відстоювання своїх меж
Як навчитись ставити людей на місце коли вони порушують мої межі.Дуже часто трапляється коли на мене починає кричати одна людина,я хочу поставити її на місце,але коли вона почнає нападати на мене,я не знаю яким чином це зробити,яку фразу підібрати
Вопрос от: ; Возраст: 21
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Дуже часто трапляється коли на мене починає кричати одна людина
Как часто? Какой человек? По какому поводу? Расскажите, пожалуйста, подробнее. От контекста зависит возможное решение.
цитата:
вона почнає нападати на мене
Кто "она"? И что означает "нападать"?
Дополнение от автора
доброго дня)Вона це моя сусідка,коли на її думку я косячу,раніше наприклад коли сіла на її ліжко
зараз була ситуація ми разом скінулись на річ,її картку заблокувало,вона вказала цю,з криками казала,мол дай гроші як картку розблокую віддам,я їй уже не раз нагадувала про це,вона не вертає так як каже паспорт в іншому місті,але за щось жеж вона живе,я подумала так,а вона гадає,що це моя винна і вона не повинна зараз мені нічого шукати,і їхати додому
нападати-постійно кричати,за якусь провинність,хоча сама робить схоже по відношенню до мене,речі мої бере,гарячкувати,обзиватись під час приступа своєї гарячкі
психолог онлайн
Здравствуйте, Инна
не пытайтесь искать нужных слов. Вы можете употреблять любые слова, дело не в словах. Просто не позволяйте соседке на вас кричать. Например, накричите на нее в ответ. Или просто твердо скажите. Ваше послание должно быть о том, что вы не позволяете ей больше кричать на вас.
психолог онлайн
Ясно. Сочувствую, что так много недопонимания и агрессии в ваших отношениях с соседкой.
К сожалению, одна фраза не решит всей ситуации т.к. проблема глубже, она в самом стиле поведения и недопонимании между Вами. Вероятнее всего, есть обиды за предыдущие периоды и ещё детали ситуации, которые следует учитывать. Именно поэтому, рекомендую Вам подойти к вопросу более основательно и обратиться либо на индивидуальную терапию, либо к соответствующей литературе. Так, например, в книге "Ненасильственное общение. Язык жизни" Маршалла Розенберга Вы сможете найти больше понимания ситуации и варианты ответов на Ваш вопрос.