Отношения в семье
Здравствуйте, хочу обратиться с проблемой с семьёй. Мне 14 мои родители развелись когда мне было 5 лет, мы жили все эти годы с братом мамы который заменил нам отца . Биологического отца я ненавидела всю жизнь и не могу это побороть и относиться к нему просто не парясь. Дело в том что он всю жизнь избевал мою мать и когда мы разговариваем по телефону он начинает говорить что мать у меня плохая начинает говорить гадости . Меня бесит то что безответственный человек который не помогает нам. Хочу высказаться ему что я чувствую но я не могу этого сказать меня что то задерживает . И я хочу относиться к нему нейтрально но не могу . Должна ли с этим бороться?
Вопрос от: ; Возраст: 14

психолог онлайн
Доброго вечора, nikd96.
цитата:
Биологического отца я ненавидела всю жизнь и не могу это побороть и относиться к нему просто не парясь. Дело в том что он всю жизнь избевал мою мать и когда мы разговариваем по телефону он начинает говорить что мать у меня плохая начинает говорить гадости . Меня бесит то что безответственный человек который не помогает нам.
Ви маєте право на гнів та сум, адже поведінка Вашого батька є неадекватною та насильницькою, а насильство Ви і не маєте терпіти та визнавати. Співчуваю Вам.
Чому Ви продовжуєте спілкуватися зі своїм батьком, адже Вам не приємно і Ви маєте право прибирати зі свого життя токсичних людей?
Давайте уявимо гіпотетичну ситуацію - Ви висловили своєму батькові все, що давно хотіли висловити. Що найгірше може трапитися?
Чи казали Ви своїй матері, що готові висловити своєму батькові все, що у Вас накипіло? Якщо так, то що вона відповіла? Якщо ні, то що Вас стримує їй розповісти?
Чи Ви пробували звернутися на консультацію до шкільного психолога?
психолог онлайн
Вітаю!
Можна і нужно з цим боротись. Якщо неможливо поки сказати - класна техніка написання листа до тата. Спробуйте і випишіть все те, що турбує, всі переживання, жалі, болі, емоції все-все пропишіть хай закриває тими спогадами і розмовами таким чином ви звільнитесь і дасте вихід цій енергії яка у вас сидить і рано чи пізно буде заважати жити і будувати стосунки з партнерами. Те, що я спостерігаю у своїх клієнтів вже багато років. Розуміних рішень вам!