Нічого не розумію
У відносинах майже рік, але останні місяці відчуття, що любові я не відчуваю, просто звичка і жаль) Можливо це просто моя ілюзія. Як зрозуміти? Хлопець любить і заперечує це все, каже, що би я не думала все буде добре і ми будемо разом. Іноді навіть немає бажання спілкуватися з тією людину)
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
У відносинах майже рік, але останні місяці відчуття, що любові я не відчуваю
- Чи можете зараз згадати, після чого таке відчуття виникло?
цитата:
Іноді навіть немає бажання спілкуватися з тією людину)
- а коли, після чого виникає таке відчуття? А як ви раніше розуміли, що любов відчуваєте?
Дополнение от автора
Доброго дня. Просто в один момент мене щось почало відштовхувати і бажання продовжувати далі пропало зовсім. Але через декілька днів знову все стало як раніше) І ось знову у мене це відчуття, під час якого не тягне до тієї людини, а іноді навіть спілкуватися не хочеть, просто діє на нерви кожне його слово... Колись я мала велике бажання побачити, обійняти чи просто поговорити, а зараз все навпаки)
психолог онлайн
"Просто в один момент мене щось почало відштовхувати і бажання продовжувати далі пропало зовсім. Але через декілька днів знову все стало як раніше) І ось знову у мене це відчуття, під час якого не тягне до тієї людини..."
Я так розумію, що можливо на відкритому форумі про те "щось" важко писати. Головне, щоб ви його відмітили для себе. З одного боку це може бути просто зникнення "ефекту новизни" - спочатку взаємин все було новим і невідомим, а зараз стало звичним. З іншого - цим "щось", може бути відчуття відрази, яке не варто ігнорувати та детально подивится з-за чого воно виникає. Моживо ви підійшли до якогось важливого моменту у стосунках і виникають сумніви, чи варто їх продовжувати.
Чи обговорювали ви ваші зміни у почуттях з кимось близьким, хто знає вас і вашого хлопця, можливо його сторонній погляд наштовхне вас на ідеї, роздуми, чому це сталося. Можливо ви почали бачити певні зміни в поведінці хлопця,і це викликає у вас такі відчуття. Припущень може бути багато. Яке з них вірне - можете відповісти тільки ви, і в першу чергу - для себе.