Почуття тривоги
Я начаюсь і живу в гуртожитку,з однією дівчиною,раніше нас було 3,це вже мій 3 переїзд,так вот весь час коли я живу в цій кімнаті я відчуваю себе неспокійно,тривожно,ніде такого немає як там,наче я хвилююсь через іспит,цікавить що це зі мною,і як стати більш спокійною
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Добрий ранок , Іра! Чи раніше у школі Ви хвилювались через навчання? Чи підримували Вас батьки , викладачі у навчанні? Як Ви вчились у школі? Які по лання чули від значтмих дорослих стосовно навчання? Які думки виникають у Вас про себе, перед тии як Ви починаажте тривожитись? Моя гіпотеза у тому, що у дитинстві базова потреба у Підтримці в освоєнні зовнішнього простору не була задоволена. Ви не вірити в своі компетентності. Навчання в університеті не давжди легко дається, тобто неможливо бути досконалою, аетивується тобто переконання, про те , що я не справлюсь... чи самі Ви обирали університет? Чи подобається Вам навчання?
Дополнение от автора
Доброго дня,та ні в школі не було особливо проблем з навчанням,мама вірила в мене,навчалась я добре,не відмінно,і не була двоєшніцьою,так сама обрала,чесно чи подобається-50/50,раніше не подобалось