Швидко псується настрій
Останні півроку,замічала,що мені легко зіпсувати настрій,і потім дуже важко підняти,раніше була доволі безтурботною,веселою,ніколи майже не сумувала,а потім стала більше працювати-працюю я в МакДональдзі,постійно доводиться спілкуватись з людьми,бувають складні люди,на роботі колектив,постійно пускає жарти,хоча жартами це назвати тяжко,скоріше наміри зіпсувати настрій,після цього в мене псується настрій дуже сильно
Вопрос от: ; Возраст: 20
Дополнение от автора
Після цього в мене виникає бажання їсти солодке

психолог онлайн
цитата:
раніше була доволі безтурботною,веселою,ніколи майже не сумувала,а потім стала більше працювати-працюю я в МакДональдзі,постійно доводиться спілкуватись з людьми
Возможно вы просто устаете от интенсивной работы и большого количества коммуникаций с людьми? Раздражительность как раз показатель усталости - Хочу отдыхать )))
психолог онлайн
Доброго времени суток!
цитата:
раніше була доволі безтурботною,веселою,ніколи майже не сумувала,а потім стала більше працювати
Или я правильно Вас поняла - Вы всё время работаете в Маке, просто раньше работали меньше - и было всё прекрасно. Сейчас стали работать больше - и всё стало грустно и тяжело?
Дополнение от автора
Доброго дня ,Наталія,так,але зараз моя робота стала більше в комунікації з іншими людьми
психолог онлайн
цитата:
зараз моя робота стала більше в комунікації з іншими людьми
Что в коммуникации Вам даётся тяжело, что болезненно? На что именно Вы обращаете внимание?
психолог онлайн
Доброго дня, Іра.
Скажіть, будь ласка, Вам подобається робота в Макі? Чи траплялися із Вами ще якісь стресові події, кардинальні зміни за ці пів року? Ви дописали, що Ваша робота більше змінилася на працю в сфері комунікації. Можливо саме через це Вам зараз і тяжко (Ви емоційно вигораєте - це часто трапляється у сфері роботи "людина-людина"). Що Вам дається найтяжче у спілкуванні із клієнтами та працівниками на роботі?
Дополнение от автора
Доброго дня Оксана!Ну перед цим,я ще захворіла,до цього в мене не було зовсім турбот,потім почав часто боліти живіт,це мене сердило,хлопець покинув.Нароботі,в основному бувають,конфлікти,знову ж такі,оцей гумор,мені не дуже зрозумілий,після якого настрій не піднямається,а навпакі,з клієнтами,найтяжкі ще-те що люди бувають конфліктні,не розуміють чогось,мені це тяжко спілкуватись,все пояснювати ,буває таке що людина не розуміє елементарного сміється
Дополнение от автора
Найтяжкіше -це на мою думку,те що бувають всякі люди,є які розуміють ,є яким треба щось пояснювати незрозуміле,останніх більше,і главне вони вопроси такі задають,я не розумію вот для чого це,що означає напис на рекламі,або чи людина не розуміє що потрібно гроші давати в рукі,а ложить їх за кілометр,я покі дістану їх -вихекаюсь
психолог онлайн
Оксана Сенченко
Добрий вечір, Іро. Для того, щоб краще зрозуміти, чому у вас псується настрій, я б рекомендувала вам звернути увагу на своє мислення, бо наші емоції та переживання тісно пов’язані із сутністю нашого мислення, вірувань та оцінок. Коли виникне ситуація, в якій ви відчули себе дискомфортно/неприємно, зупиніться на хвилинку і спробуйте дати собі відповіді на питання:
1) що я відчуваю? які саме емоції?
2) про що я думала перед тим, як змінився мій емоційний стан? - послідовно дослідіть свій потік думок і ви знайдете саме ті, які викликали зміну вашого емоційного стану.
Після цього ви можете дослідити ці думки на предмет їх достовірності (чи це відповідає дійсності? чи це лише припущення? чи існує альтернативне бачення ситуації?), значення (що це для мене означає? чому я сприймаю ситуацію саме так?), корисності (що мені дає таке бачення ситуації?).
