але вона не я. І знову закрутилося. Я відшиваю того іншого, і знлву з Д.
Таке відчуття, що Д. постійно "закидує вам крючок" для психологічної гри, а Ви його ковтаєте. Можливо це не кохання, а емоційна залежність?
цитата:
Була п'ятниця, він питає за що я його люблю..я відповіла..
Цікаво, а за що ж Ви його любите?
цитата:
В понеділок рано подзвонив а я розізлилась за недлію і грубим тоном до нього говорила. Через 2 год, зрозуміла що була не права, подз він не підняв, написала і вибачилась, прочитав але не відписав. У вівторок я знову подз і написала. Ігнор. У вечері кидає мені відео з тіктоку. Я ігнорю....Хочу ігнорити його навіть якщо дзвонитиме. Хай відчує як це боляче. З іншої сторони не можу бо люблю, і не хочу робити йому боляче.
Ви і хочете зробити йому боляче і, при цьому, не хочете. Єдиний вихід - це конструкитвно і відкрито обговорити ваші переживання, а не "грати" в ігнорування та образи.Таке відчуття, що ви постійно граєте в "Переслідувача-Жертву-Рятівника", уникаючи, таким чином, психологічної близькості. Головне питання - чому?
цитата:
Він розведений рік, жінка зрадила.
Припускаю, це причина того, чому він грає у ці психологічні ігри із Вами. У нього гнів на жінок через гнів на дружину і зараз він неначебто "відігрується" (недовіра, образа, страх знову "обпектися").
Проте, друге питання - чому Ви "хапаєте крючок"? Розкажіть детальніше про свої попередні стосунки та дитячо-батьківські стосунки.
цитата:
В середу у вечері подз пяний, точніше він пив з другом. Говорив не він а друг, не вибачився ні нічого. Друг розказував всяку фігню. Я взлилаьс і вибила.
Знову цей друг. Чому він грає роль посередника між Вами? Вас не хвилює той факт, що хлопець зловживає алкоголем і був вже одруженим?
цитата:
Він мене любить? Чи граєтється моїми почуттями щоб підняти самооцінку?
На жаль, ніхто не зможе відповісти Вам на це запитання, крім самого Д., тому потрібно відкрито про це у нього запитати. Перш за все, важливо зрозуміти, чи хочете Ви продовжувати стосунки із цим хлопцем і надалі, якщо Ви йому не довіряєте і відчуваєте, що він "грається" з Вами та маніпулює.