Стосунки після переписки
ВІтаю! У мене така проблема.У лютому,познайомились із дівчиною в Фейсбуці. Вона молодша за мене і має дитину від попереднього шлюбу. Ми із різних міст. Почали спілкуватись і так потрошки... потрошки і могли цілу ніч говорити...У нас спільні погляди на багато речей, інтереси...Ну, знаєте, відчуття,коли знайшов свою рідну душу...Потім настав карантин. Бачитись не могли. Тільки спілкування. Я закохався в неї з часом і вона теж пізніше,написала. що кохає...Ми стали дуже відкриті. Вона ділилась зімною такими речами,що......Ніжні слова, обійми в думках, поцілунки і т.д....І ось, минулої п'ятниці, ми зустрілись. Зрозуміло,що було хвилювання і страх...Пару раз на тижні бачились...АЛЕ!!! Коли я її хочу оюнімати і цілувати - вона каже,що не готова. Забагато ніжності до неї і вона не може привикнути до мене такого...І запропонувала,вести себе так,ніби тих чотирьох місяців не було, все,ніби як спочатку...І навіть,зараз,у повідомленях від неї, не має тієї ніжності,що була....А в мене серце розривається...Бо я люблю її, хочу обняти і цілувати, а вона не дозволяє.Тільки за ручку і на прощання у щічку...І я не розумію чому,вона так себе поводить? Суджу по собі, якщо я писав і пишу, що люблю тебе,якщо писав,що хочу її взяти в обійми і цілувати - то так і роблю...Для мене нічого не змінилось.Для мене стосунки вийшли на новий етап, де можна усе те,що за весь той час писав-втілювати...А для неї,як я розумію,весь той час не має значення.І все,так як ніби ми тільки познайомились минулої п'ятниці...Вона просить дати їй час привикнути до мене і до моєї ніжності. І я чую її і стараюсь,тримати себе в руках...АЛЕ, на душі дуже дуже важко і боляче...Серце дуріє,від того, що вона поряд,а я не мажу робити усе те,про що писав ці місяці...ЯК МЕНІ БУТИ? ЯК ДІЯТИ? ЯК ПОВОДИТИ СЕБЕ? ЯК ПЕРЕЖИТИ ЦЕЙ ПЕРІОД? + у мене,якісь страх,що вона може якось охолонути чи віддалитись,за той період,що привикатиме, а я не маю змоги підтримувати тепло стосунків,бо для цього треба обняти людину..поцілувати...Допоможіть,буль ласка!!!!!!
Вопрос от: ; Возраст: 32

психолог онлайн
Юрій, тут ми безсилі. Любов - штука непередбачувана. І ліків від неї ще не придумали. А також не придумали, як закохати в себе людину, яка не відповідає взаємністю. Слова словами, але вас не підпускають до себе, тобто, не хочуть. Ваша тривога виправдана - любові може не бути з боку дівчини, або, те, що було, може розхолодитись. Все, що ви можете, це жити з цим. У Вас немає іншого виходу.Ответ отредактирован автором 12-06-2020 09:38:21
психолог онлайн
Доброго дня, Юрію! Чоловіки і жінки сприймають світ по-різному, по-різному ставляться до стосунків. Зараз бажання затьмарює очі і хочеться, щоб ця жінка стала Вашою? А що далі? Ви говорили з дівчиною про спільне майбутнє? Якщо зараз, крім Вас, у неї немає чоловіка, а є дитина, думаю, що вона вже мала негативний досвід і до Вас тепер ставиться з обережністю (як мати думає про дитину теж). Поспішаючи Ви можете тільки зашкодити. Погляньте на свою поведінку з боку, не всі люди люблять щоб їх торкалися, щоб звикнути їм потрібен час. Спілкування в мережі і в реальності - це різні речі. Якщо Вам дійсно дорога ця жінка і Ви не плутаєте тільки сексуальний потяг з коханням взагалі, не поспішайте. Будете тиснути на неї, втратите зовсім.
Щастя Вам і взаємного кохання!
Дополнение от автора
Чи говорили про спільне майбутнє? Я говорив, що мрію з нею прожити життя...говорив,про спільні плани та свої мрії...Вона,натомість,відписувала,що це було б чудово,але на все свій час...Якось так! А з чоловіком вони розійшлись 4 рок тому..і це були болючі стосунки..їй було погано і важко...
психолог онлайн
Доброго дня, Юрій.
цитата:
+ у мене,якісь страх,що вона може якось охолонути чи віддалитись,за той період,що привикатиме, а я не маю змоги підтримувати тепло стосунків,бо для цього треба обняти людину..поцілувати...
А Ви казали цій дівчині про свій страх і хвилювання?
цитата:
Для мене нічого не змінилось.Для мене стосунки вийшли на новий етап, де можна усе те,що за весь той час писав-втілювати...А для неї,як я розумію,весь той час не має значення...Вона просить дати їй час привикнути до мене і до моєї ніжності. І я чую її і стараюсь,тримати себе в руках...Тільки за ручку і на прощання у щічку...І я не розумію чому, вона так себе поводить?
У кожної людини свій темп у стосунках та свій час для того, щоб відкритися. Живе спілкування і переписка - це дві різні речі (немає невербаліки і т. д.). Крім цього, дівчина вже відповіла на Ваше запитання "Чому вона так робить?": їй потрібен час, щоб звикнути, краще пізнати Вас і це її право. Крім цього, Ви зазначили, що у попередніх стосунках їй зробили боляче + є дитинка - це цілком пояснює те, чому вона хоче взяти трохи часу.