Такий підхід може допомогти вам краще зрозуміти витоки та розвиток вашого настрою. Бажаю вам успіхів у дослідженні власної особистості)
психолог онлайн
цитата:
Ну перед цим,я ще захворіла,до цього в мене не було зовсім турбот,потім почав часто боліти живіт,це мене сердило,хлопець покинув.
Припускаю, що ці фактори також відіграли немаловажливу роль у погіршенні Вашого стану. Як давно Вас покинув хлопець? Він пояснив причину розлучення? Як Ви переживали завершення стосунків? Ви ходили до лікаря, щоб дослідити причину болю у животі та, відповідно, його ліквідувати?
цитата:
Нароботі,в основному бувають,конфлікти,знову ж такі,оцей гумор,мені не дуже зрозумілий,після якого настрій не піднямається,а навпакі,з клієнтами,найтяжкі ще-те що люди бувають конфліктні,не розуміють чогось,мені це тяжко спілкуватись,все пояснювати ,буває таке що людина не розуміє елементарного сміється
Скажіть, будь ласка, чи Ви хотіли б і далі працювати в Макі? Чи Ви бачите там своє кар'єрне зростання?
Повністю з Вами погоджуюся - професія "людина-людина" є дуже енергозатратною, адже вимагає багато емоційної віддачі. Що Ви можете змінити у цій ситуації?
а) змінити роботу та, відповідно, колектив;
б) попросити роботодавця зменшити кількість робочих годин, або переставити Вас на іншу посаду, або ж запропонувати чергування;
г) навчитися технікам самоконтролю, підвищити свою самоцінність, щоб жарти колективу Вас не зачіпали (при цьому, попередньо зазначивши, що такі жарти у свою адресу для Вас є образливими і Ви б не хотіли, щоб вони більше жартували так над Вами).
цитата:
Кожна людина - індивідуальність. Те, що є цілком зрозумілим для Вас може бути не зрозумілим для них (це світ суб'єктивізму) + кожна людина переважно сконцентрована на своєму Я (проблеми, турботи, обов'язки тощо), тому їм буває тяжко абстрагуватися та зрозуміти Вас. Звісно, бувають конфліктні люди, бувають хамовиті люди, проте це ніяк не стосується Вашої особистості. У таких ситуаціях кажіть собі, що вони зляться не на Вас, а на себе, або на свої проблеми.
Якщо ж ця робота так сильно Вас виснажує то задумайтеся, чи варто на ній працювати далі.
Дополнение от автора
Вже пройшло більше року,він пояснив мол це я винна в усьому,я ревнувала дуже і це «вбило його любов»,я після цього моменту дуже хвилювалась,перестала ходити на пари(2 місяців там не була,просто лежала і плакала),це перший став мій такий негативний вплив певно .Так,звісно,лікар мені з 4 разу поставив вірний діагноз(Гастрит),,але не допомогло лікування,болить живіт і зараз,мене це також хвилювало,кожен раз коли я з’їм щось в мене болить,я думала що це зі мною,я помру чи що,
В мене єсть в бажаннях зміна роботи,я хочу навчитись нарощувати вії,але покі хотілось б хоть для початку змінити колектив на інший,Чесно не хотілось б будувати кар’єру в маці ,мак скоріше-тимчасово,але мене засмучує те що я не знаю куди мені подивись,я студентка,і всюди схожі варіанти,продавець-консультант,але ж там теж люди будуть .
Цікавить як її підвищити,самоцінність?
Дополнение от автора
Ще є такий момент,раніше мене всі люди дратували і т.д.,не хотілось з ними розмовляти,а зараз це тільки мої колеги,наприклад,не знаю чому так ,сьогодні написала директор,мол чому я не відповіла у групі робочій на її смс,звісно з криками,і мені це чесно «набридає»,раніше я могла на це не дивитись,а зараз,мені чомусь він настрій угнітається,хочеться відразу солодкого з’їсти,а так постійно і таких багато в мене колег
психолог онлайн
цитата:
А Ви розглядали варіант піти помічницею у салон краси (на скільки я знаю, багато компаній беруть студентів і навчають їх безкоштовно). Крім цього, якщо Ви не бачите своє майбутнє у Макі, колектив Вас виснажує, то спробуйте змінити колектив, змінивши роботу. У Макі дуже великий потік людей і величезний колектив, а якби Ви, наприклад, пішли продавцем-консультантом у салон краси це було б дотично до того, чим Ви б хотіли займатися + менша кількість клієнтів (порівняно з фастфудом).
