Звалився на людині
Доброго дня.
Мені 31 і чесно кажучи мені навіть важко описати, що саме зі мною.
Але почну.
Так як в мене гіпергідроз (велика потливість рук) мені все життя приходилося не просто. Рукостискання іноді приводили мене майже до паніки. Відносин з дівчатами не було і гіпергідроз в цьому думаю допоміг.
В мене у фб є дівчина. Нічого особливого. Я з нею і не спілкувався і на вулиці в живу навіть не вітався. Недавно потрапив до лікарні, а вона так лікар. Словом вона була моїм лікарем. Я почав якось до неї заходити, але розмови як такої можна сказати і не було, а іноді навіть таке що мені здавалося, що вона зовсім не рада. Але я продовжив до неї ходити і робив всілякі призенти для лікарні і для неї (цукерки, шоколадки) та подарував картину по цифрам. Розфарбовка.
Коли я їй писав у фб як під час лікування так і після відчувалася прохолода. Але я писав. При тому, почав помічати, що хочу їй щось написати, але те, що писав це якась дурня. Аби не мовчки як кажуть. Одного разу запросив на прогулянку і вона відмовила, я ж дурак не спитав чому, а запитав про хлопця на що отримав відповідь, що Є людина яка подобається і що стається, я починаю вичисляти, що це за людина, знаходжу свого друга, починаю аналізувати, мене таке як бере зло чи то ревнощі, що це він. Пишу йому. Він відписує, що просто спілкується (зараз за кордоном), я не перестаю їй писати, вона у відповідях не змінюється і що мене бісить не завжди й відповідає чи вітається. Ось недавно спитав, що робить - спілкується у вайбері у 22.30, ну це ж не з подругою. Я у фб прослідковую коли була, коли був цей знайомий.
Розумію, що втратив сон та апетит, взагалі апатія. В мене є властивість ще себе накручувати.
Домовлявся з нею про зустріч і в розмові її під воду під те, щоб вона сказала (а воно так і є) , що я її як хлопець не цікавий. Наче має попустити та ні. Всерівно думки.
Я ще давав їй кошти на лампу для лікарні, вона після цього вайберу мені відписала, що буде брати дорожчу так як ще одна людина скине гроші. Я починаю гадати, що це за людина, але вже все і так ясно, бо вона дала поняти.
Я знаю, що в мене проблеми з самооцінкою, можливо панічні атаки, ще щось може бути.
Я мав би заспокоїться, натомість я це все прокручую і колупаюся в собі.
Зараз взагалі є ідея писати цьому хлопцю ще раз. Але розумію, що це нічого не дасть. Хіба гірше зроблю
Вопрос от: ; Возраст: 31

психолог онлайн
Здравствуйте,
из вашего письма следует, что вы знаете о том, что девушка не заинтересована в отношениях с вами. Что вас заставляет продолжать попытки сближения с ней? Что побуждает следить за ней в фейсбук и за ее отношениями?
цитата:
Тогда как возникает эта идея?
Дополнение от автора
Я не знаю, я думав мені тут підкажуть.
Певно це ревнощі але блін, я її і не знаю навіть
психолог онлайн
Доброго вечора, nik995.
цитата:
Відносин з дівчатами не було і гіпергідроз в цьому думаю допоміг.
Чи це пов'язано лише із гіпергідрозом? Припускаю, що причина лежить глибше (дитячо-батьківські стосунки, можливо якісь образи з боку дівчат, низька самооцінка). У Вас був сексуальний досвід?
цитата:
я починаю вичисляти, що це за людина, знаходжу свого друга, починаю аналізувати, мене таке як бере зло чи то ревнощі, що це він. Пишу йому. Він відписує, що просто спілкується (зараз за кордоном), я не перестаю їй писати, вона у відповідях не змінюється і що мене бісить не завжди й відповідає чи вітається.
Це вже Ваші гіпотези та теорії. Єдиний вихід дізнатися, хто їй подобається - прямо запитати у неї.
цитата:
Ось недавно спитав, що робить - спілкується у вайбері у 22.30, ну це ж не з подругою. Я у фб прослідковую коли була, коли був цей знайомий.
Ого, я бачу, що Ви серйозно вирішили їх прослідковувати. Але скажіть, що це Вам дасть, якщо Ви і дізнаєтеся, що це Ваш друг? Ситуація якось зміниться?
цитата:
Домовлявся з нею про зустріч і в розмові її під воду під те, щоб вона сказала (а воно так і є) , що я її як хлопець не цікавий.
Вона Вам прямо сказала, що у стосунках з Вами не зацікавлена?
цитата:
Це вже після того, як Ви зрозуміли, що Ви їй, як хлопець, не цікавий? Тоді чому Ви продовжуєте підтримувати контакт із дівчиною, якій Ви не цікаві? Для любові потрібні двоє.
