Признаваться ли парню?
Здравствуйте,я влюбилась в 4 классе мальчика .Все говорили ,что мы влюбились в друг друга.Но спустя время мы начали все это отрицать ,а он начал каждый день меня обижать.ну и я тоже .Но это уже длится 6 лет и он мне нравится .Я боюсь ему это сказать ,потому что он может выставить полной дурой перед всеми
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Доброго дня, Tacbn.
Закоханість - це прекрасне почуття! Вітаю Вас! ::smile::
Дополнение от автора
Ну просто он все время шутит и все, а так я не знаю ,почему он мне нравится ,я вообще его ненавижу.
Я всем говорю ,что его ненавижу.))
И очень возможно ,что он расскажет всему классу и все будут смеяться ,если признаюсь
психолог онлайн
цитата:
Ну просто он все время шутит и все, а так я не знаю ,почему он мне нравится ,я вообще его ненавижу. Я всем говорю ,что его ненавижу.))
Ви суперечите сама собі: з одного боку, Ви попередньо казали, що закохані у нього ще з 4 класу і хочете йому освідчитися у почуттях, а з іншого - говорите, що ненавидите його. Ви хочете освідчитися у "ненависті"?) Мені здається, що Ви сама соромитеся своїх почуттів і приховуєте їх під маскою "ненависті". Однак, як людина може зрозуміти, що вона Вам подобається, якщо Ви всією своєю поведінкою показуєте, що це не так?
цитата:
Ок, припустимо, що він всім розповість і весь клас сміятиметься (хоча припускаю, що це малоймовірно). Що далі?
Дополнение от автора
Я так себя веду ,чтобы не улыбаться и не показывать ,что я обижаюсь на его шутки.
И еще я боюсь ,что если он расскажет- одноклассники расскажут своим родителям ,а родители- моей маме.
психолог онлайн
цитата:
А якщо Вам смішно, то чому не засміятися?::smile::
Дополнение от автора
Не ,я с мамой не хочу об этом разговаривать.Если я буду смеяться ,то все будет ясно.)
психолог онлайн
цитата:
Не ,я с мамой не хочу об этом разговаривать.
Чому? Що Вас лякає?
цитата:
Если я буду смеяться ,то все будет ясно.)
Ок, так Ви ж цього і хочете у глибині душі (щоб хлопець дізнався про Ваші почуття - В написали цей запит на форум). Як на мене, коли Ви почнете сміятися із його жартів, які Вам дійсно смішні - то це перший крок до покращення стосунків між вами (менш важкий крок, ніж одразу відкрити свої почуття). Подумайте над цим.
Дополнение от автора
У меня есть идея .Я накопаю на него что -нибудь и скажу условия: если он все сообщения перешлёт, то я раскрою это.
психолог онлайн
цитата:
Ця стратегія є першопочатково поганою і програшною. Якщо Ви дійсно так зробите, то у Ваших відносинах не буде взаємодовіри і тоді про стосунки не може бути і мови. Найкраще - це не грати у психологічні ігри, а відкрито заявити про свої почуття (не через повідомлення, а очно). Це чесно і по відношенню до Вас і до нього.