цитата:
мене всі люди дратували і т.д.,не хотілось з ними розмовляти,а зараз це тільки мої колеги,наприклад,не знаю чому так ,сьогодні написала директор,мол чому я не відповіла у групі робочій на її смс,звісно з криками,і мені це чесно «набридає»,раніше я могла на це не дивитись,а зараз,мені чомусь він настрій угнітається,хочеться відразу солодкого з’їсти,а так постійно і таких багато в мене колег
Помітно, що Ви не отримуєте насолоди від роботи + токсична атмосфера у колективі Вас виснажує. Тоді, що Вас там тримає?
цитата:
Вже пройшло більше року,він пояснив мол це я винна в усьому,я ревнувала дуже і це «вбило його любов»,я після цього моменту дуже хвилювалась,перестала ходити на пари(2 місяців там не була,просто лежала і плакала),це перший став мій такий негативний вплив певно .
Безперечно цей негативний досвід стосунків вплинув на Вас. А в чому проявлялися Ваші ревнощі? Чи у Вас був попередній досвід стосунків, коли хлопець Вас зрадив або зробив боляче? Запам'ятайте - у розбудові стосунків, як і у їхньому завершенні, завжди відповідальні двоє партнерів. Помітно, що Вам чогось не вистачало у стосунках з цим хлопцем. Чого саме? Довіри? Чи Ви просили, у той період розлучення, у когось психологічну підтримку і чи Ви її отримали?
цитата:
Цікавить як її підвищити,самоцінність?
Звичайно, я б рекомендувала Вам звернутися до психолога для кращого пропрацювання (якщо у Вас фінансові труднощі, то можете звернутися у психологічну службу при Вашому навчальному закладі). Можу запропонувати деякі ефективні техніки - головне робити їх систематично та бути дисциплінованою у виконанні:
а) уявіть себе у віці 5-6 років. А тепер спробуйте пофантазувати, що Ви говорите цій дівчинці всі ті негативні фрази про неї, які Ви зараз говорите сама собі. Які у Вас почуття? А Ви і досі продовжуєте кожного дня булерити цю маленьку дівчинку в собі, а вона на це не заслуговує. Тому візьміть своє дитяче фото і говоріть кожного дня цій маленькій дівчинці, якою чудовою вона є і як Ви їїї любите;
б) станьте перед дзеркалом, у якому Вас видно у повний ріст. Погляньте на себе уважно. Знайдіть ті риси або частини Вашого тіла, які Вам подобаються найбільше у собі. Не концентруйтеся на недоліках, лише на перевагах. Запишіть на папері те, що Вам подобається у своїй зовнішності. Після того, як проведете цю процедуру, скажіть вголос своєму тілу "дякую" за те, що воно може подобатися. Пам'ятайте, що в будь-якому тілі є частина, яка подобається. Не вірите? Можете додатково запитати свого хлопця, яка Ваша частина тіла найбільше подобається йому.
в) напишіть список із 25 пунктів, де зазначте, що Вам у собі подобається як в особистості риси характеру, інтереси, вміння і навички). Носіть цей список із собою та перечуйте його кожного дня;
г) напишіть 10 подяк своєму тілу (наприклад, тіло дозволяє мені рухатися, відчувати, або ж я сьогодні отримала задоволення від того, що потягалася у ліжку);
д) періодично "балуйте" себе (приймайте теплу ванну із пінкою, приділяйте увагу своїм інтересам);
є) не соромтися просити Ваших друзів, близьких про "погладжування" (компліменти, "я люблю тебе", обійми) - це цілком нормально і лише дозволить Вашим стосункам зміцнитися. Вам необхідна емоційна підтримка ззовні. Можна також попросити їх записати на диктофон звернення до Вас, щоб Ви могли його переслуховувати;
ж) кожного дня говоріть собі афірмації перед дзеркалом: "Я тебе люблю", "Ти цінна тому, що ти існуєш" (зранку і перед сном).