Знаєте, який найцікавіший момент - Ви нею не дуже цікавилися, поки не зустрілися в реальності. Ви взагалі, ставили собі за мету почати стосунки? Що Ви вкладаєте у поняття "стосунки"? І чи були у Вас спроби розпочати і побутувати стосунки із кимось до зустрічі із цією дівчиною у реальності?
психолог онлайн
цитата:
Я не знаю, я думав мені тут підкажуть.
Певно це ревнощі але блін, я її і не знаю навіть
Из того, что вы писали, похоже у вас не очень много отношений в жизни, особенно с девушками. И возможно вы все это делаете, для того чтобы пережить чувства, которые переживают люди в отношениях. То есть с одной стороны вы понимаете, что у вас нет на самом деле отношений с этой девушкой, но у вас, как и у любого человека, есть потребность в переживаниях отношений и так вы ее реализовывайте, хотя бы в таких иллюзорных отношениях. Для нашей психики это кажется лучше, чем ничего.
Дополнение от автора
Не знаю як песонально відповідати.
Оксано, по пунктам:
- батьки сварилися через випивку, але в цілому все ок. Не думаю, що тут проблема. Виховання, що дівчат ображати не можна. З боку дівчат образ не було, на них точно не тримаю зла! Низька самооцінка присутня. Був, але можна сказати не було. Углублятися не буду. Є сенс?
- Дізнватися не буду, бо це вже буде виглядати капець як, я й так наговорив їй таке, що можливо вона думає, що я шизік. Тим більше вона дала поняти, що я їй не подобаюся
- та нічого не дасть, я це розумію. Вдіяти нічого не можу поки що
- так, прямо
- кошти для лікарні, не для неї. Про контакт - вона сказала, що можемо дружити. Діло в тому, що я зустрічав її в реальності і не раз. Про стомунки - думаю ні, не ставив. Для мене стосунки мають починатися з дружби, тобто люди мають бути друзями. Від цього і слово одружитися. Так, були, але це було раз чи два. Словом не багато, що й не згадаю.
Я не плекаю надію про дружбу і подальший розвиток. Бумаю було б не погано. Але хочу певно просто спілкування
Дополнение от автора
Мария Александровна Костюкевич
Так, у мене насправді мало друзів і серед них дівчат немає нажаль.
Та можливо воно так як Ви й пишете, але ж це не діло, що я її діймаю, тим паче вона мені як людина симпатизує.
Щось можете порадити?
психолог онлайн
цитата:
Був, але можна сказати не було. Углублятися не буду. Є сенс?
Є сенс, якщо він був травматичним (а якщо ви сказали "що його майже не було", то напевно травматичний), тоді Ваша психологічна травма і невдалий перший сексуальний контакт міг стати причиною того, чому Ви зараз несвідомо уникаєте стосунків і чому Ви так емоційно реагуєте на неприйняття (не можете відпустити дівчину, яка сказала Вам, що не зацікавлена у Вас як у чоловікові). Тоді потрібно працювати із психологічною травмою у психолога-психотерапевта.
цитата:
батьки сварилися через випивку, але в цілому все ок.
Якщо у Ваших батьків були погані стосунки між собою, не було психологічної близькості, то тоді Ви можете несвідомо уикати побудови стосунків тому, що боїтеся, що їхня історія повториться у Вашому житті. Якщо Ваша матір ображала Вас, була з Вами надмірно суровою, то вона могла проектувати на Вас фігуру свого чоловіка або батька, щоб несвідомо вимістити на Вас свій гнів. Таким чином, у Вас накопилися внутрішній страх і гнів перед матір'ю, саме тому Ви боялися почати стосунки дівчатами (через проектування на низх свого минулого), а та, несвідомо, стала для Вас тою заміщуючою "фігурою мами", яка дала Вам вперше прийняття (саме тому Вам важко від неї емоційно відділитися).
Таким чином, причин може бути безліч і потрібно копати глибше.
цитата:
Про контакт - вона сказала, що можемо дружити.
А як Вам, "просто дружити" із дівчиною, яку Ви сприймаєте як жінку? Припускаю, що дружба буде для Вас травматичною тому, що Ви постійно "плекатимете надію", що ваша дружба переросте у щось більше. При цьому, Ви постійно витрачатимете свій час на побудову ілюзорних стосунків, які не матимуть майбутнього (і психологічно себе виснажуватимете). Крім цього, це нечесно по відношенню до Вас і до неї. Дійсно, багато стосунків виростають із дружби, однак, якщо говорит про кохання - то там ще є сексуальний потяг і це дещо відмінне від дружби. Можливо Ви так "вхопилися" за цю дівчину тому, що це перша, за стільки років дівчина, яка почала із Вами спілкуватися.