Питання наступне: "Ви готові прийняти і поважати її рішення, давши їй час?".
психолог онлайн
Ви зможете прийняти і полюбити її дитину як свою рідну? Забезпечити фінансово і захистити її з дитиною? І це тільки два питання, які можуть турбувати жінку. Одного захоплення і кохання недостатньо. Вона має бути впевненою в Вас. На це потрібен час, тим більше після болісних стосунків.
А що тривожить Вас насправді? Можливо, це Ви боїтеся охолонути і втратити потяг? Бо, як я зрозуміла, вона не сильно й "палала" до вашої зустрічі.
Дополнение от автора
Так,я уже знайомий із дочкою..Вона не злазила з моїх рук...Дуже легко зблились...Вона чудо! Я чудово заробляю,у мене своя справа,тому зможу точно,забезпечити їх.
Дополнение от автора
---
ОДНОЗНАЧНО ТАК!!! ГОТОВИЙ...І я їй це сказав...Просто,я як уже писав вище: страх,що вона може якось охолонути чи віддалитись,за той період,що привикатиме, а я не маю змоги підтримувати тепло стосунків,бо для цього треба обняти людину..поцілувати...
Ось це мене мучить...і те,що пропала її ніжність за останній тиждень...у переписці
психолог онлайн
цитата:
Ок, дуже добре, що Ви готові чекати - це означає, що для Вас ці стосунки цінні. Рекомендую Вам сказати їй, що Ви поважаєте її особистісні кордони, почуття, бажання, тому готові її чекати і, водночас, що Ви боїтеся, що можете, під час чекання та відсутності проявів ніжності, її втратити. Скажіть, що, Вам здалося, що у ваших переписках, за останній тиждень, пропала ніжність. Можливо у неї щось трапилося? А як вважає вона, чи Ваша гіпотеза вірна?
Скажіть, будь ласка, а у Вас був попередній досвід стосунків, коли саме ось така відсутність проявів ніжності стала причиною розлучення? Які у Вас стосунки з батьками (вони проявляли до Вас, в дитинстві, ніжність)?
Дополнение от автора
Так,стосунки з батьками чудові...мама взагалі залюблювала...
Дополнение от автора
Ні,попередні,тривалі стосунки, закінчились не через відсутність ніжності,а довіри
Дополнение от автора
Що я їй сказав: ...Але у стосунках, є дві людини. І мої сильні почуття, не мають приносити тобі дискомфорту чи неприємностей...Тому, я крочок за крочком, буду іти з тобою по життю, так, як ми домовлялись...Щоб ти привикла до мене, до турботи, ніжності та опіки… і в майбутньому тобі було дуже затишно і комфортно…Я чекатиму, того моменту, щоб уже обняти тебе, так довго, ніжно, як добре тобі - І НЕ ВІДПУСКАТИ УСЕ НАШЕ ЖИТТЯ"...
психолог онлайн
цитата:
Ось тут, на мою думку, є корінь проблеми, чому Ви боїтеся. Скажіть, будь ласка, хто був ініціатором того розлучення? Можливо Ви зараз не довіряєте цій дівчині, боїтеся, що вона може Вас розлюбити (а це відтягне Вас у ті травматичні спогади, почуття), тому Ви несвідомо намагаєтеся одразу себе убезпечити від можливої втрати?
цитата:
Ок, те, що Ви їй сказали є дуже добре сформульованим. Однак я ніде не бачу Вашу заяву про Ваш страх і хвилювання. Таке відчуття, що Ви зараз цього уникаєте.
Дополнение от автора
Ініціатором,поперднього розставання був я...А щодо теперішньої дівчинки,Я не можу сказати,що не довіряю...але якісь нотки в глибині душі тривоги...Хоча вона писала,що вірна і їй потрібно вірити. І це мене заспокоює!
Дополнение от автора
Я не писав,про страх і хвилювання..можливо,щоб неналякати її
Дополнение от автора
Але сьогодні ж скажу.Дякую Вам,за пораду!
психолог онлайн
цитата:
Я не писав,про страх і хвилювання..можливо,щоб неналякати її.
А що може найгірше трапитися, якщо вона "злякається"? Мені здається, що Ви проектуєте свій страх на неї. Відкрита заява про свої переживання - це основа психологічної близькості та гармонійних стосунків. Крім цього, дівчина також Вам сказала, що боїться одразу повністю довіритися і відкритися Вам.
цитата:
А чому Ви прийняли це рішення після стількох років стосунків? Що стало "останньою краплею"?
От саме ця тривога в глибині душі свідчить про те, що Ви ще повністю не відпустили той старий досвід стосунків. Водночас, якщо довіри не було із Вашого боку, то це може інтенсивніше проявляти і у майбутніх стосунках. Коли будете готові, я б Вам рекомендувала звернутися індивідуально до психолога-психотерапевта, щоб проппцювати це.
психолог онлайн
он воно що! я зрозуміла. Може так бути, що ви гвалтуєте її кордони. Тому що розмови про "довіряю" - "не довіряю" - це про контроль, перевірку і насилля. В такому разі вона просто обороняєтьс явід "контролера". Ви можете навіть мовчати про все це, але це ковзає у спілкуванні, воно є, хоч і не проговорюється. Ви здатні бути недовірливим. Це створює загрозу для будь-яких стосунків. Це "базова надбудова". Тут - на особисті консультації.