З сином ніби чужі...
У нас повна благополучна сім'я, двоє дітей, навіть внук є:) з донькою чудові відносини, спілкуємося, допомагаємо і підтримуємо один одного, ладимо і з зятем)вони живуть окремо. Ну а з сином ніяк!Він живе з нами, йому 28. Хатніми справами займатися немає бажання, всі зауваження чи поради сприймає як їжак, своїми переживаннями не ділиться, і нашими з чоловіком не дуже цікавиться, ми живемо в одній квартирі ніби чужі люди, Іноді таке враження що він живе одним днем, ніяких планів, хоча на роботу ходить, але якихось амбіцій чи бажань не видно( можливо ми щось упустили...що нам робити і чи можливо нам якось налагодити відносини?
Вопрос от: ; Возраст: 50

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Добрый день, Людмила Ивановна!
Жалко очень, что так с сыном сейчас ... чувствуется, что вам больно...
Скажите, а что вас больше всего сейчас волнует, то что он "живет одним днем" или то, как вы сейчас общаетесь?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Доброго дня, Людмило! Ваш син працює? Чому у свої 28 років він проживає разом з вами?
психолог онлайн
Кто содержит сына? Почему живет с вами?
Отношения всегда были такими или в какой-то момент поменялись?
психолог онлайн
Доброго дня, Людмила!
цитата:
( можливо ми щось упустили...
Есть ли основания сомневается в своем родительском опыте? Чего вы могли ему не дать или ...?
цитата:
що нам робити і чи можливо нам якось налагодити відносини?
Отношения есть, но вот такие. А вам бы хотелось других. Чтобы сын был активны, целеустремленным и т.д. Однако это ваши желания и ожидания. А у него могут быть свои представления и взгляды на жизнь. Совсем пропащим его тоже не назовешь. У него есть работа. Он не бездельник.
С другой стороны, сын не повзрослел настолько, чтобы отделиться от родителей. Не стал полностью самостоятельным, зрелым человеком. В любом случае, от вас как родителей уместна и оправдана взвешенная позиция - тактично и уважительно к его чувствам обозначать границы ваших отдельных интересов. Вы с мужем - одна семья, у дочери - другая и у сына должна быть своя отдельная от вас жизнь.
психолог онлайн
Доброго дня, Людмила
А які були у вас стосунки з сином, коли він був маленьким, у підлітковому, юнацькому віці? Коли ви почали помічати, що у вас стосунки стають холодними? Важливо розуміти, чи був період, коли ви були близькі і зараз стосунки потрібно відновити, чи ві завжди не ладнали добре, тому стосунки можна хіба що починати будувати.
Чого конкретно вам би хотілося від стосунків з сином?
Якщо би ви поставили себе на місце сина, що би ви могли розповісти про свою маму в стосунки з нею? Що ви б відчували від спілкування з нею?