Дополнение от автора
Навіть не знаю,напевно раніше я не знала,що мені подобається.Ревнувала я до його колишніх дівчат,він з ними спілкувався,бувало розповідав ,що з ними робив,потім з того моменту в мене а голові постійно були думкі про це,які я не могла викинути ,ні хлопці мені не зраджували,чого мені не хватало,напевно справжнього кохання я від нього не відчувала,і напевно я виявилась правою,адже коли хлопець у всьому звинувачує дівчину,і каже ,після тебе мені тяжко бути з кимось,а потім швидко знаходить заміну,Це мені на кохання не схоже
психолог онлайн
цитата:
Навіть не знаю,напевно раніше я не знала,що мені подобається.
Тоді тепер Ви знаєте,що ця робота не для Вас і вона Вас емоційно виснажує (Ви відсіяли мінус один). Варіанти я запропонувала Вам вище.
цитата:
евнувала я до його колишніх дівчат,він з ними спілкувався,бувало розповідав ,що з ними робив,потім з того моменту в мене а голові постійно були думкі про це,які я не могла викинути ,
На жаль, без довіри стосунки неможливі. Дуже цікаво, навіщо він Вам розповідав, що з ними робив (напевно був якийсь прихований мотив).
Що Ви вкдадаєте у поняття "справжнє кохання"? Іноді для того, щоб впоратися із внутрішнім болем після розлучення, люди швидко знаходять іншого партнера для заповнення внутрішньої пустоти. Тому те, що Ваш партнер одразу знайшов іншу не є однозначним свідченям того, що він Вас не кохав. Мені здається, що Вам напевно не вистачало з його боку уваги, взаємодовіри і паритетності.
Дополнение от автора
Справжнє кохання-турбота,довіра,допомога ,бажання зробити добре своїй другій половинці,це коли ти бажаєш щоб у нього або неї було все добре,хвилюєшся за неї
психолог онлайн
цитата:
ОК, у Вас цілком правильне і реалістичне уявлення про кохання - це дуже добре, адже Ви знаєте у якому напрямку рухатися. Щодо "бажання зробити добре" - так, це цілком правильно, головне - казати прямо партнеру чого Ви хочете, що Вас хвилює або дратує тому, що люди не вміють читати наших думок. Крім цього, не забувайте, що стосунки - це не дві половинки одного цілого, а дві окремі особистості, які мають бути автономними і, водночас, взаємозалежними. Також стосунки - це співпраця, а не вклад лише одного партнера.
Дуже шкода, що у Вас не вийшло побудувати стосунків із цим хлопцем. Однак може це і на краще, що Ви це побачили зараз, а не пізніше. Звісно, розлучення - це завжди боляче, проте кожні миулі стосунки - це безцінний урок, що допоможе нам побудувати майбутні гармонійні відносини. Я впевнена, що Ви ще знайдете чудового хлопця, з яким Ви будете щасливою.
Для того, щоб відпустити минулі стосунки Вам необхідно повністю перепрожити втрату. Напишіть листа цьому хлопцеві, де виразьте всі свої переживання, образи, нереалізовані очікування щодо стосунків тощо. Після цього, перечитайте і порвіть, викиньте, спаліть лист. Також спробуйте конструктивно вивільнити свій гнів, інтенсивно побивши подушку руками, поки не відчуєте легку втому (головне - не зашкодьте собі). Повторюйте цю вправу 1-2 рази на день.
Ви молода, амбітна, чудова дівчина, тому цінуйте себе та будьте творцем свого щастя. Удачі!
Дополнение от автора
Я уже знайшла своє щастя
психолог онлайн
цитата:
Я уже знайшла своє щастя
Тоді я дуже радію, що Ви змогли його знайти і бажаю Вам його зберегти. Крім цього, щастя обмежується не однією сферою життя, а є всеохопним. Удачі! ::smile::
Дополнение от автора
Дякую)і вам удачі