цитата:
Але хочу певно просто спілкування
Ви самі відповіли на запитання, чого Вам не вистачає - спілкування. Перш за все, рекомендую Вам почати спілкуватися з іншими людьми, почати товаришувати та почати дружити + займатися саморозвитком і самопізнанням, розширювати своє коло інтересів (це дозволить Вам емоційно відділитися від тієї дівчини). Потім, коли Ви вже будете психологічно готові, розпочати стосунки, то ціленаправлено їх розбудовувати (бажано, щоб Ви пішли до психолога-психотерапетва для пропрацювання своїх минулих травм).
цитата:
Я не плекаю надію про дружбу і подальший розвиток. Бумаю було б не погано.
Чому Ви "не плекаєте надії"? Ви думаєте, що Вас не зможуть прийняти? Чому? Лише Ви відповідальні за своє психологічне благополуччя і лише Ви здатні покращити своє життя, змінивши свою поведінку, пропрацювавши себе та змінити сві погляд на світ. Із самоцінкою, самоцінністю і самоставленням Вам точно потрібно попрацювати у психолога-психотерапевта.
психолог онлайн
цитата:
але ж це не діло, що я її діймаю, тим паче вона мені як людина симпатизує.
Щось можете порадити?
Думаю выход в том чтобы заводить реальные отношения в которых вы сможете реализовывать ваши потребности. Также могу порекомендовать работу с психологом.
Дополнение от автора
Оксано
Певно я не зовсім вірно виражаюся - майже був, це я хотів сказати був але його було мало. Ніякої травми, з цим все ок.
Гіпергідноз це не легко, причому коли ви його маєте з самого дитинства, я все ж думаю це грає суттєву роль у відсутності відносин, так є страх близкості.
Справа в тому, що мені багато дівчат відмовляли. Чого саме зараз така ситуація сказати мені важко. Всі реагують нормально на відмови та поразки ?
Мама справді певною мірою строга і занадто опікується.
Та я її сприймаю в першу чергу як людину з якою можна поговорити. Не буду плекати, просто буде те, що буде. Не факт, що сказане нею про дружбу і мною погоджене буде реальністю. Я задивляюся і на інших дівчат.
Та не хочу я напрягать її стосунками, якщо їй це не потрібно і вона це дала зрозуміти + подобається інша людина. Та я спілкувався і з іншими.
Чому не справедливо до мене чи неї?
самопізнанням - як саме це можна зробити?
Я мав на увазі саме цю дівчину, не всіх)
Дякую. Я можливо реагую різко, але я розумію, що Ви хочете допомогти, тому Велика подяка!
Що потрібна допомога, це 100%
Дополнение от автора
Мария Александровна Костюкевич
Щиро вдячний, треба дійсно щось думати в цьому плані
психолог онлайн
цитата:
Безперечно, що гіпергідроз відіграв важливу роль, я ніяким чином це не знецінюю, просто говорю, що були і ще деякі фактори.
цитата:
Насправді, нікому не приємно, коли його (її) відштовхують чи не приймають - це природньо (а, як я зрозуміла, у Вас це відбувалося неодноразово). Проте, якщо Ви переживаєте цю подію дуже інтенсивно (що не можете почати знову будувати стосунки, або робити спроби встановленя соціального контакту), то тоді потрібно працювати із самоцінністю та батьківськими установками. Крім цього, припускаю, що Ви неодноразово задавали собі питання "чому" і, можливо, пояснювали гіпергідрозом. Проте, насправді, якщо Ви подобаєтеся дівчині, то вона не буде зважати на Ваш гіпергідроз, припускаю, що пробоема лежить ще і у Вашому ставленні до самого себе. Як би це не банально звучало, проте, щоб Вас полюбили Ви, перш за все, маєте полюбити себе.
цитата:
Чому не справедливо до мене чи неї?
Якщо Ви почнете дружити, але сподіватиметеся на стосунки, то це несправедливо по відношенню до Ваших почуттів закоханості у неї. Якщо Ви будете приховувати свої почуття, а дівчина, при цьому, вже одразу сказала Вам що сприймає вас лише як друзів - то це несправедливо по відношенню до неї тому, що Ви створюєте їй ілюзорні очікування. Потім, рано чи пізно, почнуться взаємні образи від накопленої фрустрації.
цитата:
самопізнанням - як саме це можна зробити?
В кабінеті психолога + досліджуйте свої інтереси та таланти, розширюйте свій кругозір та соціальне оточення.
цитата:
Що потрібна допомога, це 100%
Дуже радію, що хоч якось змогла Вам допомогти :). Удачі!