сімейні стосунки
доброго вам дня.я дуже ревную свою дружину роблю помилку за помилкою,насправді нехочиться цього але наступає момент коли немов переклинює мене.я стежу за нею за її телефоном.у мени підозри прилюбому дзвінку чи повідомленні.Як мені це перебороти.що робити?
Вопрос от: ; Возраст: 34

психолог онлайн
Добрый вечер!
На сколько Ваша ревность имеет реальную причину? Ваша жена Вам изменяла?
Дополнение от автора
ні вона неізміняла.Вона спілкується з іншим чоловіком і неодноразово признавалася йому в любові.
психолог онлайн
Доброго дня
Чесно кажучи, складно зрозуміти вашу ситуацію, мало даних. Але якщо ваша дружина справді спілкується з іншим чоловіком і зізнається йому в коханні, то це не просто ревнощі. Якщо ваша дружина любить іншого чоловіка, то вас не любить, то тут потрібно розбиратися, на чому базується ваш шлюб.
Ви питаєте, що вам робити, як перебороти ревнощі. Тобто, я правильно розумію, що ви хочете жити з дружиною, яка кохає іншого чоловіка, тільки зробити якось так, щоб вас це перестало турбувати?
Дополнение от автора
насправді вина заключається у мені.Я неодноразово піднімав руку на неї.я ображав її при дітях.
Дополнение от автора
я справді хочу змінитися,неображати її але через ревність неполучається.
психолог онлайн
Чому ви ображали дружину і піднімали руку? Це теж було через ревнощі?
Дополнение от автора
ні.нажаль я цьому немаю пояснень.Останні півтора року я знаю за її спілкування.вона сказала що нехоче зі мною жити і що нелюбить мене.я просив її щоб вона неспілкуваплася зним а вона продовжувала і я зривався.я невиную її через це,я розумію свою велику помилку що я піднімав руку на неї і ображав при дітях.Наданий час я розумію що якщо я би неревнував інезривався можливо я зміг би зберегти сімю
психолог онлайн
На скільки я розумію, ваша дружина від вас пішла, бо ви проявляли насильство, в тому числі на очах дітей. Зараз вона з вами жити не хоче і має іншого чоловіка. Ви з дружиною на даний момент одружені?
Думаю, що вам варто подумати над тим, що проблема насправді не в ревнощах, а в тому, що ви схильні до насильства. І саме тому від вас пішла дружина, а інший чоловік, і відповідно ревнощі до нього у вас з’явилися згодом. Тому ревнощі, це не те над чим вам потрібно працювати в першу чергу, головне - робота з агресією.
Дещо дивно, що ви просили дружину з чоловіком не спілкуватися, коли вона від вас пішла. Вона вийшла зі стосунків з вами і має своє особисте життя, чесно кажучи, що вас не любить. Це і не дивно. Важко любити того, хто тебе б’є.
У вашому випадку ревнощі, якщо можна так сказати, природна реакція. Бо ви з дружиною хочете бути, а вона надає перевагу іншому чоловіку.
Дополнение от автора
наданий момент ми проживаємо в одному будинку.тільки в різних кімнатах і надалі одружені
психолог онлайн
Зрозуміло. Тобто ви хочете повернути дружину, але вам заважає те, що «зриваєтесь». Що означає, що ви зриваєтесь? Як ці зриви проявляються?
А також, чому ви впевнені, що якщо ви перестанете ревнувати і зриватися, то дружина до вас повернеться? Вона вам це обіцяла?
Дополнение от автора
ні вона не обіцяла нічого,навпаки говорить що хоче розтатися.я справді стараюся не ображати її але коли бачу як вона з ним переписується мені паде планка.Я починаю долазити, сваритися і закінчується все скандалом.Я чесно хочу зберегти сімю.хочу навчитись себе контролювати ,хочу бути нормальним.
Дополнение от автора
що стосується насильнецтва ви праві.нажаль і я це розумію я ніприяких обставинах неповинен був це робити.я невпевнений що у мени все получиться,але спробувати хочу.Я чесно кохаю свою дружину.
психолог онлайн
Очевидно, у вас є схильність до насильства. Можливо ви зростали в поганій атмосфері в навчилися цього від батьків. Якщо ви справді хочете змінити, то це - на роботу з психологом. Запишіться і працюйте. Поки ви не навчитеся нових нормальних способів вирішувати конфлікти, дружину вам повернути не вдасться. Адже ви демонструєте саме ту поведінку, через яку від вас дружина пішла. Ніхто вам не дасть гарантії, що позбувшись надмірної агресії ви точно зможете дружину вернути, але якщо не позбудетесь, то дружину точно не повернете і нових стосунків нормальних теж побудувати не зможете, бо зруйнуєте тією ж проблемою.
Насправді, це прекрасно, що ви усвідомлюєте салі помилки. Тепер питання чи ви справді готові над ними працювати.
Дополнение от автора
насправді готовий працювати над собою,і чесно дуже прикро що через мою повидінку розпадається сімя з двома дітьми і одинадцяти річним стажем.
Дополнение от автора
пані Соломія я вдячний вам.Зарас для мени люба інформація і люба порада навагу золота.
психолог онлайн
Рада, якщо чимось корисна. Працюйте над собою і все вийде. Велика мужність - визнати, що вам потрібна допомога і звернутися Др спеціаліста. Ви зможете!
Дополнение от автора
ще раз дякую.