Стоит ли расставаться?
Встречаемся с девушкой 3 года. Самое начало отношений не задалось, так как мне было 15 и я бегал за другой девушкой, при этом начав отношения с этой. Это длилось 3 месяца. Мы помирились, все стало налаживаться, но полтора года из этих трех лет у нас были на расстоянии, что провоцировало ревность, недоверие и тд. Так же, в наших отношениях очень долго присутствовал обман с моей стороны(скрывал порнозависимость). Сейчас же, после примирения, у нас было много разных хороших моментов, но я начал чувствовать то, что отношения меня утомляют - мне иногда не хочется приходить к ней домой, идти гулять и тд. Мне все очень надоело и я не знаю, как мне поступить. С девушкой я говорил по этому поводу, но она очень расстраивается и не хочет меня отпускать, говорит что любит. Что делать, я не знаю. К слову, я интроверт и люблю часто побыть один, меня раздражает шум и люди вокруг. Я испытываю к своей девушке чувства, но уже не такие, какие были до этого. Я стал более раздражителен и стал много уставать даже от легкой работы. Так же, в отношениях больше всего работает девушка, я стараюсь меньше её (без причины).
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Добрый вечер! На этот вопрос Вы можете ответить только сами? Что Вас держит в отношениях? Что мешает расстаться?
психолог онлайн
Доброго вечора, Вячеславе.
Лише Ви здатні прийняти вірне рішення, проте ми, як психологи, можемо допомогти Вам краще розібратися у своїх почуттях, щоб Ви змогли зробити вибір:
1. Що Вам подобається у стосунках із цією дівчиною?
2. Чого Вам не вистачає у цих стосунках?
3. Чи Ви бачите спільне майбутнє із цією дівчиною?
4. Що найгірше може статися, якщо Ви припинете ці стосунки?
5. Що Ви вкладаєте у поняття "стосунки"?
цитата:
Мы помирились, все стало налаживаться, но полтора года из этих трех лет у нас были на расстоянии, что провоцировало ревность, недоверие и тд.
Хто проявляв ревнощі і недовіру - Ви чи вона? У чому вони проявлялися? Стосунки без взаємодовіри є наперед приреченими на руйнування. Звісно, взаємодовіру можна відновити - головне працювати над цим спільно. Проте, перш за все, варто зрозуміти, чи варто їх зберігати.
цитата:
Так же, в наших отношениях очень долго присутствовал обман с моей стороны(скрывал порнозависимость).
Ви розповіли своїй дівчині про порнозалежність? Якщо так, то що цьому сприяло та як вона відреагувала?
цитата:
С девушкой я говорил по этому поводу, но она очень расстраивается и не хочет меня отпускать, говорит что любит.
У Вашій ситуації, перш за все, важливо чого хочете Ви, а не Ваша дівчина. Можливо Вас тримає, у цих стосунках почуття провини? Насправді, якщо Ви побачите, що у цих стосунках немає майбутнього, то краще їх вчасно припинити, адже Ви витрчаєте свій та її час. Крім цього, якщо Ви не будете щасиливим у цих відносинах, то Ваша дівчина також не буде щасливою (накопичення фрустрації, взаємних образ, що призводитеме до сварок).
цитата:
Так же, в отношениях больше всего работает девушка, я стараюсь меньше её (без причины).
Завжди є причина наших дій. Можливо Ви просто не бачите спільного майбутнього з нею, не кохаєте її і тому не вкладуєтеся у ці сосунки? Стосунки - це взаємодовіра, паритетність і співпраця. Для початку стосунків, як і для їхньої розбудови, потрібні двоє партнерів.
цитата:
Я стал более раздражителен и стал много уставать даже от легкой работы.
Коли Ви помітили такі зміни у своєму психологічному стані? Чи відбувалися, за цей час якісь стресові події чи кардинальні зміни у Вашому житті? Скажіть, будь ласка, які у Вас стосунки із батьками, друзями, в школі (чи коледжі, університеті)?
цитата:
Я испытываю к своей девушке чувства, но уже не такие, какие были до этого.
А що саме зараз Ви до неї почуваєте?