Не можу перестати любити
2 роки тому зустрів одну дівчину. Сподобалась дуже, почали спілкуватись,пересікатись поглядами, обнімав пару разів, через 2-3 місяці спілкування я поняв шо люблю її і нікого не любив до того, перша любов напевно, тупо звучить але я вже два роки не можу бути ні з ким, вона тож казала про своє почуття мені, але десь рік тому вона просто почала динамити. Ми сто разів переставали спілк, і сто разів починали знову, незнаю як то виходило. Вона недавно мала хлопця, чомусь розказувала мені шо їй не добре з ним, шо то важко, сама розказувала про нього. Вона розсталась з ним і ми норм почали спілк симпатію проявляла.... Я не можу так, мені нічого не хочеться вже давно, у мене є все шо хочу, але на душі якби я просто помер і так кожного дня. Мені нічого не хочеться вже давно, здається життя йде на дно і то вже давно так. Підскажіть шо мені робити ? Як бути ? Шоб мій психічний стан став як раніше
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Добрий ранок! Що зараз відбувається між Вами і дівчиною?
психолог онлайн
Доброго дня, чи Ви якимось чином говорили про стосунки чи це більше як дружнє спілкування? Як Ви можете описати Ваші стосунки з дівчиною?
психолог онлайн
Здравствуйте. В сообщениях читается, что ни с ее стороны, ни с вашей не поставлена точка в отношениях. И при этом нет и близких отношений.
Вам необходимо принять решение, разобраться в том, что вы хотите от этой девушки. Если то, чего хотите вы, она не может вам дать, то для того, чтобы вырваться из них, может быть вам нужно подумать о том, чтобы их закончить, без возможности на продолжение, без фантазий на тему «а если бы». Что вы думаете по этому поводу?
психолог онлайн
Доброго дня, Нік!
У Ваших стосунках із дівчиною спостерігається невизначеність: не зрозуміло у яких ви стосунках - чи то дружніх, чи то романтичних. Крім цього, не зрозуміло, як сама дівчина сприймає ваші стосунки і як вона бачить особисто Вас (як друга чи як потенційного партнера). На скільки я зрозуміла, Ви вже визначилися зі своєю позицією - Ви сприймаєте її як потенційну дівчину.
Що робити? Рекомендую Вам відкрито поговорити про ваші стосунки і сказати дівчині, що Ви її кохаєте та хочете будувати із нею романтичні стосунки. При цьому, запитайте її точку зору - як вона сприймає Вас і чи хоче цього вона. Поки Ви не позбудетеся цієї "ситуації невизначеності", Ваш емоційний стан не покращиться, адже Ви постійно обдумуєте цю ситуацію знову і знову кожного дня.