Как не думать о нем?
Доброго дня.
Розійшлись з хлопцем разом були 10 років. Багато всього відбувалось за весь цей час. Останнім часом зрозуміли, що нам не цікаво проводити час разом. Я довго думала про те чи хочу майбутнього з ним і розуміла що не хочу далі жити з ним.
І ось настав цей день він приїхав і каже, що так не може бути далі( ми не хочемо разом проводити час і не маємо про що говорити хоча окремо з іншими людьми кожен має про що говорити і цікавіше ніж один з одним.) Я з ним погодилась бо розуміла сама що це вже все і останнім часом навіть уникала лишнього контакту з ним.
І зараз я почуваю себе обіженою на нього , як мені позбутись цього відчуття? Як нарешті розслабитись? Чи це нормально перший час переживати? Пройшло всього лиш 2 тиждні.
В мене багато справ є, а я нічого не роблю і сама на себе злюсь.
Як це все відпустити нарешті?
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Доброго дня! Чому Ви ображаєтеся на хлопця?
Дополнение от автора
Тому що я не вірю що він вирішив розійтись через те що нам не цікаво( декілька разів він знаходив подруг і ми розходились а потім повертався), я розумію що я йому не вірю і звідти йде якась обіда.
Хоча якщо я ці всі обіди відключаю то свідомо розумію що мені стало легше що ми розійшлись що я так і хотіла почати жити своїм життям тут і зараз, і вибирати в житті те чого я хочу ( коли я біля нього то я чомусь подавляю свої бажання, нічого не хочу і думаю про те щоб розійтись)
психолог онлайн
Инна Васильевна Сагер
Добрый день, обида - это чувство из детства, смесь печали, что так вышло и чувства гнева несправедливости. Обозначьте для себя: 1. О чем печаль
2. Что вызывает чувство гнева и несправедливости.
Эти эмоции нужно прожить и выразить любым экологичным способом, чтобы они не сидели внутри вас. Например, поговорить с кем-нибудь, написать письмо бывшему (не отправлять ему, а просто написать как упражнение) , порисовать, поплакать, порвать рисунки - вариантов много. Как только проживете эти чувства осознанно - станет лучше. Когда выражаете печаль , освобождается энергия.
Так как 10 лет это основательный срок , разрыв сейчас - это утрата. Осознайте утрату. Горевать в таком случае нормально около 1.5 месяца - естественный процесс.
психолог онлайн
"коли я біля нього то я чомусь подавляю свої бажання, нічого не хочу"
Чи буває, що Ви свої бажання не чуете коли поряд з іншими людьми?
Ви не вірите йому. Як часто у вас був чи є такий стан і по відношенню до кого?
психолог онлайн
цитата:
І зараз я почуваю себе обіженою на нього , як мені позбутись цього відчуття?
Нормально для Вас. Вы так устроены и это Ваш способ реагировать на разрыв отношений. За обидой обычно стоит претензия другому, упрек и желание, чтобы он страдал, видя как Вам плохо. Попробуйте выразить чувства. которые прячутся за обидой - вслух, на бумаге...
цитата:
И правда, почему бы не начать жить своей жизнью?! А когда еще?