Не існуючий друг
Добрий вечір.
Ще не давно ми були із нею парою. І здавалося,що все добре. Але одного разу ми у переписці посварилися. З того часу я втратив ту саму дівчину,яку знав. Її весь час,щось не подобалося,завди хотіла,щоб все було,як вона цього хоче.
Останій раз ми разом були ще три місяці тому. Я не одноразово виходив перший на контакт,намагався відновити минуле спілкування. Весь час просив пробачення у неї за все. Але нічого не змінилося.
Я запитав у неї,чому ти ображаєшся? Вона відповіла,що «все збиралося,збиралися і одної миті вибухнуло. Що неварто мені робити із мухи слона,люди розходяться,почуття проходять,таке життя» Вона це написала ось так.
Сказала,що не хоче мати ніяких стосунків. Що давно забула минуле і нехоче більше повертатися. Вона мені запропонувала стати просто друзями. Сказало,що зможе інколи спілкуватися зі мною і гуляти раз у тиждень,якщо я захочу.
Раніше вона говорила,що немає друзів крім мене. Усіх покинула і перестала гуляти з ними за ради мене,а тепер пише до мене,що у неї є друзі і,що вона не розірветься між нами.
Одного разу у нас зав’язалася розмова. Все було добре,а тут вона пише «зачекай хтось приїхав»,потім я запитав все норм? Вона відповіла «так це просто однокласник приїжав,кликав кататися на мопеді» ,але нажаль вона не змогла вийти,бо курточка стірається. Я сказав,що у тебе є розова ще,вона відповіла «о добре,що нагадав,добре пака я пігнала кататися» через пів години пише привіт,я не поїхала,бо холодно,шкода що ніхто немає машини. Я відповів,що іду спати. Вона сказала «шкода,я думала по переписуватися» навіщо їй з мною переписуватися? Якщо вона має друга?
Але я знаю всіх хлопців з її класу,ніхто немає мопеда окрім одного хлопця,але у нього дівчина вже давно. Тобто вона мене обманює.
А сьогодні зав’язалася розмова між нами і вона сказала,що заказала ігрову приставку,але неможе забрати. Я запропонував допомогу,можу забрати посилку,або підкинути її,щоб вона забрала посилку. Вона відмовила,сказала,що попросить однокласника він надійніший і швидший. Потім сказала «,якщо він взнає,що там приставка,точно прийде в гості пограти». Потім посеред розмови просто написала пака.
Я знаю,що ніякого друга вона не має, вона мене просто обманює. Навіщо вона це робить? Вона хоче відімститися мені так? Чи просто таким чином хоче мене відлити? Якщощо їй 14 років.
Я нерозумію,що відбувається? Це така жіноча маніпуляція? Саме головне запетання? Що вона хоче добитися і,що мені робити?
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Доброго дня, Валєра. Те, що думає інша людина, навіть, не має сенсу фантазувати. Якщо ви вважаєте, що дівчина вас обманює, чому ви намагаєтеся спілкуватися, ніби нічого не трапилось? Навіщо вам це? Відповідь на це запитання може допомогти у вирішенні подальших дій.
Дополнение от автора
Тому,що я її люблю...У мене почуття до неї...За весь час вона стала невід’ємною частиною мого життя. Я незнаю,чому вона так робить...
психолог онлайн
Дуже співчуваю вам, що не вдається порозумітись. Але ж і себе любити потрібно, це також дуже важливо у стосунках. Спробуйте поговорити про те, що вам дуже неприємна така поведінка. Визначьте для себе, як з вами поводитись не можна, розкажіть це дівчині. Якщо вона вас почує, ваші стосунки будуть комфортніше для вас обох. А якщо ні... Це також буде відповідь, яка дозволить зробити вибір на майбутнє.
Дополнение от автора
Я намагався говорити із нею. Я завжди перший робив крок до примирення і вирішення проблем. Чомусь усі ламаються,коли виникають проблеми,ніхто не бажає вчитися на помилках. Над стосунками потрібно працювати двом. Якщо вона цього не бажає я нічого не можу зробити. Я не можу заставити її полюбити мене😔... Знаєте це перша дівчина,яку я полюбив не за вроду,а за душу... Життя дуже суворе нажаль. Ті кого ми любимо ідуть від нас,незнаючи,який біль вони причинять. Вона сказала «не роби з мухи слона,люди живуть рік,три роки разом,почуття проходять,таке життя» вона це сказала,так ніби ніколи мене не любила😢... Хоча завжди говорила,що я її добре не знаю,що вона ніколи не покине. Я розумію ви зараз далеко від мене,ми спілкуємося онлайн,ви не знаєте,як мені важко посміхатися і робити вигляд,що все добре,коли це не так... Я людина проста,якщо я закохаюся,то це назавжди. Я ніколи не придам,ніколи не почну стосунки,знаючи,що людина не моя,знаючи,який біль я принесу потім людині,покинувши її. Проте обравши людину серця,я ніколи не придам її і не забуду.
Для когось любов,всього лише слова,а для когось сенс життя. Сучасна молодь плутає любов із захопленням. Любов-це коли ти любиш людину за те,що вона є,коли ти любиш людину всупереч усьому,коли ти готовий вчитися і приймати людину,яка вона є,коли ти готовий працювати над помилками...Но коли людина здається і через місяць зразу знаходить іншого кращого друга,значіть це була не справжня любов,а всього лишень диттяча цікавість,або захоплення.
Я думав,що мене по справжньому люблять,але це не так. Усім наплювати на душу. Усім головне своє я,своя гордість,але не любов. Більшість браків розпадається через те,що не працюють над помилками,поламані речі їм краще викинути,чим налагодити... Я справді та людина,яка уміє любити,проте цього ніхто не цінить...Нажаль. Дівчина,яку я люблю більш за все зараз,просто мене використала. Як пакетик чаю...