Метеозависимость
Добрый день! Я человек со встроенной Солнечной батареей, и мне тяжело, если изо дня в день пасмурно и идет дождь. У меня нет энергии, все время хочется спать и не помогает даже кофе, голова какая-то ватная. В последнее время дождь влияет на настроение и оно становится близким к подавленному, я пытаюсь себя отвлечь и заниматься делами, но чувствую себя еле живой. В последнее время доходит до того, что хочется плакать от одного прогноза погоды, когда понимаю, что Солнца еще долго не будет и впереди еще много-много таких же дождливых дней. Хочется отсюда вырваться и сбежать туда, где лучше климат и погода и очень жалею, что карантин. Помогите, как пережить такую погоду и поднять своей жизненный тонус. Заранее спасибо.
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Доброго дня, lirri.
Скажіть, будь ласка, як Ви раніше справлялися із таким станом, коли погода була поганою і що Вам допомагало? Можливо у Вас зараз відбуваються ще якісь стресові події чи кардинальні зміни (наприклад, карантин)? Який у Вас режим сну (Ви лягаєте до 22:30 і спите 8 год), харчування? Чи займаєтеся Ви фізичною активністю? У Вас є якісь хоббі?
Дополнение от автора
Спасибо! Не знаю, как справлялась, наверное терпела и ждала лучшего сезона) Всю зиму провела в болезнях и ОРВИ и с нетерпением ждала "солнечной весны", но весна чем дальше, тем дождливее. Со сном, если честно, у меня Бог знает что, ложусь поздно, по много раз просыпаюсь, в том числе перед рассветом, а потом утром никак не могу встать. Спортивная активность у меня на велосипеде и получается тоже завязанной на погоду. Хобби есть - чтение книг, литературное творчество, игра на гитаре, астрономия, но когда долгое время такая погода, настроение скатывается в ноль. Про еду иногда забываю, так что начинается головокружение, а иногда ем очень много, но с весом все норм
Дополнение от автора
Прошлой зимой были с парнем в Египте, и там я надолго зарядилась Солнцем, так что хватило до лета, но в нашем умеренном климате, где вся зима пасмурная и +-0, есть ощущение, что медленно гнию вместе с погодой и постоянно хожу в простудах или ОРВИ( Чувствую. как будто нахожусь в постоянном солнечном дефиците
психолог онлайн
Насправді наш психологічний стан є полідетермінованим, а у Вашому випадку я бачу, що є певні аспекти, де необхідно трохи "підтягнутися". По перше, лягайте спати до 22:30 (саме тоді у Вашому мозку буде синтезуватися серотонін - "гормон щастя"), а вставайте приблизно о 7:00. Перед сном можете пити чай із меліси чи ромашки (це допоможе Вам краще заснути).
Зранку не скрольте одразу у ліжку стрічку новин у соц. мережах (якщо буде велика спокуса - то купіть окремий будильник, а телефон ложіть кудись подалі в іншій кімнаті), а випийте скянку прохолодної води і зробіть ранкову розминку (не обов'язково велосипед, а, наприклад, крок на місці біля ліжка), щоб "розігнати кров". Після цього контрастний душ. Замість кави краще випийте апельсиновий фреш (цитруси підвищують настрій та бадьорять).
Обов'язково відрегулюйте режим харчування (щоб у раціоні були овочі, фрукти, м'ясо і риба, бобові, а не лише вуглеводи + їжте порційно а не все за один раз) і слідкуйте, щоб Ви за день випивали 1,5 л. води (для цього можете ставити нагадування на телефоні).
Продукти, що підвищують настрій (вживати в міру): банани, арахіс в шоколаді, бобові, цитруси. Можете навіть купити цитрусове аромасло для своєї кватрити.
Крім цього, не забувайте чергувати режим праці та відпочинку. Кожного дня виділяйте собі 2-3 год на улюблену справу, а у вихідні дні дійсно дозвольте собі повністю відпочити. За можливості, якомога частіше, проводьте час на свіжому повітрі.
Якщо Ви будете виконувати вищенаведені рекомендації, то я впевнена, що Ваше самопочуття покращиться і вставати Вам буде легше, адже Ви відчуватимете себе справді відпочившою. Вірю у Вас, удачі! :)