Стосунки
Доброго дня, зустрічаюся з хлопцем 11 місяців була дуже закохана, але зараз наші стосунки змінилися. Коли разом то ніби все добре, а по переписках складається враження що його більше не люблю. Не цікаво переписуватись, немає про що говорити по телефоні, взриваюся майже після кожного його слова. Порадьте, як подолати цю кризу бо розходитися не хочу
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Виктория Костюкова
Доброго дня, nik63d.
цитата:
зустрічаюся з хлопцем 11 місяців була дуже закохана, але зараз наші стосунки змінилися.
Як саме змінилися? У чому проявляються ці зміни?
цитата:
Коли разом то ніби все добре, а по переписках складається враження що його більше не люблю. Не цікаво переписуватись, немає про що говорити по телефоні, взриваюся майже після кожного його слова.
Чи у Вас такі самі теми для розмови, коли Ви спілкуєтеся по телефону? На які теми Ви спілкуєтеся, коли Ви зустрічаєтеся очно? Коли Ви помітили, що Вас почали дратувати переписки? Чи сталися у Вас, за цей час, якісь стресові події, кардинальні зміни чи великі конфлікти?
цитата:
Порадьте, як подолати цю кризу бо розходитися не хочу
А що, власне, Вам дають ці стосунки, а чого у них не вистачає? Які у Вас відносини з батьками, друзями?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Виктория Костюкова
Доброго дня! Спробуйте відверто відповісти на питання: "Чому та за що я злюся на свого хлопця?"
Це дасть змогу побачіти, де саме ховається напруження у вашому ставленні до нього. Усвідомивши відповідь, ви зможете покращіти ваші стосунки, або зробити актуальний для вас вибір.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня!
Якщо Ви хочет подошла и ЦБ книзу, то напевно, почуття не прошли зовсiм. Це даже мудро, бо у стосунках часто бувають перiоди рiзних почуттiв, не тiльки захоплення I кохання.
Думаю це може бути пов*язано з образами Або злiстю, якиз Ви не помiтили начебто.
Або навпаки : занадто хороше вiдношення, рiвне, хлопець забагато побить. Iнодi брак гострих почуттiв сприймають як вiдсутнiсть кохання
Але це лиге пропущенных, часто все даже iндивiдуально.
психолог онлайн
Виктория Костюкова
Добрый вечер!
Скажите, а зачем Вы хотите сохранить отношения, если Вы в них взрываетесь? Что произошло между Вами, что стало не интересно? Вы думаете, что со временем они станут лучше и тогда от чего?