Що робити далі?
Доброго дня! Я ніколи не думала, що мені знадобиться психолог, але я не знаю, що робити як жити далі. В мене є хлопець. Ми зустрічаємось 3 роки, але я йому не довіряю...Коли він піде десь із друзями (але це не часто), в моїй голові звучать тільки погані думки, що він мене предасть, обманить , зробить боляче.... Я зовсім сама. В мене нема друзів з якима я могла б спілкуватися кожного дня. В мене вже були думки, що я боюся залишитися зовсім самою і тому я неможу розірвати стосунки.
Я його дуже люблю і він говорить, що любить і іноді це видно. Але з ним мені боляче. Що мені робити??? Він робив те, що казав небуде робити, але зробив, а потім жаліє і просить вибачення я завжди вибачаю йому, він говорить, що якщо я його покину то він незможе без мене. Я ЙОГО ЛЮБЛЮ, І РОЗУ
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Здравствуйте. Чего вы сами хотите? Остаться в отношениях? Разойтись? Найти друзей?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Добрий вечір! Я співчуваю вам. Дійсно важко бути самотньою.
Які у вас стосунки з вашими батьками? Чи є люди яким ви довіряете?
психолог онлайн
Добрый вечер!
Скажите, а почему у Вас нет друзей? Возможно, что этот парень заменил Вам всех
психолог онлайн
Добрий ранок? Коли у Вас з"явилася недовіра до людей взагалі?, чи тільки до чоловіків? Частіше недовіра фомується, коли у дитинстві кривдять фізично чи психологічно - чи було щось таке у Вашому дитинстві? "Ми зустрічаємось 3 роки, але я йому не довіряю...Коли він піде десь із друзями (але це не часто), в моїй голові звучать тільки погані думки, що він мене предасть, обманить , зробить боляче.... Я зовсім сама. В мене нема друзів з якима я могла б спілкуватися кожного дня. В мене вже були думки, що я боюся залишитися зовсім самою і тому я неможу розірвати стосунки". Чи давав хлопець привід для недовіри? У чому, на Вашу думку, цінність довіри?
психолог онлайн
Вітаю,
цитата:
але я йому не довіряю...
А собі довіряєте?
Хлопець хоч раз Вас підводив?
Для чого Ви виділяєте хлопця такими якостями? - "він мене предасть, обманить , зробить боляче.... "
З повагою Хоменко Олексій