Поссорилась з самым близким другом.
У меня есть хорошый друг, мы с ним общаемся уже очень много лет, но он начал меня избегать, начал говорить что мне нужно меняться или он прикратит общения со мною. Мы не общаемся уже три месяца. Я его услышала и зделала вывод. Но он все ровно на выходит на связь, я не могу понять в чем дело, и почему он так поступает. А на днях мы очень поссорились и я удалила его з соцсети, а сейчас очень жалею, я хочу добавить его назад, а он отклоняет запрос. Как мне решить эту ситуацию, какой выход ?
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Доброго дня, Meri.
цитата:
начал говорить что мне нужно меняться или он прикратит общения со мною
Скажіть, будь ласка, що саме він хотів, щоб Ви змінили і як він це аргументував?
цитата:
Но он все ровно на выходит на связь, я не могу понять в чем дело, и почему он так поступает. А на днях мы очень поссорились и я удалила его з соцсети
Як Ви змогли з ним посваритися, якщо він не виходив на зв'язок? В чому полягала причина сварки?
Що Вам дає ця дружба, а чого не вистачає?
Дополнение от автора
Я просто знаю свій великий мінус, він завжди говорив наприклад я сам наберу, а я дзвонила, він казав я занятий зараз а я всеодно могла набрати його, і тільки зараз зрозуміла свою велику помилку. Але і одночасно він казав, як добре, що ти є, ти завжди подзвониш, знайдеш час.
Трішки неправильно сформулювала речення, він сказав мінятись, бо з таким характером я буду завжди сама, після цього я знов поступила неправильно, ми посварились і після цього часу він досі не вийшов на зв’язок.
Ця дружба дає мені підтримку з його сторони, він дуже розумна людина, він багато чого навчив мене в житті, він прямолінійний і завжди каже як є, це мені дуже подобається , але водночас мері і важко з ним , це вже не вперше така ситуація, і я втомилась від такого ставлення. Хіба не правду кажуть, якщо любиш людину, неважливо друг, кохана людина, приймаєш ві зі всіма + і -. А він так не може чогось .
психолог онлайн
цитата:
він сказав мінятись, бо з таким характером я буду завжди сама
Не зовсім зрозуміла, з "яким характером Ви залишитеся сама". Що саме йому не подобалося? Що Ви ініціювали дзвінки до нього, хоча він казав, що сам Вам зателефонує? У нього є дівчина? Якщо так, то Ви з нею знайомі і які у вас стосунки? Чи хотіли б Ви бути із цим хлопцем більше ніж друзі? Чи були у Вас з ним колись сексуальні відносини?
цитата:
Я просто знаю свій великий мінус, він завжди говорив наприклад я сам наберу, а я дзвонила, він казав я занятий зараз а я всеодно могла набрати його, і тільки зараз зрозуміла свою велику помилку.
А чому Ви продовжували це робити, хоча знали, що хлопцеві це не подобається?
Дополнение от автора
Так, коли я ініціювала дзвінки, ні в нього дівчини немає, так я б хотіла щоб ці стосунки переросли, сексуальних відносин не було.
Постійно задаю собі зараз це питання, і розумію що в цій ситуації є велика моя вина.
психолог онлайн
цитата:
Ви задаєте собі питання, чому Ви продовжували йому телефонувати, хоча він сказав, що йому це не подобається? Можливо Ви йому телефонували тому, що несвідомо боялися, що він знайде іншу дівчину (або перебуває зараз з іншою), тому, таким чином, намагалися "сказати, що не хочете ділити його нізким")? Скажіть, будь ласка, який у Вас досвід попередніх стосунків із партнерами (причина розлучення, хто був ініціатором)?
Чому за весь цей час Ви не сказали йому про свої почуття? Ви чогось боїтеся? Що може статися найгірше, якщо Ви скажете йому про свої почуття?
Дополнение от автора
Так, я боялась що він знайде дівчину і ми більш не зможем спілкуватись, були випадки коли він дзвонив коли їхав на зустріч з дівчиною, або я дзвонила і він був не сам, і мене це лякало.
Попередні стосунки закінчились з ініціативи хлопця, він сам признався мені, коли ми були разом в нього була інша дівчина.
Не сказала, бо він завжди бачив в мені подругу, казав, як йому повезло знайти таку як подругу як я, і я думала, що коли скажу про свої почуття, то він взагалі пропаде з мого життя.
психолог онлайн
цитата:
Тепер Ви відповіли на своє запитання, чому так робите. Ваші почуття до хлопця сприяють тому, що Ви порушуєте його особистісні кордони, а його, звісно, це дуже дратує (і це природня реакція). Якби у Вас були із ним романтичні стосунки, то Ви б так не хвилювалися та не порушували його межі. А якби він відповів, що їх не буде - то Ви б припинили із ним спілкування та не мучили один одного. Виходить так, що хлопець не розуміє, чому Ви себе так поводите і припускає, що це Ваш "поганий характер", нічого не підозрюючи про почуття.
