Что делать муж постоянно в игре и ведёт себя агрессивно
Добрый день,у меня такая проблема, муж постоянно сидит в игре, ладно бы спокойно сидел, но он ведёт себя агрессивно, кричит,матюкается, бьёт колонки если что-то не получается, от этого я стала очень нервная,от каждого этого взрыва пугаюсь, вздрагиваю, начали дрожать руки. Работы сейчас нет, да он и не пытается её найти, кстати узнала, что и в предыдущем браке он сидел в игре, на тот момент у него была поломанна рука, жена с ребенком от него ушла.
Вопрос от: ; Возраст: 35

психолог онлайн
Здравствуйте, Наталия!
цитата:
у меня такая проблема, муж постоянно сидит в игре, ладно бы спокойно сидел, но он ведёт себя агрессивно, кричит,матюкается, бьёт колонки если что-то не получается, от этого я стала очень нервная,от каждого этого взрыва пугаюсь, вздрагиваю, начали дрожать руки.
А что бы вы хотели от психологов?
психолог онлайн
Доброго дня, Наталія.
Скажіть, будь ласка, чому Ви боїтеся, що Ваш чоловік проявляє агресію під час гри (можливо Ви боїтеся, що це "перейде" у повсякденне життя особисто на Вас)? Чи, можливо, Вас хвилює, що він проводить багато часу у грі і приділяє Вам менше уваги? Чи Ви балакали із чоловіком про своє хвилювання? Якщо так, то що він відповів?
Чи Ви вважаєте свого чоловіка агресивною людиною (це має проявлятися у всіх сферах життя)? Які у Вас із ним стосунки?
цитата:
Работы сейчас нет, да он и не пытается её найти, кстати узнала, что и в предыдущем браке он сидел в игре, на тот момент у него была поломанна рука, жена с ребенком от него ушла.
Можливо Вас хвилює той факт, що він сидить без роботи, не шукає її, а замість цього, грає у комп'ютерні ігри?
Чому Ви згадали цю ситуацію із колишньою дружиною (можливо Ви якось пов'язуєте той факт, що він грав у комп'ютерні ігри із тим, що дружина пішла від нього)? Чи Ви обговорювали із ним причину його розлучення із попередньою дружиною?
Дополнение от автора
Да, вообще он очень агрессивный и вспыльчивый человек, проблема у меня сейчас состоит в том , что есть такие мысли уйти от него, потому что боюсь что и дальше всё будет безперспективно
психолог онлайн
Похоже на то, что ваш муж не просто агрессивный и вспыльчивый, он зависим от игры, а если это так, то перспективы не радужные.
психолог онлайн
Наталия, добрый день. Игровая зависимость - такая же зависимость, как алкогольная или наркотическая. Она имеет тенденцию усугубляться со временем и лечится только при очень большом желании самого зависимого. То, что вы описываете, нужно корректировать у психиатра и психолога, который работает с зависимостями.
Дополнение от автора
Спасибо большое за ответы.
психолог онлайн
цитата:
Да, вообще он очень агрессивный и вспыльчивый человек, проблема у меня сейчас состоит в том , что есть такие мысли уйти от него, потому что боюсь что и дальше всё будет безперспективно.
Коли саме у Вас з'явилася думка його покинути? Опишіть, що зараз Ви вважаєте "безперспективним"? Чи проявляв він агресію по відношенню до Вас? Що Вам дають ці стосунки, а чого Вам не вистачає у них? Що Вам заважає покинути чоловіка?
На мою думку, про комп'ютерну залежність рано говорити тому, що Ви дали недостатньо інформації (потрібно розібрати основні критерії зележності: тривалість; дезадаптація у інших сферах життя; нехтування основними потребами (їжа, сон, гігієна і т. д.) заради часопроводження за комп'ютерними іграми; відчуття порожнечі, депресії, роздратування поза комп’ютером; приховування правди від роботодавців або членів сім’ї про свою діяльність за комп’ютером тощо). Можливо Ваш чоловік використовує комп'ютерну гру як своєрідний "замінник агресії"або спосіб абстрагуватися від реальних проблем.