Плохие отношения с мамой
Здравствуйте. Мне 17. На данный момент у меня очень плохие отношения с мамой, да и вообще, думаю они всегда были не очень хорошими. Постоянно когда у неё плохое настроение, ей нужно испортить другим. Или когда она ссорились с сестрой, страдала не только она, но и я. Говорила что мы плохие дети. Говорит что мы не уважаем её, хотя всё наоборот. Я недавно бросила учёбу, из-за этого она наговорила много неприятных слов. Говорила что счастье не в деньгах, а в детях, что мы её любим только из-за денег. Так и хочется сказать ей всё, что не нужны все деньги которые она тратила, я хочу чтобы она нормально ко мне относилась, не хочу слушать эти постоянные крики и какая я плохая. Недавно произошла такая ситуация : мы с ней разговаривали о том почему я к ней плохо отношусь . Она сказала что теперь мы будем делать всё так как она захочет, я ответила что мы всегда делали всё как она хочет. После этой фразы она, можно сказать начала меня бить, но не сильно. У меня была истерика. Спасибо папе что он пришёл вовремя. Мама и папа спрашивали что со мной не так. Из-за того что я большую часть времени провожу в комнате одна, они решили что у меня какая то проблема. Мне просто нравится быть одной, я занимаюсь своими делами и никто мне не мешает. Мама со мной хотела поговорить, но у меня отбило всякое желание с ней разговаривать. Она сказала если бы не мой младший брат, она бы сделала с собой то о чём давно думала. И вот, мы уже не разговариваем почти неделю, но сегодня она пришла и отчитала меня, за то что я ничего не делаю. Я не хочу с ней разговаривать, хочу уехать и не видеть её больше. Или чтобы она меня просто не трогала, потому что я так долго не смогу. Мне очень надоело.
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Сочувствую Вам но пока Вам нет 18 лет, за Вас отвечают родители. Возможно, стоит обратится к отцу для получение психологической помощи от специалистов
Дополнение от автора
Thank u...
психолог онлайн
Доброго дня, 613.
Дуже Вам співчуваю, адже Вам не вистачає тої любові і прийняття від своєї мами, на яку заслуговуєте + її вчинки є справді образливими. Ви маєте право сумувати і гніватися.
цитата:
мы с ней разговаривали о том почему я к ней плохо отношусь . Она сказала что теперь мы будем делать всё так как она захочет, я ответила что мы всегда делали всё как она хочет.
Як Ваша мама аргументувала свою думку, що "Ви погано до неї відноситися" (які саме Ваші вчинки, дії, слова)? Що саме Ви і Ваша сестра будете тепер робити "так, як вона захоче"? Що стало попередньою причиною (якийсь конфлікт, подія тощо) початку цієї теми для розмови?
цитата:
Я недавно бросила учёбу, из-за этого она наговорила много неприятных слов.
Це та причина? Чи раніше Ваша мама так інтенсивно реагувала і говорила такі неприємні слова, чи це було саме після заяви, що Ви кинули навчання? Чому Ви покинули навчання?
цитата:
Так и хочется сказать ей всё, что не нужны все деньги которые она тратила, я хочу чтобы она нормально ко мне относилась, не хочу слушать эти постоянные крики и какая я плохая.
А чого Ви цього їй не скажете? Що Вас зупиняє? Головне - це сформувати своє повідомлення у конструктивній формі і попередньо узгодити час та місце розмови (наприклад, "Мама, дякую, що погодилася зі мною сьогодні поговорити, для мене це справді цінно. Я тебе дуже люблю і я ціную наші стосунки, тому я хотіла б проговорити з тобою деякі моменти, для їхнього покращення. Я дуже сумую і мені нестерпно боляче, коли ти кричиш на мене і говориш, що я "погана". Дійсно, іноді я забуваю тобі говорити, як я тебе люблю, вибач. Я зміню це. Так само, я хотіла б, щоб ти також мені частіше говорила, як ти мене любиш, хвалила і обіймала - я дійсно цього потребую. Чи погоджуєшся ти робити це?").
цитата:
Мама со мной хотела поговорить, но у меня отбило всякое желание с ней разговаривать.
Помітно, що Ваша мама хотіла з Вами спокійно поговорити, можливо вибачитися за свою поведінку та прояснити ситуацію спокійно. Проте, звісно, Ви були надто емоційно включені і Вам був необхідний час, щоб охолонути.
цитата:
И вот, мы уже не разговариваем почти неделю, но сегодня она пришла и отчитала меня, за то что я ничего не делаю.
Припускаю, що вона "відчитала" Вас через те, що ви не вирішили попередню конфліктну ситуацію, а її це досі гнітить. Таким чином, ця ситуація невизначеності хвилює її, а Ви ще і не йдете на контакт, тому вона використовує захисний механізм психіки - гнів.
Мої рекомендації: поговоріть спокійно та відкрито із мамою, попередньо конструктивно вивільнивши свої негативні емоції (гнів).
Техніки для безпечного вивільнення гніву: закрийте свою кімнату, візьміть м'яку подушку - на вдохі піднімайте руки, а на видохі вдаряйте подушку. Робіть це поки не відчуєте легкої втоми (головне безпечно) + спробуйте написати листа мамі, де напишіть всі свої переживання та образи. Перечитайте його сама собі. Після цього порвіть, викиньте, спаліть лист.
Також Ви б могли попередньо поговорити про цю ситуацію із татом, попросивши у нього емоційної підтримки.