Вміння відмовляти
Цікавить ваша точка зору,чи вважається це те що хлопець не вміє відмовлти,наприклад,своїм одноліткам він мені здається легко відмовить,а вот родичі,попросили його посидіти з племінником 2 місяці,а той погодився,але він каже що йому жити немає де і так буде в неї,далі колись ,ми не бачились 3 місяці в нього був диплом,а тут він вирішив зустрітись зі мною,але тут різко в його сестри,не було з ким залишити племінника,і він погодився побути з ним,мене це все дратує,враження чи в нього немає своїх інтересів,або потім,якщо ми будемо жити разом,він теж буде власні інтереси ставити на осткннє місце
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Ира, добрый день!
Вы можете это обсудить со своим молодым человеком? Вы переживаете, что тогда он Вам не сможет уделить достаточно внимания?
Дополнение от автора
Доброго дня,можливо,просто дивно зараз на 2 місяці,потім на 3,а далі взагалі на завжди заберуть,розмовляла,казав буде приділяти увагу мені
психолог онлайн
Здравствуйте. Вы обсуждали с мч эту ситуацию, что он на это говорит? Говорили ему, что вам хотелось бы больше внимания от него?
Дополнение от автора
Доброго дня ,так говорила,він каже буде приділяти більше увагі і більше такого не буде
психолог онлайн
цитата:
Тогда понаблюдайте на сколько слова мч будут сходиться с его действиями.
психолог онлайн
Правильно ли я поняла, что это была разовая ситуация?
Дополнение от автора
Так,разова
психолог онлайн
Тогда почему такие выводы с 1 раза?
Бывают такие ситуации, когда нужно выручить кого-то из семьи. Тем более, если у МЧ теплые чувства к ребенку как минимум.
Дополнение от автора
Не знаю,чомусь мені кажеться він так завжди себе веде ,і чомусь думкі він думає,напевно що я раз його дівчина значить можу зачекати,а сестра образиться
психолог онлайн
Здравствуйте! Вы пишите, что вас волнует тот факт, что ваш парень не умеет отказывать своим родственникам, членам своей семьи. Другими словами вы переживаете, что парень интересы своих родственников ставит выше ваших совместных интересов. Правильно я понимаю?
И тогда здесь вопрос не в том умеет ли парень отказывать и говорить «нет». Ведь вы пишите, что вам и вашим одногодкам он легко отказывает. Скажите, как вы относитесь к своим родственникам? Можете ли вы отказать маме или папе, если они попросят о помощи?
С уважением, Елена Мороз.
Дополнение от автора
Доброго дня,смотря якої-фінансової певно ні
Дополнение от автора
Так,мене це хвилює,в мене враження,що в майбутньому-він повністю буде їхній,раз зараз так
психолог онлайн
Похоже вы свои страхи проецируете на МЧ.
У вас был опыт, когда мужчина выбирал не вас, а своих родственников?
Дополнение от автора
Ні,було навпакі
Дополнение от автора
Ну до цього періоду ,він був момент 3 місяця зі мною не бачився ,а потім замість того щоб піти до мене,пішов допомагати сестрі,так як вона попросила,після того випадку уже все булр добре,зараз ситуація повторюється ,він іде до сестри на 2 мйсяці,сидіти з малим,в мене відчуття що він про мене забуде,що йому сестра дорожче
психолог онлайн
Как долго вы в отношениях?
По какой причине долго не виделись?
Дополнение от автора
Разом 1,1 року,не бачились так як він був зайнятий дипломом
психолог онлайн
За чуть больше года всего 1-2 эпизода (я так и не поняла). Не так много, чтобы говорить о том, что это постоянная тенденция