цитата:
Тоді зрозуміло, звідки у Вас цей страх, що хлопець почне зустрічатися із іншою (хоча, насправді, у Вас статус друзів, тому він не зобов'язаний не зустрічатися).
цитата:
Дивіться, він вже пропав із Вашого життя через те, що Ви "приховували свої почуття" і несвідомо намагалися їх реалізувати через тотальний контроль його соціальних контактів. Ні Ви, ні я не знаємо, чи він дійсно бачив у Вас лише подругу (можливо він як і Ви обрав позицію приховування почуттів). Це знає лише він.
Що зараз Ви можете зробити? Скажіть, перш за все, яка була причина останньої сварки?
Дополнение от автора
Через ці дзвінки, через цей контроль ( від мене лунали фрази чого ти не береш трубку, чого ти не дзвониш ). Він написав мені повідомлення - міняйся, ти сама від себе відштовхуєш, я не розумію як людина може цього не розуміти, і пізніше коли я попробувала до нього подзвонити, він вибив і написав - я сам наберу.
І тепер мене мучить страх, шо після того як я його видалила з соцмережі, він відхиляє мій запит, страх що я остаточно втратила цю людину.
Дополнение от автора
Що я можу зараз зробити - я незнаю, стати кращою, показати що я дослухалась до його слів і міняюсь.
Я незнаб справді. Тому й звернулась сюди.
психолог онлайн
цитата:
Що я можу зараз зробити - я незнаю, стати кращою, показати що я дослухалась до його слів і міняюсь. Я незнаб справді. Тому й звернулась сюди.
Перш за все, я б Вам рекомендувала подзвонити хлопцеві і назначити зустріч, щоб серйозно обговорити Ваші стосунки, розповісти йому про свої почуття та пояснити, чому Ви так зробили (ми вже з Вами зрозуміли чому) і, звісно, визнати його гнів, його право на особистісні межі та вибачитися за попередню поведінку. Якщо ж хлопець не буде брати трубку, то пропоную написати йому повідомлення, що Ви хочете з ним зустрітися, щоб "розтавити всі крапки над і" у ваших стосунках. Якщо ж він відмовить, або буде Вас ігнорувати тиждень, то Ок - це його право і вибір. Тоді напишіть йому електронного листа і розпишіть все те, що Ви йому мали сказати при зустрічі. Водночас, лише хлопцю вирішувати, чи читати цього листа, чи відписувати Вам, проте свій максимум Ви зробите.
Вірю у Вас і бажаю Вам удачі!
Дополнение от автора
Щиро дякую вам! ❤
психолог онлайн
Доброе утро! Вы пишите, что дружите много лет. Что случилось, что друг сказал Вам меняться?
Дополнение от автора
Доброе утро. Я постоянно была инициатором звонков, когда он допустим говорил что сам наберёт меня, я не дожидаясь звонила сама. Он не брал трубку, я писала ему в соцсетях. Я понимала что не нужно так делать, потому что человек имеет своё собственное пространство, свои дела, и он мне не парень, не муж, чтоб так делать. Понимала но делала. Вот теперь имею последствия своего поведения. А вот буквально пару дней назад она написал мне - не звони, не пиши, я сам наберу тебя.
Дополнение от автора
Он говорил - меняйся, потому что останешься одна, люди кроме тебя имеют в жизни других людей, свои дела, свою личную жизнь, и они не могут общаться и видеться с тобой потому что ты так захотела .
Это основная причина.
психолог онлайн
Какие выводы Вы делаете после того, что Вам написали?
Дополнение от автора
Что не нужно постоянно требовать от людей внимания, у каждого есть своё личное пространство, каждый имеет право мне отказать, то что важно для меня для кого то может быть пустяком. И таким своим поведениям я отпугнула человека
психолог онлайн
Как можете вести себя по другому?
Дополнение от автора
Могу быть более понимающей, относится к людям не как к своей собственности, могу контролировать свои эмоции и не делать поспешных решений.
Не требовать от людей того, чего они не могут дать (например) мне в этот момент. Человек сказал - перезвоню, он перезвонит, человек сказал я напишу, значит когда у него будет возможность он напишет.
психолог онлайн
Какие могут быть тудности? Как можете их преодолеть?
Дополнение от автора
Могу опять не проконтролировать свои действия и позвонить или написать когда человек занят, могу обидеться почему человек не берет трубку когда я звоню или на отписать.
Могу в чем то обвинить.
Чтоб их преодолеть я должна себе постоянно повторять что если я хочу чтоб человек со мной общался и продолжал дружить я не должна так делать, и вспоминать что я во-первых пообещала себе измениться а во-вторых пообещала человеку услышать его и не делать так. Если я нарушу обещание то человек больше мне не простит, а я дорожу общением с ним и должна исправляться.
психолог онлайн
Вы молодец! Кто Вас может поддержать? Старое поведение будет включаться, Вам важно самой себя поддерживать и подбадривать! И верить в себя! Я в Вас верю!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Вы обязательно справитесь! Берегите себя!
Дополнение от автора
Я так и делаю. И верю что эта история закончится хорошо.
Спасибо вам огромное! Ваши слова ещё одна большая поддержка!💐